Kommentit (4)

ThiNguyen
Seuraa 
Viestejä53

Ei missään nimessä talviaikaa, eikä ainakaan Ruotsin aikaa. Suomalaiset liikkuvat liian vähän, siksi terveellisin on aikavyöhyke jolloin illat ovat valoisat. Siis kesäaika ympäri vuoden.

laiskimus
Seuraa 
Viestejä1385

ThiNguyen kirjoitti:
Ei missään nimessä talviaikaa, eikä ainakaan Ruotsin aikaa. Suomalaiset liikkuvat liian vähän, siksi terveellisin on aikavyöhyke jolloin illat ovat valoisat. Siis kesäaika ympäri vuoden.

Iltojen valoisuudella ja liikkumisella ei ole yhteyttä.

Mikään ei estäisi liikkumasta valoisina aamuina, jos suomi siirtyisi Ruotsin tai jopa Britannian talviaikaan. Virkeänä aamuisin liikkuminen on myös turvallisempaa kuin väsyneenä iltaisin. Kaikkein parasta tietystikin on jos jokainen saa päättää omasta liikkumisestaan ja sen ajankohdasta ihan itse. Joustavilla työajoilla sitäkin on mahdollista edistää, täysin valitusta aikavyöhykkeestä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Japetus
Seuraa 
Viestejä11677

Olen otsikon kanssa täysin samaa mieltä. Kelloja pitäisi pysyvästi kääntää vuoteen 1497. Eläköön Hannu I!

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen himokkaana: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat