Seuraa 
Viestejä1079

Että piti tämäkin päivä nähdä ...

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/james-bond-ajaa-seuraavassa-leffassa...

Pahoin pelkään että Graig' in jälkeinen Bond on musta lesbovegaani.

Toivottavasti olen silloin jo kuollut ...

Sivut

Kommentit (20)

Erer2
Seuraa 
Viestejä132

Aseistuskin on kuulemma muuttunut ekologisempaan suuntaan.  Nyt Bond jahtaa  vieraan vallan agentteja ilmapistoolilla ja sähkölamauttimella.  Jokohan pitää minunkin vaihtaa hirvikivääri ilmakivääriin?

ID10T
Seuraa 
Viestejä3918

Kyllä Bondilla voi sähköauto olla, mutta itse hepun pitää olla valkoinen, hetero, ja mies, kuten Ian Flemingin kirjoissakin. Jos näistä ominaisuuksista jotain muutetaan , on kyseessä eri hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11457

Bondi’illa?
Olisipa Toridion, niin suomikin pääsisi pitkästä aikaa elvistelemään teknologiasaralla - pari vuosikymmentä onkin jo vierähtänyt siitä kun Bondi’illa oli Nokialainen luurina - ja Bondi’iksi Tommi Korpela, siinä vasta olisi oikea äijä Bondi’in lakerikenkiin.

Kyttääjä
Seuraa 
Viestejä883

Uusien Bondien laatu on mennyt alas kuin lehmän häntä. Toista se oli ennen kun Sean, Roger, Timothy ja Pierce panivat parastaan elokuvissa, joissa rahaa ei säästelty.

Nykyään Bondit tehdään minimibudjetilla. En enää jaksa uskoa laadun paranemiseen. Aivan sama, vaikka Bond jahtaisi vihollisia perinteisillä hevoskärryillä, (vaikka tosin Arnoldin elokuvassa Tosi valheita hän ajoi takaa moottoripyörällä pakenevaa roistoa, joka oli hyvä kohtaus).

Ei siis maksa vaivaa mennä katsomaan. Pitää odottaa, että NetFlix julkaisee sen, jos julkaisee. Ja muuten elokuvateattereissa on vaivihkaa nostettu äänen volyymitasoja, että mukamas elokuvakokemus olisi laadukkaampi. Fittua kanssa.

offmind
Seuraa 
Viestejä17183

ID10T kirjoitti:
Kyllä Bondilla voi sähköauto olla, mutta itse hepun pitää olla valkoinen, hetero, ja mies, kuten Ian Flemingin kirjoissakin. Jos näistä ominaisuuksista jotain muutetaan , on kyseessä eri hahmo.

Eihän leffabondi ole koskaan ollut samanlainen hahmo kuin kirjabondi.

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11457

https://www.mi6community.com/discussion/18150/james-bond-film-budgets

Ei se budjettien leikkauksista voi johtua, mutta olen kanssasi yhtä mieltä siitä, että Bondi’ien laatu on nykyisellään melkein kaikilla saroilla kehnompi kuin mitä oli esim. 1960-luvulla, ainakin kun omiin mieltymyksiini vertaan, en siis pidä ollenkaan tästä uudesta ”supermies-Bondi’ista”, Connery’yn tulkitsema bondi’i oli minusta paras kaikista tähänastisista.

ID10T
Seuraa 
Viestejä3918

offmind kirjoitti:
ID10T kirjoitti:

No enemmän kuvaukseni kuitenkin alkuperäistä vastaa, kuin homo, musta tai nainen.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11457

ID10T kirjoitti:
offmind kirjoitti:
ID10T kirjoitti:

No enemmän kuvaukseni kuitenkin alkuperäistä vastaa, kuin homo, musta tai nainen.

Jos päivän trendeja halutaan seurata, niin Bondi’i olisi mies jolla on kapsäkissään kravattien lisäksi muutama hauskanvärinen kesämekko...
😎

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5089

Voisihan se Bondin sähköauto olla uusi Fiatti joka olisi Q;n toimesta pimpattu tupla-akuilla ja sähkömoottoreilla jokaiseen pyörään. Siinä on taas roistot ihmeissään kun Bond lähtee Fiatilla kuin hauki rannasta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat