Seuraa 
Viestejä1005

Liputtavat ja joku kertoi juhlittavan Minna Canthia, kirjailijaa, naisasianaista eli aikansa feministisikaa.

No, mikäs siinä, mutta koskas vietetään alistetun valkoisen miehen päivää, josta femakot ovat tehneet munattoman surkimuksen samalla kun lennähtävät Välimerelle panemaan Oikeaa Miestä?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
asdf
Seuraa 
Viestejä12053

...mutta jos pitäisi miettiä, millainen on munaton surkimus, niin mielestäni se on aika lailla sellainen vihaa ja katkeruutta tihkuva itsekehuja täynnä oleva epäsosiaalinen narsisti, joka onnistuu saamaan itsensä ongelmiin kaikkien ihmisten ja yhteisöjen kanssa, joiden kanssa ikinä onkaan tekemisissä.

Dr No
Seuraa 
Viestejä1005

asdf:aa olen ehkä virheellisesti luullut mieheksi.

Naisen sielu ainakin .... tai onhan kuulemma myös näitä transuja.

Säälittävää ettei mies saa naista kuin mielistelemällä.

webster
Seuraa 
Viestejä1444

Dr No kirjoitti:

Niin, sinähän sentään juttujesi mukaan ostit huoria firman luottokortilla. Senkös takia sait potkut?

MooM
Seuraa 
Viestejä7977

Dr No kirjoitti:
asdf,

Todistit juuri itsestäsi, asetut naisten puolelle, surkimus.

Tarkoitatko, että naiset yleisesti pitävät sinua munattomana surkimuksena?

Minna Canth oli kova täti. Paitsi feministi, myäs kirjailija, journalista ja seitsemän lapsen yksinhuoltaja. Ja sai mielipiteillään aikansa mittakaavassa melkoisen paskamyrskyn niskaansa. Siihen aikaan ei sentään enää poltettu noitana tai suljettu luostariin homehtumaan.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

asdf
Seuraa 
Viestejä12053

Dr No kirjoitti:
asdf:aa olen ehkä virheellisesti luullut mieheksi.

Naisen sielu ainakin .... tai onhan kuulemma myös näitä transuja.

Olen kyllä kerran tuntenut olevani mies vankina naisen kehossa. Sitten synnyin.

Dr No kirjoitti:

On sinulla ongelmat. Mutta turhaan sinä tuostakaan naisia syytät, syytä reilusti vaan sitä, että olet munaton surkimus.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1719

Dr No kirjoitti:
No niin, paskaa sataa, senhän saattoi arvata näiltä munattomilta ja MooM jolla ei moisia ehkä olekaan?

Tämä keskustelu on ollu jo yli vuorokauden ja vain yksi nuoli alaspäin, kun ilmastonmuutosavauksissasi on niitä  viimeaikoina ollut n. 30

Tämä kertoo siitä, ettei kyse ole sinusta, vaan saman ilmastonmuutosasian jankuttamisesta.

Sen jos lopetat, sinua arvostetaan ihan eri tavalla. Nyt suurin osa toivoisi sinun poistuvan, vaikka niitäkin on jotka ei sitä toivo, minäkin jos idioottimainen jankuttaminen loppuu.

Ihmisten olisi hyvä ymmärtää, ettei oma pakkomielle kiinnosta muita ihmisiä, ainakaan niin että sitä joutuu miettimään yhtä paljon kuin potilas itse.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat