Sivut

Kommentit (23)

Kontra1
Seuraa 
Viestejä5004

Deimos kirjoitti:
Kontra1 kirjoitti:
Geenien löytymisen jälkeen ei uskottu hankittujen ominaisuuksien periintymiseen. Epigeneettinen periytyminen kumoaa tämän.

Kyllä merihelmi on upea luonnonoikku.

Tuo jos jokin oli sarkasmia, vai =D.

No täytyy myöntää, etten kaikkea hänen sanomaansa ymmärrä, mutta eiköhän vika ole minussa eikä hänessä. Laittaisipa tyttö vaan kuvansakin vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
masterogg
Seuraa 
Viestejä369

Deimos kirjoitti:
masterogg kirjoitti:
Tää uralin pihlaja on kyl saanut minut mielenkiintoisiin keloihin.

Itse olen kokenut ja koen jatkuvasti asioita jotka ovat teidän mielen, kielen ja muun käsittämiskyvyn yläpuolella, mut silti ensi ensireaktio tän pihlajan sukellesjuttuihin oli et VMP ja huutohymiötä liuta. Kokemuksieni perusteella minun ei pitäisi kyseenalaistaa mitään.

Itse olen voinut voimistaa olemassaolevia aisteja ja herättää jotain uusia aisteja henkiin ja oppinut niiden avulla suunnistamaan sitä kohti mitä luon. Kaikki natsaa, uknow.

Navigointi aistien mukaan järjen sijasta vie siis onnistuneisiin lopputuloksiin kun luomme oman, haluamamne todellisuuden. (Viittaus Onko onnea -olemassa ketju ja muuhun tarinointiin jossa kerron, että elämme keinotekoisessa todellisuudessa, jota luomme ajatuksillamme kokoajan)

Silti nusta tuntuu kaukaiselta ajatukselta, että voisimme muuttaa noin radikakaalisti fysiikkaamme. En tiedä. En kiellä, enkä myönnä. Tää kaikki on vaa nii 😍

Kivaa lauantaita kaikille!

Tuo kyllä sai hyvälle mielelle. Kiva tavata toinen "sekopää" pitkästä aikaa.

Kuin myös Deimos 👌🏻

Sekopää.. Kannan kunnialla tuota lisänimeä. Näkisin et 10-20vuoden päästä maailma paras läppä on et "jätkä on hullu" 😂😂

Posiviitivuuspäissäni haluan tuoda havaintoni sinusta julki. Sinä ja ketjusi on onnistunut tuomaan seesteyttä ja positiivisuutta tän palstan kollektiiviin.

Toki voi olla et ketjusi on vienyt huomiotani saastaisilta mielipiteiltä ja ketjuilta mutta se ja sama, kokemus on kokemus 😘

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"ilmiömäinen isännöimässä isää itse, irrottelen iskulinjat niinku idän ihme"

Deimos
Seuraa 
Viestejä5735

Kontra1 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kontra1 kirjoitti:
Geenien löytymisen jälkeen ei uskottu hankittujen ominaisuuksien periintymiseen. Epigeneettinen periytyminen kumoaa tämän.

No täytyy myöntää, etten kaikkea hänen sanomaansa ymmärrä, mutta eiköhän vika ole minussa eikä hänessä. Laittaisipa tyttö vaan kuvansakin vielä. 

Älä yllytä , minä laitoin jo. Eiköhän se riitä.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11439

Tahitian merihelmi kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Immeinen kirjoitti:
Tää taitaa oikeesti olla kilipää.

M.Jehova lienee vain hieman pidemmällä tripillä, Ranskan  Polynesiassa:)

Juu tiedän se tais lähteä jotain keihäs/ampumiskalastusta sinne västäämään tai siis harrastamaan joku spearfishing kait.

Vasta lähdössä 6-10vko päästä.

Mielestäni juuri noin ne ominaisuudet kehittyy. Olet vain muutaman sukupolven päässä merielämästä.😂

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Kontra1 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kontra1 kirjoitti:

Jaa.. haluatko selvemmän sukelluskuvan vai?

Kontra1
Seuraa 
Viestejä5004

Tahitian merihelmi kirjoitti:
Kontra1 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kontra1 kirjoitti:

Jaa.. haluatko selvemmän sukelluskuvan vai?

En minä ole nähnyt mitään sukelluskuvaa? Taitavat jotkut epäillä ettei sinua ole olemassakaan. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat