Tietokilpailu: keskustelijat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä tietokilpailu, joka testaa kirjoittajien tietämystä muista kirjoittajista. Kysymykset saattavat olla vaikeita niille, jotka eivät ole olleet palstalla pitkään tai eivät seuraa jonkun aiheen keskusteluja. Vastaus aikaa on vuorokausi, ja kymmenestä oikeasta vastauksesta tulee bonusmerkki. Vastaukset tulee lähettää minulle yksityisviestinä, ja julkaisen oikean vastauksen, oikein vastanneet ja pisteet jokaisen kysymyksen ajan loputtua.

Ensimmäinen kysymys: Mikä on Savorin alkuperäinen nimimerkki, ja mistä se tulee?

Päivitän tähän viestiin tilanteen aina ennen uutta kysymystä.

3 pistettä:
DedMoroz
TwoDogs

1 piste:
Mummo

Sivut

Kommentit (33)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Olisi ollut asiallista lukea kysymyksenasettajan teksti läpi.
Siinä ymmärtääkseni selitettiin vastaamistapakin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai & kuusi alistettua neitsyt-tyttöä
"Olisi ollut asiallista lukea kysymyksenasettajan teksti läpi.
Siinä ymmärtääkseni selitettiin vastaamistapakin."

Älä marise.
Suurin osa kirjoittajista kusee juosten saadakseen viestinsä ensimmäisien joukkoon.
Itsekin kuulut siihen ryhmään.

...
Kuka kirjoittaja?

viiden pisteen vihje: Remember, remember the fifth of November

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Suurin osa kirjoittajista kusee juosten saadakseen viestinsä ensimmäisien joukkoon.

Mikä sinua kusipäätä oikein vituttaa? Kai sitä voisi kysymyksenasettajaa kunnioittaa sen verran, että yrittäisi noudattaa samoja sääntöjä kuin muut. Jos kapakin tietokilpailussa menet huutelemaan vastauksia väliin, heitetään sinut varmasti ulos.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Vastasin yv:nä, kuten tehtävän asetuksessa tarkoitettiin. Siispä johdan kisaa eikä Liittyneen vastausta oteta huomioon. Kannattaisi hänenkin noudattaa säänöä, niin saattaapi kultainen mitali olla lopulta hänen..

Vierailija
salai

Mikä sinua kusipäätä oikein vituttaa? Kai sitä voisi kysymyksenasettajaa kunnioittaa sen verran, että yrittäisi noudattaa samoja sääntöjä kuin muut. Jos kapakin tietokilpailussa menet huutelemaan vastauksia väliin, heitetään sinut varmasti ulos.

Älä suutu.
Tämä on vain sellaista.. miksi ne nyt sitä sanoo.. LEIKKIÄ.

Mummo
Vastasin yv:nä, kuten tehtävän asetuksessa tarkoitettiin. Siispä johdan kisaa eikä Liittyneen vastausta oteta huomioon. Kannattaisi hänenkin noudattaa säänöä, niin saattaapi kultainen mitali olla lopulta hänen..

Mikä vastaukseni? Minä esitin kysymyksen -en vastausta.
Mummallakin on puurot ja jauhot ihan sekaisin.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Älä suutu.
Tämä on vain sellaista.. miksi ne nyt sitä sanoo.. LEIKKIÄ.
Olen ennenkin huomannut, ettet välitä muiden viesteistä yrittäessäsi väkisin vääntää.. mitä se nyt onkaan..

Mikä vastaukseni? Minä esitin kysymyksen -en vastausta.
Mummallakin on puurot ja jauhot ihan sekaisin.
Tämä ei ollut sattumalta sinun kysymysketjusi vaan Wizardin. Tee omat ketjusi muualle.

Vierailija
wizard
Tässä tietokilpailu, joka testaa kirjoittajien tietämystä muista kirjoittajista. Kysymykset saattavat olla vaikeita niille, jotka eivät ole olleet palstalla pitkään tai eivät seuraa jonkun aiheen keskusteluja. Vastaus aikaa on vuorokausi, ja kymmenestä oikeasta vastauksesta tulee bonusmerkki. Vastaukset tulee lähettää minulle yksityisviestinä, ja julkaisen oikean vastauksen, oikein vastanneet ja pisteet jokaisen kysymyksen ajan loputtua.

Ensimmäinen kysymys: Mikä on Savorin alkuperäinen nimimerkki, ja mistä se tulee?

UTELIAISUUS HUIPUSSAAN!

Vierailija
Vastaaja_s24fi
wizard

UTELIAISUUS HUIPUSSAAN!

Aivan. Asialla saattaa tosin olla jotain tekemistä kesäloman kanssa, eli minulla on toistaiseksi liikaa aikaa ja liian vähän tekemistä.

Vierailija
wizard
Kukaan ei ole toistaiseksi tiennyt koko vastausta.

minulla ois veikkaus: laitanko sen tänne, vaikko y-viestillä?

Vierailija
Heke
wizard
Kukaan ei ole toistaiseksi tiennyt koko vastausta.

minulla ois veikkaus: laitanko sen tänne, vaikko y-viestillä?

Jaan pisteitä vain yksityisviesteistä.

Vierailija

Mistä nimi tuloo? VINKKI: Jukteri on kertonut paljon asioita ihtestään mm. oikean etunimensä ja asuinpaikkakuntansa.

Vierailija
salai

Erhmm valitan virhettä. Minulla oli kiireitä ja en ehtinyt selaamaan tätä kunnolla läpi. Noh onneksi virhe ei ollut fataalinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat