Sivut

Kommentit (77)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä46335

Brainwashed kirjoitti:
Selittäisi osaltaan minun juomistani.
En ole luonnostani hyväntuulinen ja mielistelevä, oikeastaan päinvastaista, ja siksi joudunkin jatkuvasti teeskentelemään noita puolia.
Naura aidosti itsellesi. Niin minä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä4608

Onneksi vessoja pestessä ei tarvitse hymyillä. Ja minä suorastaan nauran itselleni =D (Joudunko nyt juomaan ?).

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5090

Brainwashed kirjoitti:
En ole luonnostani hyväntuulinen ja mielistelevä, oikeastaan päinvastaista, ja siksi joudunkin jatkuvasti teeskentelemään noita puolia.

Kännissä on helpompi hymyillä. Asiakaskohtaamisissa pieni känni auttaa antamaan positiivisen vaikutelman.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4608

Lyde19 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

Kännissä on helpompi hymyillä. Asiakaskohtaamisissa pieni känni auttaa antamaan positiivisen vaikutelman.

Entäs jos asikaspalvelija on perskänneissä? Mitähän hyötyä siitä olisi? (Olen ollut aikoinaan ja myös krapulassa (kovassa)).

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4608

Raspu kirjoitti:
Hymyjen maa.

Tiedän, mutta mitä niiden hymyjen taakse kätkeytyy? Oletko saanut selville? Jos oikein muistan, Aasiassa on syyllistytty vakaviinkin julmuuksiin. Kun esim. japanilainen hymyilee on syytä olla varovainen. Thaimaalaisista en tiedä, mutta veljeni mukaan sydämellistä kansaa. Kunhan et vittuile heille ja ennenkaikkea: Älä vittuile kuninkaalle missään tapauksessa. Älä edes perskännissä.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10479

Ravintoloissa ja kahviloissa työntekijät ovatkin kehittäneet oivan itselääkinnän tekohymyn rasitteisiin: sylkeminen tai kullitus toisen ruokaan nostaa aina aidon hymyn pintaan, jolloin tarve teeskennellä poistuu.  =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5090

Deimos kirjoitti:
Lyde19 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

Entäs jos asikaspalvelija on perskänneissä? Mitähän hyötyä siitä olisi? (Olen ollut aikoinaan ja myös krapulassa (kovassa)).

Soitin kerran halpapuhelinoperaattorin palveluun. Vastaaja tuntui olevan kännissä, ei perskännissä eikä ihan vähän vaan siitä väliltä. En välittänyt kun olin lopettamassa liittymää. Tarkistin kyllä myöhemmin että liittymä on lopetettu.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12224

Hampaiden  näyttely, siis  viha sekä  ilo  ovat vastakkaisia ääri- lmiöitä,  joilla kuitenkin sama motiivi ja seuraus. Egon tarve vahvistua ja selviytyä. Samanlainen  juttu  kusipäisyydessä ja housuihin kusemisessa, pelon motivoimaa vahingollista toimintaa.  

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12224

Jatkuvan, ikuisen  kehityksen ja taivaspaikan kilvoittelun kulttuurissa pysyvä tila, status qua, ja neutraali tunnetila tietenkin vastenmmielisiä, kun äärilaidasta toiseen poukkoilllaan.  Itku pitkästä ilon perässä juoksemisesta.....  

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä46335

Deimos kirjoitti:
Onneksi vessoja pestessä ei tarvitse hymyillä. Ja minä suorastaan nauran itselleni =D (Joudunko nyt juomaan ?).
Jokaisen pitäisi pestä säännöllisesti vessoja. 

Toisten jälkiä, vaikkapa puoluejohtajien. Omien puoluekokousten vessat siivoaisivat kokousten jälkeen.

Oisko hyvä idea?

Deimos
Seuraa 
Viestejä4608

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Jokaisen pitäisi pestä säännöllisesti vessoja. 

Toisten jälkiä, vaikkapa puoluejohtajien. Omien puoluekokousten vessat siivoaisivat kokousten jälkeen.

Oisko hyvä idea?

Ei. Jos pappi siivoisi vessansa, mistäs minä saisin töitä. Tottakai jokainen oman vessansa siivoaa. Minäkin. Niin, ja varmaan myös sinä jos ei ole kumppania. Silloin kai siivoatte vuorenperään tai toinen.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä4608

Muuten. Töissä olen oppinut muutaman asian. Naiset ovat epäsiistejä ja paska tarttuu pönttöön, jos ei sitä heti puhdista. Olen jo muutamaan kertaan saanut paskaa harjata kunnolla, että on lähtenyt. Naisia ihmettelen. Luulin että ovat siistejä mutta mitä vielä.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat