Älkää vastakko pilailuviesteihin, niin ne ei kirjota.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos ette vastaa niihin niitä ei kirjoita, sama systeemi toimii ihmistenkin kanssa mikä toimii markkinataloudessa. Esimerkiksi ei kannata myydä tuotetta jos sitä ei kukaan osta.

Samallaila trollit ei kirjota jos niihin ei kukaan vastaa.

teidän oma vikanne jos trollit ovat päässeet tänne riehumaan. turha valitta jos vastaatte niihin.

Minä en ole koskaan vastannu pilaivuviesteihin, niin ei ne minua haittaa. Ainoastaan minua haittaa että pilailuviestejä on nykyään liikaa, koska te tyhmät ihmiset vastaatte niihin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
Veli Uolevi Kantovaara
"Homma ei toimi, sillä trollit vastaavat itse omiin viesteihinsä
toisilla nimimerkeillään."

Totta turiset, ukkoraasu.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Ei tämä oo pilailuviesti, enkä niitä ole kuin huumorimielellä joskus kirjottanu. En ole muuten pilaillut.
Kuinkas erotan huumorimielellä kirjoittamasi pilailuviesteistä?

Vierailija

Meitä älykköjä on nykyisin niin paljon, että toopejakin mahtuu joukkoon!
Tai hetkinen; oliko se nyt niin päin, että meitä toopeja on nykyisin niin paljon, että niitä mahtuu älykkäidenkin joukkoon!
Vai miten se nyt olikaan

Vierailija

Trollille riittää jo sekin että joku lukee hänen viestejään ja nämä tämän palstan "trollit" nyt vastailee itse itselleen ja kun joku niitä lukee, niin sekin näkyy aiheen aukaisuina.

Aukaisuina on muuten jännä sana

Savor

Vierailija

Kyllä SIMONAHO ainakin jaksaa kirjoittaa satoja pilailuviestejä ja keskustella itsekseen, kun ei ketään tervejärkistä kiinnosta.

Vierailija
meikämie
Kyllä SIMONAHO ainakin jaksaa kirjoittaa satoja pilailuviestejä ja keskustella itsekseen, kun ei ketään tervejärkistä kiinnosta.

Simonaho osaa ajatella ja niinpä arvaan että hän kyllä seuraa sitä miten paljon hänen aiheitaan luetaan.

Savor

Vierailija

Otsikko antoi ymmärtää, että keskustellaan pilailuviesteistä. Käyttäisin mieluummin termiä häirikköviesti (tai häirintäviesti), jolle löytyy eri alalajeja.

Sietäminen on tärkeää. Silloin tiäremiähen toivetta 'älä vastaa' on helppo noudattaa. Useimmiten.

Vierailija
borri317
Savor kirjottaa riippumatta vastataanko niitte juttuihi.

Olen huomannut saman.
Hänen yksinpuheluitaan voi olla viestitolkulla.

Hän on ilmeisesti hyvin yksinäinen ihmisolento?

Vierailija
Veli Uolevi Kantovaara
borri317
Savor kirjottaa riippumatta vastataanko niitte juttuihi.

Olen huomannut saman.
Hänen yksinpuheluitaan voi olla viestitolkulla.

Hän on ilmeisesti hyvin yksinäinen ihmisolento?

Olisi siis syytä keskustella hänen kanssaan. Katson mitä voin tehdä. Kiitos vinkistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat