Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Mukavaa kun pääsee näin netin välityksellä tutustumaan uusiin ihmisiin ja ajatuksiin. Moni on varmaan ihan erilainen luonnossa. Itse saattaisin olla pyödän hiljaisin. Eusan kanssa tiukka vääntö politiikasta. Ihan ok. Kaksi maailmaa törmää toisiinsa. Kukahan olisi keskustelun vetäjä porukasta reaalimaailmassa? Eos.

Sinun rohkeutesi olla avoin täällä, on tehnyt suurimmalle osalle hyvää, näin uskon. 

Olen myös ottanut isoja riskejä ja olen tunnistettava myös palstan ulkopuolella. Varmaa on että kaikki eivät pidä minusta. Jos et tiennyt niin hetken palstalla oli koko kuvani, myös kasvot. En ole enää pelkkä kasvoton Deimos.

Tarkoitukseni on tulevaisuudessa ajaa vähäosaisten ja mtt-kuntoutujien asiaa jopa poliittisesti. Joten se vaatii osallistumista julkiseen toimintaan. Mutta katson hyvin tarkaan miten voimavarani riitävät.

Aloita muuttamalla pois kotoasi. Miksi muuten asut vielä vanhempiesi yläkerrassa? 

Voi hitto että sitä pitää olla ihmisen tyhmä, Olen kyllä ollut  hyväuskoinen hölmö. 

Deimos
Seuraa 
Viestejä5793

Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Mukavaa kun pääsee näin netin välityksellä tutustumaan uusiin ihmisiin ja ajatuksiin. Moni on varmaan ihan erilainen luonnossa. Itse saattaisin olla pyödän hiljaisin. Eusan kanssa tiukka vääntö politiikasta. Ihan ok. Kaksi maailmaa törmää toisiinsa. Kukahan olisi keskustelun vetäjä porukasta reaalimaailmassa? Eos.

Sinun rohkeutesi olla avoin täällä, on tehnyt suurimmalle osalle hyvää, näin uskon. 

Olen myös ottanut isoja riskejä ja olen tunnistettava myös palstan ulkopuolella. Varmaa on että kaikki eivät pidä minusta. Jos et tiennyt niin hetken palstalla oli koko kuvani, myös kasvot. En ole enää pelkkä kasvoton Deimos.

Tarkoitukseni on tulevaisuudessa ajaa vähäosaisten ja mtt-kuntoutujien asiaa jopa poliittisesti. Joten se vaatii osallistumista julkiseen toimintaan. Mutta katson hyvin tarkaan miten voimavarani riitävät.

Aloita muuttamalla pois kotoasi. Miksi muuten asut vielä vanhempiesi yläkerrassa? 

Voi hitto että sitä pitää olla ihmisen tyhmä, Olen kyllä ollut  hyväuskoinen hölmö. 

Koska olen Larry Laffer. Ja olen mikä olen. En ole kenekään mieliksi mitään. Elän oman elämäni niin kuin parhaaksi näen. Ei minusta kenekään tarvitse pitää tai tykätä. Ehdotatko samaa myös sille nelikympiselle Klubitalon kävijälle (myös skitsofreenikko)?. Ihmiset tekevät päätökset itse eivät muiden mieltymysten mukaan.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
MooM
Seuraa 
Viestejä8324

Töräys kirjoitti:
Mut moomin on turha kuvitella että mielipide muuttuu. Eikä se ollu syy nikin vaihtoon.

Semmosta se porukka on joka ei ole ikinä ite ollu köyhä tai kärsiny puutetta. Ne ei ikinä tule tajuumaan sitä mitä 30-40 euroa todella köyhälle merkitsee.

Melkoisen sama mulle, vaikka minusta teit väärän johtopäätöksen, puhuttiin vähän eri asiasta.

Vaikka en ole nälkää koskaan nähnyt, en ole mitenkään rikkaasta perheestä ja esim. opiskeluni tein opintotuella pappa ei tosiaan maksellut mitään, mutta äippä laittoi ruokakassin mukaan, kun(jos) sain rahaa kerättyä junalippuun. Tiedän kyllä sen, mitä on laskea markkoja ja miettiä, ostaako leipää vai leipooko ja käyttää rahan juustoon, ja asua opiskelijakommuunissa. Viinakin piti tehdä itse. Mutta siihen aikaan kaveriporukka oli muutamaa poikkeusta lukuunottamatta samassa jamassa, eli ei tuntunut sen kummemmalta vääryydeltä.

Sen jälkeen on pikkuhiljaa elämä keskiluokkaistunut, mutta ihan omalla duunilla ja järkevällä rahankäytöllä. Tuuria on tietysti ollut siinä, että on pysynyt terveenä ja työkykyisenä, veli esim. ei ollut yhtä onnekas siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt päästä opiskelemaan ja töihin.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11607

Gemini kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Esimerkiksi estyneillä helpottaa sosiaalista suoriututumista. Pari sormenmittaa voisi ehkä auttaa kilpa-ammunnassa, kuten beetasalpaaja. Käsijarruremonttikin tuntunee  siedettävämmältä pikkusievässä.

Moi, käytsä usein täällä?

Moi sinnekin. Poistan siguni, ollut jo jonkin aikaa mielessä. Sain aivan väärän kuvan sinusta wtc- ja kuupalstalla.  

Ei, kyllä sinä olet saanut minusta ihan oikean kuvan, mutta se ei vain enää miellytä.
Onnea uusien sigujen metsästykseen!

BTW, ne minun kirjoittamat sigut ovat nyt vapailla markkinoilla, mikäli jotakuta kiinnostaa ne itselleen...

😎

Ei, vaan käsitykseni (kuva) sinusta on muuttunut.  Mutta yritetään välttää kaikkea positiivisuutta, jotta hän ei suuttuisi : 

Kuka ”hän” on, ei avaudu.
No, sinulla on sentään jonkunlainen käsitys minusta, useimmilla ei ole sitäkään.
Tai näkyyhän tuossa viestisi lainausversiossa että Nöpö-Felix, mutta ei sekään auta, ei avaudu.
Toivottavasti se minua kohtaan mahdollisesti tuntemasi pettymyksen tunne tai negatiivinen assosiaatio häviää ajan myötä.

wisti
Seuraa 
Viestejä14780

Deimos kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Pietikäisen mäkihyppääjäveljesten sanottiin ottaneen rohkaisuryyppyjä. Kun Matilta viinan hyppyä parantavasta vaikutuksesta kysyttiin, kertoi Matti, ettei hän osa sanoa, kun ei ole vertailtavaa tietoa.

. Ja tuo Matin tokaisu lienee fakta. =D

Lehdestä sen luin. Muistaakseni hän sanoi niin, ettei ole vertailukohtia, kun en ole koskaan selvin päin hypännyt. Sitä, kumpi se veljistä oli, en muista, kunhan toisen pistin saadakseni ytimekkään jutun.
Voisihan tuo ainainen rohkaisuryyppy olla tottakin ja tokaisu totta, vaikka ryyppy ei aina olisi ollutkaan.

MooM
Seuraa 
Viestejä8324

Kaunis kasvojen luusto ja kropan mittasuhteet, vaikka nenä on ehkä ronskimman näköinen kuin klassisella kaunottarella. Naama on nätti vieläkin. Ollut varmasti kaunis nainen nuorempana, ja on edelleen ikäisekseen tyrmäävä. Pantavuudesta en osaa sanoa.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Deimos
Seuraa 
Viestejä5793

Töräys kirjoitti:
https://trib.al/JXHCobN

Miten on pojat. Pelaisko vehkeet vai tarttisko rohkasuryypyn?

Noi kädet ei kyllä erektioon auta.
Luultavasti pelkäisin että luita hajoo.

Onneksi kun olen olen niin kännissä että kyrpä ei ota eteen. Joten mahdottomuus.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5793

Peeveli, siinä oli kuvan edessä palkki. No joo, ihan ok misu. Hyvä että vanhatkin jaksaa :-)

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Koska olen Larry Laffer. Ja olen mikä olen. En ole kenekään mieliksi mitään. Elän oman elämäni niin kuin parhaaksi näen. Ei minusta kenekään tarvitse pitää tai tykätä. Ehdotatko samaa myös sille nelikympiselle Klubitalon kävijälle (myös skitsofreenikko)?. Ihmiset tekevät päätökset itse eivät muiden mieltymysten mukaan.

Sori, mennään sinun säännöillä niin on kivaa.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Töräys kirjoitti:
Mut moomin on turha kuvitella että mielipide muuttuu. Eikä se ollu syy nikin vaihtoon.

Semmosta se porukka on joka ei ole ikinä ite ollu köyhä tai kärsiny puutetta. Ne ei ikinä tule tajuumaan sitä mitä 30-40 euroa todella köyhälle merkitsee.

Melkoisen sama mulle, vaikka minusta teit väärän johtopäätöksen, puhuttiin vähän eri asiasta.

Vaikka en ole nälkää koskaan nähnyt, en ole mitenkään rikkaasta perheestä ja esim. opiskeluni tein opintotuella pappa ei tosiaan maksellut mitään, mutta äippä laittoi ruokakassin mukaan, kun(jos) sain rahaa kerättyä junalippuun. Tiedän kyllä sen, mitä on laskea markkoja ja miettiä, ostaako leipää vai leipooko ja käyttää rahan juustoon, ja asua opiskelijakommuunissa. Viinakin piti tehdä itse. Mutta siihen aikaan kaveriporukka oli muutamaa poikkeusta lukuunottamatta samassa jamassa, eli ei tuntunut sen kummemmalta vääryydeltä.

Sen jälkeen on pikkuhiljaa elämä keskiluokkaistunut, mutta ihan omalla duunilla ja järkevällä rahankäytöllä. Tuuria on tietysti ollut siinä, että on pysynyt terveenä ja työkykyisenä, veli esim. ei ollut yhtä onnekas siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt päästä opiskelemaan ja töihin.

Okee. Sori.

Mä en vaan siedä sitä että verrataan omaa veronmaksukykyä köyhien kykyyn. Harva meistä kai sitä asemaa kadehtii.
Aika moni kai voi luopuu satasista ilman että se vaikuttaa juuri mihinkään. Monelle muutama tonnikaan ei tunnu missään. Köyhimmille muutama kymppi on rahaa ja lapset pöllii voideltuja näkkileipiä koulusta.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5793

Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Ok, muutan Tikkurilaan ... Mitäs sen jälkeen? No, matka klubitalolle lyhenee :-)

Eppur si muove !!!

Vierailija

Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gemini kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

No jos politiikan kentille pyrit, niin petraamisen varaa on kyllä vielä vastauksissasi.

Eikä tämä millään pahalla!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat