Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Goswell
Seuraa 
Viestejä17059

Niin, siitä se syntyi kuin itsestään kun luuveitsi lipsahti sormeen, jätkästä tuli laakista ylihärkä, naiset meni aivan sekaisin kun miesten mies kulki ympäri luolan suuta verta valuen  ja karjui vittu vittu vittu.

Toiset koitti salaa kiven takana opetella uittu uittu uittu, ei toimi ollenkaan ja naiset vain nakkeli niskojaan.

Minun mielestä noin.

Keijona
Seuraa 
Viestejä21189

Eihän tuossa nyt mitään, eihän monet kansat osaa sanoa ärrää vieläkään. 

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Perseetä koko puhe. Vee tulee huulilla eikä siihen vaikuta purenta mitenkään. Vaikka alaleuka edellä niin huulet sen muodostaa.

syytinki
Seuraa 
Viestejä10327

Hienoa voimme tästä tehdä paleoantrpologisen ja tieteellisen päätelmän, että naisen ulkosynnyttimen nimitys/kansa ei ole syntynyt kivikaudella. 

Piirtää kyllä osasivat, mistä taidosta on säilynyt monipuolista kuvastoa erilaisilla kivipinnoilla.

Tietona tämä kyllä taitaa kuulua kastiin tieteelliset arvailut. Sama sakkihan aikoinaan väitti neandertalit puhetaidottomiksi idiooteiksi.

Kuulemma kukaan kivikautisista ei ole puutettaan tunnustanut, mutta ei kai noita ole kunnolla kuulusteltukaan.

viitosen oppilas
Seuraa 
Viestejä128

Olen pistänyt merkille, että joissain muinaisista miekanheilutteluajoista kertovissa hollywood elokuvissa tai sarjoissa esiintyy moderneja alatyylin kiroamisia ja haistatteluja. Keskisormen näyttämistä en muista havainneeni.

Käyttäjä17244
Seuraa 
Viestejä268

Petteri Leka kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että joissain muinaisista miekanheilutteluajoista kertovissa hollywood elokuvissa tai sarjoissa esiintyy moderneja alatyylin kiroamisia ja haistatteluja. Keskisormen näyttämistä en muista havainneeni.

Olen pistänyt merkille, että muinaisista ajoista kertovassa elokuvissa esiintyy runsaasti noitavainoja ja isomman oikeutta. Keskisormen näyttämisen sijaan katkeaa monesti kaula.

Mihin mun vanha tili hävis?

outo
Seuraa 
Viestejä1745

"Jo vuonna 1985 yhdysvaltalainen kielitieteilijä Charles Hockett kiinnitti huomiota erikoiseen seikkaan. Metsästäjä-kerääjien kielistä puuttuivat suureksi osaksi niin sanotut labiodentaaliset äänteet, kuten f ja v."

-

Hockett tohkeissaan ja darwinismin huumassaan ei tiennyt, että suomalaisugrilaisilla metsästäjä-keräilijöillä oli vee hyvin hallussa: vesi, kirves, koivu, vene, hirvi, vasa, viina, vasama, virsut, vuolla, vuolle, vaaksa, veistää, kivi, vaara, vanki, vaski, veitsi, vatsa, korva, vaimo, Väinämöinen, viti, vanha, kasvaa, väki, vääntää, havaita, neva, usva, vaiva, verkko, ahven, varpaat, vihreä, varis, viisi, orava  jne.

Jo kivikaudella parhaat soittajamme soittivat rokkia äänekkäästi:

Sanoi vanha Väinämöinen: "Joko Pohjola paremmin saisi soiton soittamahan, tuon ilon iloamahan, jospa laitan Pohjolahan?"

Soitti pojat Pohjolassa, soitti pojat jotta piiat, soitti miehet naisekkahat sekä naiset miehekkähät.
Itsekin emäntä soitti, tuota käänti, tuota väänti, tuota sormin suoritteli, kynsin kymmenin piteli.

Sokea sopessa nukkui, ukko vanha uunin päällä. Ukko uunilta havannut, kiukahalta kirsahtanut, urahti unisijalta, nurahutti nurkastansa:

"Heretkätte, heittäkätte, luokatte, lopettakatte! Puhki korvani puhuvi, läpi pääni läylentävi, kaikki käypi karvoilleni, viepi viikoksi uneni!

Soitto kielin kerkiävi, kantelo sanoin kajahui: "En vielä vetehen joua, alle aaltojen asetu! Ennen soitan soittajalla, vangun vaivan nähnehellä."

outo
Seuraa 
Viestejä1745

Lajien synty – Luku 2019 Luolaheimon sankari

Woimakas Weikko oli saanut koko heimon alistettua waltaansa, mutta oli wiheliäinen tyranni. Nuori Wäinö haastoi Weikon taisteluun heimon johtajuudesta, mutta häwisi heikompana.

Ewoluutio kuitenkin auttoi heikompaa Wäinöä. Wäinö oli perinyt Kaala-emoltaan, joka oli jo lähes ihminen, hoksottimia. Erään kerran, kun Wäinö taas haastoi Weikon taisteluun lauman johtajuudesta, Weikko tapansa mukaan yritti kietoa waltawan pitkillä, woimakkailla ja karwaisilla käsillään Wäinön otteeseensa, Weikko wäisti samannopeasti ja löi nyrkillä Weikkokolossia pieneen leukaan. Tuo oli eka kerta ewoluution historiassa, lyödä nyrkillä toista leukaan. Tuo ominaisuus jäi pysywäksi koska se oli walmis ominaisuus ja sen ansiosta lopulta kiwikauden ihmisistä tuli nykyihmisiä.

Weikko kaatui tajuttomana maahan ja Wäinöstä tuli luolaheimon sankari. Kun Weikko tuli tajuihinsa, hän mökötti monta päiwää. Mutta eräänä päiwänä Weikko waappui Wäinön luokse, ojensi pitkän kätensä ja antoi rehdin, uroksekkaan kädenpuristuksen Wäinölle sanoen: "Nyt minäkin olen sinun alamaisesi!"

Wäinö wastasi: "Olen hawainnut, että meillä luolaheimolaisilla on vee ja äf katees. Sen oppiminen on wälttämätöntä woidaksemme kehittyä täysihmisiksi. Ja sitten kun olemme kehittyneet täysihmisiksi, kehitämme tiedettä niin että meillä on wälineet, millä tuhoamme kaikki lajit, itsemme, sekä ekosysteemin."

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat