Seuraa 
Viestejä10960

Tähän threadiin voi linkittää suomalaisia sankaritekoja, joista kuuluisi antaa mitali. Avaan threadin 81- vuotiaalla vanhuksella, joka sankarillisesti puolustautui neljää (4) ryöstäjää vastaan.

Ryöstäjät tunkeutuivat kotiin – 81-vuotias ampui yhtä rintaan
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006057572.html

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Sivut

Kommentit (197)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11417

John Carter kirjoitti:
Tähän threadiin voi linkittää suomalaisia sankaritekoja, joista kuuluisi antaa mitali. Avaan threadin 81- vuotiaalla vanhuksella, joka sankarillisesti puolustautui neljää (4) ryöstäjää vastaan.

Ihan harmittaa ettei äijä saanut koko rosvokoplaa hengiltä, sillä nyt joudumme yhteisistä yhteiskunnan varoista kustantamaan kaikki sairaala, juridiset ja logistiset (lue: vankila) kulut mitä tuosta koituu, verrattuna että jos ovat rosmot nk. matuja, jossa tapauksessa sinkkiarkuissa junakyydillä takaisin kotimaihinsa, tai vaihtoehtoisesti jos kantaporukkaa, niin krematointi ja tuhkansa jonnekin  krematorion takapihan tunkiolle.

Ei välttämättä mitalin arvoinen asia, mutta selkääntaputukset ansaitsee kyllä, ja selvääkin selvempi, että jos oli kantoluvat kunnossa, niin ei mitään syytteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raspu
Seuraa 
Viestejä988

John Carter kirjoitti:

Suomessa on kummaa meininkiä. Pappa soitti ite poliisit ja puolusti sillä välin itseään.

Pitäis perustaa linnaan eliminoibtiyksikkö vsngesta jotka tappaa epäkelvot tuomion aikana.

https://trib.al/5TJUdxy

Pitkätukilla on pienet kivekset.

asdf
Seuraa 
Viestejä12058

John Carter kirjoitti:

Tulee joskus mieleen viestejäsi lukiessa, että mitäköhän mieltä Valtaoja olisi avattarestasi. Diggailet aika lailla kaikkea rajat kiinni -menoa ja mageita juttuja tuntuvat olevan kaikenlaiset vastakkainasettelut ja jos mukana on väkivaltaa, aseita tai ainakin mahdollisuus käyttää jompaa kumpaa, aina plussaa.

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

asdf kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Tulee joskus mieleen viestejäsi lukiessa, että mitäköhän mieltä Valtaoja olisi avattarestasi. Diggailet aika lailla kaikkea rajat kiinni -menoa ja mageita juttuja tuntuvat olevan kaikenlaiset vastakkainasettelut ja jos mukana on väkivaltaa, aseita tai ainakin mahdollisuus käyttää jompaa kumpaa, aina plussaa.

Tuskinpa siihen Valtaojalla mitään sanomista on, koska avatar ei ole hänen kuvansa. Eikö minulla ole mielestäsi oikeutta omaan mielipiteeseeni ja sananvapauteeni? Ei kaikki suomalaiset miehet ole Helsingissä asuvia tissiposkia, jotka kannattavat vihreitä ja vastustavat autoilua. Toisekseen minua ei ole ikinä tuomittu väkivaltarikoksista, enkä ole väkivaltainen ihminen. Nykyajan natsit ovat hyvin lähellä vihervasemmistoa, joka haluaisi kieltää kaikkien mielipiteet, jotka sattuvat poikkeamaan omastaan, joten olisiko peiliin katsomisen paikka myös sinulla?

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

wisti kirjoitti:
Kun ihmistä ampuu rintaan, saa syytteen tapon yrityksestä. Jos tilanne katsotaan oikeutetuksi hätävarjeluksi, syyte raukeaa. Näin oikeusvaltio toimii.

Juurikin näin. Ihmisellä on oikeus suojella itseään ja kotiaan.

asdf
Seuraa 
Viestejä12058

John Carter kirjoitti:
asdf kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Tuskinpa siihen Valtaojalla mitään sanomista on, koska avatar ei ole hänen kuvansa. Eikö minulla ole mielestäsi oikeutta omaan mielipiteeseeni ja sananvapauteeni? Ei kaikki suomalaiset miehet ole Helsingissä asuvia tissiposkia, jotka kannattavat vihreitä ja vastustavat autoilua. Toisekseen minua ei ole ikinä tuomittu väkivaltarikoksista, enkä ole väkivaltainen ihminen. Nykyajan natsit ovat hyvin lähellä vihervasemmistoa, joka haluaisi kieltää kaikkien mielipiteet, jotka sattuvat poikkeamaan omastaan, joten olisiko peiliin katsomisen paikka myös sinulla?

Siinä mielessä on kyllä peiliin katsomisen paikka, että olen aina luullut avattaresi olevan Valtaoja.

Koko äskeinen viestini perustui siihe, että oletin sinun valinneen avatariksi Valtaojan, koska koet olevasi hänen linjoillaan, vaikka et ole yhtään.

Sananvapauteen on tietty kaikilla oikeus, mutta miksi epäilet, ettei minun mielestäni olisi?

Jos nyt tuota peiliinkatsomista kysyt siinä mielessä, että oletat minun olevan Helsingissä asuva vihervasemmistolainen tissiposki, niin aika pieleen menee. Tissiposkisuudesta en tiedä, se lienee haukkumasana, jonka merkitys on mulle vieras, joten en osaa sanoa olenko sellainen.

Mut kyllä mun mielestä kaikelainen väkivallan ihannointi aika perseestä on, olkoonkin, että se on joskus välttämätöntä, mutta jos siihen suhtautuu iloiten ja hehkuttaen, sen sijaan että suhtautuisi välttämättömänä pahana, niin aika munatonta menoa se on.

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

asdf kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
asdf kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Siinä mielessä on kyllä peiliin katsomisen paikka, että olen aina luullut avattaresi olevan Valtaoja.

Koko äskeinen viestini perustui siihe, että oletin sinun valinneen avatariksi Valtaojan, koska koet olevasi hänen linjoillaan, vaikka et ole yhtään.

Sananvapauteen on tietty kaikilla oikeus, mutta miksi epäilet, ettei minun mielestäni olisi?

Jos nyt tuota peiliinkatsomista kysyt siinä mielessä, että oletat minun olevan Helsingissä asuva vihervasemmistolainen tissiposki, niin aika pieleen menee. Tissiposkisuudesta en tiedä, se lienee haukkumasana, jonka merkitys on mulle vieras, joten en osaa sanoa olenko sellainen.

Mut kyllä mun mielestä kaikelainen väkivallan ihannointi aika perseestä on, olkoonkin, että se on joskus välttämätöntä, mutta jos siihen suhtautuu iloiten ja hehkuttaen, sen sijaan että suhtautuisi välttämättömänä pahana, niin aika munatonta menoa se on.

En minä sinua tässä tissiposkeksi haukkunutkaan, vaan kerroin, että en itse ole sellainen. Sinulle varmaan tulee yllätyksenä, jos kerron, että avattaressani oleva kuva on homoseksuaalin runoilijan kuva. Arvaat varmaan, että kenen, jos hieman paneudut asiaan.

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

Voin auttaa sen verran, että Suomessa runoilijan kuuluisin runo joutui sensuuriin vuonna 1961, kun Parnasso julkaisi suomennoksena siitä osia.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11417

Minä olen kyllä ehdottomasti tissiposki, sillä en tiedä juuri parempaa kuin (naisen) tissi vasten poskeani!

Asdf, miten ihmeessä erehdyit luulemaan Carterin avatarta Valtaojaksi!

En ihmettele asiaa siksi että sen naaman pitäisi olla tuttu, itsellä ei hajuakaan, mutta eihän se ole ollenkaan Valtaojaan päinkään...

... no molemmat toki miehiä joilla enemmän tai vähemmän partaa ja rillit, mutta siihen yhtäläisyydet loppuu...

:  )

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

Hal9000 kirjoitti:
Allen Ginsberg. Posliinipipareita ja nyt homostelevia runoilijoita. Kirottu uteliaisuus.

Onneksi olkoon Hal, 10 pistettä ja papukaijamerkki.

wisti
Seuraa 
Viestejä14517

Valtaoja oli Suomen viisain mies niin kauan kuin hänellä oli 1/2 m pitkä parta. Kun parta lähti, hänestä tuli kuin kuka tahansa fiksu eläkeläisproffa.
Hyvin samanlainen tapaus kuin Raamatun Simpsonilla, jonka voima oli hiuksissa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat