Seuraa 
Viestejä4

En kirjoita tätä rahanansaitsemismielessä (,koska teknisesti myyn Vedapulsea, mutta kukaan ei niitä minulta osta, vaikka kuinka mainostaisin). Olen maailmanparantajasielu ja MINULLA ON ASIAA !! Melkein kaikki ihmisen terveystieto voidaan laskea sydämen sähköisestä ekg-toiminnasta (siis siitä ihan tavallisesta, jota sairaalassakin mitataan). Kun mitataan ekg:tä millä tahansa laitteella ja lasketaan taajuusspektri millä tahansa laitteella, voidaan spektri jakaa kolmeen taajuusalueeseen, jotka vastaavat Intialaisen Ayurvedan HUUHAANA pidettyjä doshia vata, pitta ja kapha. Samoin kiinalaisen lääketieteen HUUHAANA pidetyt meridiaanit saadaan lasketuksi EKG:stä. Ainakin lääketiede näin lähentyy aimo harppauksen huuhaata. Lukekaa https://veda-pulse.fi/vaihtoehtohoidot-uskomushoidot-laakari .

Joo !

Kommentit (12)

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä2393

Ja hintakaan ei ole kuin 2000 euroa energiahoitajalle. Lisäherkuilla 6000 euroa. Sitä sopii vain kysyä itseltään välittääkö itsestään parin tonnin, vaiko kuuden tonnin edestä.

Sitä en tosin ihan ymmärtänyt että mitä helvettiä mä teen eri tulkinnoilla, jos ne kaikki osoittaa yhtä ja samaa asiaa?

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1729

"Vedapulse on uskomattoman pitkän työn arvokas tulos, joka peruskokoonpanossaan mittaa sydämen ekg-signaalia ranteesta 5 minuutin ajan, analysoi, ja tulostaa akateemista lääkäri tietoa.

Perusajatus: Sydämen sähköistä toimintaa mittaamalla saadaan melkein kaikki terveystieto ihmisestä.  Sydämen syketaajuuden vaihtelu on keskeisin mitattava muuttuja."

---

Ihmisiä huijataan näköjään ihan millä tahansa.

EKG:tä ei voi mitata ranteesta, jossa näkyy vain pulssi.

Tällaiset, "saadaan melkein kaikki terveystieto ihmisestä" on myös perätön väite.

Älkää tuhlatko rahojanne hölynpölykusetuksiin.

Joku fyysikko ei näistä asioista ymmärrä maallikkoa enempää, jos ei ole perehtynyt lääketieteeseen riittävästi, joten sellaisiin on turha vedota mainoksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Fyysikko FK
Seuraa 
Viestejä4

Jepajeelle vastaisin, että enpä tosiaan ole saanut myytyä yhtään Vedapulsea puoleen vuoteen, vaikka mainostus on ollut hirmuista. Tervetuloa nyysimään minun lompakon pohjia, jos sieltä vielä pennonen irtoaisi. Helppoa on aina huutaa suureen ääneen joka suuntaan, että kaikki on kusetusta, kaikki on humpuukia jne. Eipähän opi eikä uskalla mitään uutta kun elämä menee hukkaan.

Joo !

MooM
Seuraa 
Viestejä7982

Ei sykevariaation tutkiminen vaadi EKG:tä, ihan syke, eli IBI (inter-beat-interval) riittää.  Ja  sykevariaation voi analysoida aikatasossa (IBIen keskihajonta yms) tai taajuus tasolla, jolloin yleensä saadaan LF- ja HFtehot ja niiden suhde + eräitä muita parametreja. EKG-data (torsosta, mutta myös käsistä, jos muodostetaan suljettu silmukka käsien ja torson kautta) on tietysti yleensä parempilaatuista, QRS-piikki on helppo tunnistaa ja IBI on luotettava. Varsinkin optinen sykemittaus ranteesta on epämääräisempi ja herkkä häiriöille.

Loppuosa on tietenkin hömppää, koska miten jotkut muinaiset terveyskäsitteet pystyttöisiin kytkemään Fourier-analyysilla saatuihin spetritehoihin? Jälkikäteen on tietysti helppo olla viisas, eli jos tiedetään, että vaikka stressissä LF/HF-suhde muuttuu, sitä on kiva sanoa samaksi kuin joku umparishanaprashna, jonka gurut yhdistävät stressiin. Yhtä hyvin siihen yhdistyy suomalaiskansallinen käsite "vitutus", joka siis jo Kalevalassa osattiin määritellä sykespektrin kaistatehona ja Kalevala on siis ehdottomasti kääketieteen oppikirja.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Fyysikko FK
Seuraa 
Viestejä4

MooM kirjoittaa pitkälti asiaa. kiitos. Tuo ayurvedan ja kiinalaisten meridiaanien ja muiden yhdistäminen ekg:stä mitattuihin asioihin on vaikea todistaa. Aina kannattaa kuitenkin yrittää. Vertailututkimuksessa intialaiset doshien mittaajat (perinteisellä sormimittauksella) ja vedapulsemittaajat saivat 85 prosentissa tapauksia samat doshatyypitykset koehenkilöille. Se on jo kohtalaisen todistusvoimainen kokeilu. Kehottaisin lukemaan myös nettisivultani aukeavat kaksi englanninkielistä tutkimuslinkkiä. Ja kuten sanottu. Nykysuomessa enimmäkseen kaikki huutavat joka suuntaan " humpuukiaa, kusetusta" vailla omakohtaista kokeilua.

Joo !

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17420

Fyysikko FK kirjoitti:
Jepajeelle vastaisin, että enpä tosiaan ole saanut myytyä yhtään Vedapulsea puoleen vuoteen, vaikka mainostus on ollut hirmuista. Tervetuloa nyysimään minun lompakon pohjia, jos sieltä vielä pennonen irtoaisi. Helppoa on aina huutaa suureen ääneen joka suuntaan, että kaikki on kusetusta, kaikki on humpuukia jne. Eipähän opi eikä uskalla mitään uutta kun elämä menee hukkaan.

Älä huoli mä oon yrittänyt kaupata triljoonien arvoista tuulivoimainnovaatiota jo 3 vuotta. Laihoin tuloksia...ilmasto lämpenee edelleen.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

apassi
Seuraa 
Viestejä975

Major_Breakthrough kirjoitti:
Fyysikko FK kirjoitti:

Älä huoli mä oon yrittänyt kaupata triljoonien arvoista tuulivoimainnovaatiota jo 3 vuotta. Laihoin tuloksia...ilmasto lämpenee edelleen.

=D =D =D 

Lithops
Seuraa 
Viestejä154

Tuolta  linkkisi takaa lainattu:

"..joten teen sopimuksia bisnesihmisten kanssa muualla Suomessa (ei siis Kuopiossa) siten, että jokaisesta myydystä tuotteesta kyseinen henkilö saa 75% minun provisiostani ja minä siis sen 25 %. Jos henkilö löytää ostajaehdokkaan ja neuvottelee alustavasti sopimuksen, ottaa sitten yhteyttä minuun ja minä vahvistan kaupan kansainvälisen emoyhtiön kanssa."

Oletkos nyt ihan varma, ettet ole mukana pyramidihuijauksessa mahdollisesti silkan huuhaan lisäksi?

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä2393

Fyysikko FK kirjoitti:

Niin että jos ostan nyt, saan Savon murteen kaupan päälle?

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3370

Lithops kirjoitti:
Tuolta  linkkisi takaa lainattu:

"..joten teen sopimuksia bisnesihmisten kanssa muualla Suomessa (ei siis Kuopiossa) siten, että jokaisesta myydystä tuotteesta kyseinen henkilö saa 75% minun provisiostani ja minä siis sen 25 %. Jos henkilö löytää ostajaehdokkaan ja neuvottelee alustavasti sopimuksen, ottaa sitten yhteyttä minuun ja minä vahvistan kaupan kansainvälisen emoyhtiön kanssa."

Oletkos nyt ihan varma, ettet ole mukana pyramidihuijauksessa mahdollisesti silkan huuhaan lisäksi?

Nyt mie kyllä valitan EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen, ei ihmisiä saa morkata kuopiolaisuuden perusteella vaikka Savorinen sieltä onkin.

Lithops
Seuraa 
Viestejä154

NytRiitti kirjoitti:

Nyt mie kyllä valitan EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen, ei ihmisiä saa morkata kuopiolaisuuden perusteella vaikka Savorinen sieltä onkin.

Minkäs minä sille teen, että normaalissa kaupankäynnissä provisiopalkkio on henkilökohtainen, eikä sitä kaiketi edes saa ketjuttaa eteenpäin ;-) Haiskahti pahasti nenuun, kun käydään käytännössä etsimässä myyjiä joille luvataan provisio jonkun toisesta (vaikka sitten omasta) provisiosta.

(Juu, en ottanut kommentiasi tosissaan kuitenkaan :) )

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat