Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Pseudohippi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Mulla palo kerran päänahka veneillessä. Oltii isolla jengillä kalastamassa ja mulla kaljuks leikattu pää. Se palo nopeesti.
Bileissä istuin jukurtit päässä ja iskin naisen.

Leikattu?

Niin siis mulla on yleensä millin siili.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11315

Raspu kirjoitti:
Pseudohippi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Mulla palo kerran päänahka veneillessä. Oltii isolla jengillä kalastamassa ja mulla kaljuks leikattu pää. Se palo nopeesti.

Leikattu?

Mikä prossu vaatii noin kalliin siilin?

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä31586

Kyllä se kävisi aika pian risomaan, jos tuntisi kumppanin tyhmäksi. Sellaiseen tunteeseen vaikuttaa moni muukin asia kuin älykkyys (psykologinen ÄO), mutta kaipa sen ÄO:nkin pitää olla samaa suuruusluokkaa, että kommunikaatio ja yhteiselo toimii käytännössä.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Häi alittamatta itse viestiin se, mikä tuo aleksitymia on persoonapiirteenä

"Tunteista puhumattomuus voi kieliä persoonallisuuspiirteestä, jota kutsutaan aleksitymiaksi. Siitä kärsivä ihminen ei välttämättä tunnista tunteitaan lainkaan tai ei osaa erottaa niitä toisistaan. ”Tunteettomuudesta” kärsivä ihminen ei myöskään osaa puhua niistä ääneen. Kreikankielisen sanan suora suomennos on ”ei sanoja tunteille”. 

Tunteiden tunnistamisen ja ilmaisun vaikeuden lisäksi aleksitymiaan liittyvät niuk­ka mieli­ku­vitus ja ajat­te­lu­tapa, jo­ka kes­kittyy arkipäiväisiin tapahtumiin oman sisäisen tunne-elämän sijaan."

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/vaikuttaako-lahei...

Siinä on siis kolme alakohtaa: omien tunteiden tunnistamisen vaikeus, tunteista kertomisen vaikeus ja kolmantena tuo lainauksen jälkimmäinen kohta, eli taipumus keskittyä vain ulkoiseen ja konkreettiseen.

Suomessa muistaakseni vajaa 20 % miehistä ja reilu 10 % naisista menee yli ns. normaalin rajan TAS-20 -kyselyssä mitattuna (sen jälkeen on sellainen "mahdollisesti aleksitymia"-alue ja seuraava raja, jonka jälkeen katsotaan, että on aleksityymikko)

20% on paljo.

Vierailija

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Vahingossa tykkäsin omasta jutusta.

Aamulla oli miss Helsinki mustiksen näkönen ku kaverin mielestä se oli nii hyvä läppä et se lähti messiin ja jätettii tytöt keskenää nukkuu.

Ei sillä että siltä olis lohkennu, mut en ees yrittäny. Toinen et ne oli virittäny jotain kimppakivaa, mut siin tapaulses en tiedä miks kaveri lähti messii.

Petturi.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Pseudohippi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Leikattu?

Mikä prossu vaatii noin kalliin siilin?

Persaukisilla aina raha mielessä.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä14676

Raspu kirjoitti:
Pseudohippi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Leikattu?

Ai jaa. Jos et leikkaisi niin olisiko sitten muuten kovinkin paksu ja tuuhea tukka?

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5470

Neutroni kirjoitti:
Kyllä se kävisi aika pian risomaan, jos tuntisi kumppanin tyhmäksi. Sellaiseen tunteeseen vaikuttaa moni muukin asia kuin älykkyys (psykologinen ÄO), mutta kaipa sen ÄO:nkin pitää olla samaa suuruusluokkaa, että kommunikaatio ja yhteiselo toimii käytännössä.

Kumpa olisi yksiselitteinen mittari millä kuvata ihmisen älykkyys. Looginen päättelyky kuvaa jotain muttei kaikkea. Samaa mieltä ettei 120 ÄO:llä varustetun kannata seurustella 80 luokan kanssa. Yleensä älykkyys korreloi menestyksen, harrastusten ja vaikkapa elämänkatsomuksen kanssa. Mitä syvemmälle olen pukeutunut älykkyyteen, sen enemmän ameebamainen luonne tulee esiin. Ehkä harrastukset olisivat mittari? Jos tykkää bubivisailla keskikaljakuppilassa niin seuran löytää sieltä. Astronomian tai pelaamisen harrastajan omilta harrastajapiireiltään. Jos ateistit ovat keskivertoa älykkäämpiä niin ei kai kannata haaveilla änkyräuskovaisista. Siinä voi erottaa jo äly ja maailmankatsomus.

Kai tiedemiehetkin (ja naiset) yleensä hakeutuvat kaltaistensa seuraan. Biblebeltillä... No tiedätte kyllä.

Jos nyt käytetään vielä tuota yököttävää sanaa ÄO. 80-120 kattaa muistaakseni lähes koko populaation. Ja äly ei kai niin hirveä rasite ole tuolla vaihtelualueella. 20-80 ja 120 ylöspäin ei parikanditaatteja ole enää niin paljon. Parinvalinnassa sopivimmat menestyvät ja epäkelvot jäävät ilman paria. Oli älykkyysosamäärä mikä vain.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Pseudohippi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Pseudohippi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Leikattu?

Ai jaa. Jos et leikkaisi niin olisiko sitten muuten kovinkin paksu ja tuuhea tukka?

Nuorena oli. Nykyisin päältä hieman harveneva. Hiuslaatu on paksu. En oo todennu tarpeelliseks sitä pitkäksi kasvattaa. Oon kyllä kuullut että pienikiveksiset tekee niin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat