Seuraa 
Viestejä1184

Vaan järjestää ne siten että tekee kyseiset hommat stylellä. Onko totta?

If you want to understand me, you need to be universal, if you don't understand me, you suck at it.

Kommentit (10)

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

deep purpose kirjoitti:

En tiedä olenko elämäntaituri. Taidan pitää pikku paheeni. Vähän olutta ja joskus tupakkaa. Hamppua minulle ei suositeltu.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä1184

Deimos kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

En tiedä olenko elämäntaituri. Taidan pitää pikku paheeni. Vähän olutta ja joskus tupakkaa. Hamppua minulle ei suositeltu.

Jeps, samat ajatukset täälläkin. En vain halua olla paheiden suurkuluttaja vaan pujotella etiäpäin tyylillä. Hamppu ei muuten sovi ääriradikaali-maailmalle niin hyvin, kuin silloin, kun oli vielä ihmisiin isommassa määrin uskoa.

If you want to understand me, you need to be universal, if you don't understand me, you suck at it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
deep purpose
Seuraa 
Viestejä1184

Älkää siis lähettäkö psykologisia karhukirjeitä ihmisten riesaksi. Tää niille siis jotka sitä tekee. xD

MooM
Seuraa 
Viestejä7982

Pahetta yritettiin määritellä täälläkin joku aika sitten. Aika erilaisia näkemyksiä ja siksi vastauksiin tässäkin kannattaa kysellä tarkennuksia.

Mutta periaatteessa samaa mieltä. Joitain paheita voi pitää hallinnassa ja silloin niiden tuottama haitta voi jäädä hyötyä (iloa) pienemmäksi.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

deep purpose
Seuraa 
Viestejä1184

MooM kirjoitti:
Pahetta yritettiin määritellä täälläkin joku aika sitten. Aika erilaisia näkemyksiä ja siksi vastauksiin tässäkin kannattaa kysellä tarkennuksia.

Mutta periaatteessa samaa mieltä. Joitain paheita voi pitää hallinnassa ja silloin niiden tuottama haitta voi jäädä hyötyä (iloa) pienemmäksi.

Paheet ovat paheita, mut synti ja pahe eivät ole samaa kastia. Mun tupakanhimot eivät haittaa melkein ketään ollenkaan, mut esmes netti-kiusaaminen on enemmänkin sortamista.

MooM
Seuraa 
Viestejä7982

deep purpose kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Paheet ovat paheita, mut synti ja pahe eivät ole samaa kastia. Mun tupakanhimot eivät haittaa melkein ketään ollenkaan, mut esmes netti-kiusaaminen on enemmänkin sortamista.

Synti... Siinäpä toinen hattarakäsite, jossa vielä bonuksena uskonnollinen aspekti :D

Minä määritelisin paheen toiminnaksi, jolla on merkittävä hedoninen arvo itselle, mutta samalla jotain negatiivisia vaikutuksia itselle tai läheisille (tai molemmille).  

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

Brainwashed kirjoitti:
Uittu taas tulee kyllä niin diippii juttuu että alta pois...

Deeppiä mukaillen, elämä on välillä tosi deeppiä. Itse olen nyt deep-tilassa ja taidan kuunnella Deep Purposen musaa.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat