Tiede-foorumilaiset "poliittisesti" jaoteltuna

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siis mihin suuntaan suuntautuvat tiede-foorumin foorumilaset?

Kommentit (11)

Vierailija

Minarkisti -markkinaliberaali - anarkokapitalisti. Sieltä suunnalta jostakin olen. Äänestin olevani liberaali.

Vierailija
SAMAEL
Minarkisti -markkinaliberaali - anarkokapitalisti. Sieltä suunnalta jostakin olen.

Eli laitoit äänen kohtaan "joku muu"?

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

" Rehellinen entinen poromies", nykynen kommunisti komukka.
Liekkö ainova suomessa.
Ja paskat sanon vain , politinkot ei kiinnosta.
Pantas koko köörö kirnhun ja kirnuttas kunnolla.
Sitte väännettäs mankelista läpi koko politinkojen tokka.
(Politinko = tinkaamalla ittens elättävä loinen ):twisted:

Vierailija

Mikään ismeistä ei vastaa omaa ajatteluani. Päätän kantani asian mukaan. Yleensä olen helvetin mielelläni oppositiossa. Suomessa tuollakaan ei ole mitään merkitystä kun pääpuolueet ovat kuin neljän letin pitko. Lipposen isoisä oli aikoinaan Kokoomuksen puoluesihteeri, Vihreiden Hassi taistolainen ja Sasin serkku kepulainen insinööri, joten repikää siitä.

Vierailija
Konkari
Mikään ismeistä ei vastaa omaa ajatteluani. Päätän kantani asian mukaan. Yleensä olen helvetin mielelläni oppositiossa.

Olet ainakin individualisti ja nihilisti! WINK

Vierailija
SAMAEL
Konkari
Mikään ismeistä ei vastaa omaa ajatteluani. Päätän kantani asian mukaan. Yleensä olen helvetin mielelläni oppositiossa.

Olet ainakin individualisti ja nihilisti! WINK

Jeps! Mutta nihilistinä - jos tuo määre periytyy ja tulee kristillisestä etiikkaopista - kuvittelen olevani sosiaalisena laumaeläimenä moraalisesti helvetin paljon "reilumpi" kuin kymmenen käskyä yhteensä.

Vierailija

Nappasin rohkeasti kohdan kapitalisti, porvari.
Enpä tiedä olenko niin varakas kuitenkaan. En ole.
Olen kasvanut sos.dem.perheessä, (äitini ei poliittista kantaansa muuta). Eikä hänen tarvitsekaan. Isäni on kuollut.
Minut äitini kokee porukan petturina, kun olen "käännynnäinen". Sille en mitään voi. Itse määrään ketä äänestän. Senverran olen aikuistunut, että itse päätän. Kauheaa kun suvuissa molemmin puolin on paineita, enkä halua olla muiden mieliksi.
Ainoa mahdollinen ajatussuunta on oikeistolaisuus.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Porvarien mielestä olen komukka, komukoiden mielestä porvari. Liberaalien mielestä olen natsi ja natsien mielestä liberaali. Viherhörhöjen mielestä olen hyötyidiootti ja hyötyidioottien mielestä viherhörhö. Pakko se on todeta, että en tiedä.

Joku testi vihjaili, että minussa olisi hieman komukan ja liberaalin vikaa, miten nuo sitten sopivatkaan yhteen.

Uusimmat

Suosituimmat