Sivut

Kommentit (129)

Dr No
Seuraa 
Viestejä1435

Goswell,

Hyvä kun kävitte Vihdissä, harva tämän tuppukylän löytää ilman navigaattoria.

Mutta älkää tulko kylään, tapaan ampua oudot tunkeilijat, jenkeissä opin tuon.

Ja vaimo ei tiedä kirjoituksistani, voisi hyvä ja jalo kipusisko järkyttyä.

Hyvä kirjoittaja on livenä aina pettymys, säilytetään illuusio.

Vierailija

Dr No kirjoitti:
Että ihan palkinto, älkääs nyt ...

Tämä äänestys riittää palkinnoksi, kiitän ja kumarran.

Tokilogi,

Kiitos nyt tästäkin vähästä, mutta minä YRITIN, ihan tosissani yritin, jo edellisellä bannatulla nimimerkilläni keskustella vakavasti tiedeaiheista, mutta aina se heti toisella kommentilla meni henkilööni kohdistuvaksi ad hominem' iksi.

Niinpä (melkein) luovutin, pellenä on hauskempaa. Nahkakin paksuni politiikan 4,5 vuoden aikana.

Jos antaisitte toisen mahdollisuuden ...

Me ollaan jo salamiitissä päätetty yhdessä ettei anneta sulle mahdollisuutta. Pari soraääntä sait, mutta kaikkien onneksi meillä on arkaluonteista kuvamateriaalia luopioiden varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
asdf
Seuraa 
Viestejä12627

Dr No kirjoitti:
Jos antaisitte toisen mahdollisuuden ...

Eikös sinulle tälläkin nimimerkillä aluksi oltu ihan asiallisia? Mutta ei siihen muistaakseni mennyt kuin max pari päivää, kun aloitit taas tyypillisten herjauskohteidesi erittäin ala-arvoisen herjaamisen (asiallisesta ja perustellusta kritisoinnista tuskin suurimmalla osalla menisi kuppi nurin) ja jokaisessa avaamassasi ketjussa, oli aihe mikä tahansa, itsestäsi keskustelun, tyyliin Tanskasen vaarin elämä ja uroteot. Ei sellaista loputtomiin jaksa ja mitä epäasiallisemmaksi itse käyt, sellaiseksi käy myös asenne sinua kohtaan.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

MooM kirjoitti:
Dr No kirjoitti:
Kas ... että tällainen "gallup".

Kiitos nyt kovasti, mutta älkää unohtako foorumin todellisia asiantuntijoita (minun lisäkseni ;-),
Carteria. Lentotaidotonta, Neutronia, MooM ia ja muitakin.

Kyse oli "erikoisista kirjoittajista". Vähän kyseenalainen kunnia päästä listalle.

Kun tietty kynnys on ylitetty, niin kaikki huomio on lähtökohtaisesti positiivista.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

Brainwashed kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Dr No kirjoitti:

Kiitos nyt kovasti, mutta älkää unohtako foorumin todellisia asiantuntijoita (minun lisäkseni ;-),

Kyse oli "erikoisista kirjoittajista". Vähän kyseenalainen kunnia päästä listalle.

Kun tietty kynnys on ylitetty, niin kaikki huomio on lähtökohtaisesti positiivista.

Erikoinen on SPECIAL...eli tavallaan Jumalan Valitut !

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

MooM kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
On täällä ainakin paljon eri asioista kiinnostuneita ihmisiä, kuten on myös paljon ihmisiä, jotka seuraavat yhteiskunnallisia tapahtumia ja käyvät niistä hyvinkin aktiivista keskustelua. Hieno palsta siis kaiken kaikkiaan.

On kyllä tosi hieno foorumi, jos joku täyttää etusivun venäjämyönteisellä propagandalla.

Jokainenhan voi mennä lukemaan ilkan avautumisia hänen blogistaan. On vaikeaa ymmärtää miksi blogin tekstit pitää kopioida tännekin, kun ne eivät liity tieteisiin millään tavalla, eikä niistä yleensä mitään keskustelua synny.

Kaikenlaista tänne tietysti mahtuu, mutta jos joku julistaa vain omaa sanomaansa muita häiritsevällä tavalla, oma blogi tai foorumi on sopivampi paikka avautumisille.

Tuo on palstan ylläpidon linja. Tohtoria lukuunottamatta kaikki aloituksessa mainitut kirjoittajat pitävät täällä blogia, osa sitten keskusteleekin välillä. 

Mitä pitäisi ajatella sitten kun keskustelee palstalla itsensä kanssa?

*Hymiö*

Vierailija

Brainwashed kirjoitti:
JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Mä ainakin olen hyvin tavallinen.

Seura tekee kaltaisekseen?

Tarkoittaa sitä ettei kanssani tarvitse tarot-kortteja, vaan ihan elämänkokemusta ja neurotyypilliset aivot.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

John Carter kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
On täällä ainakin paljon eri asioista kiinnostuneita ihmisiä, kuten on myös paljon ihmisiä, jotka seuraavat yhteiskunnallisia tapahtumia ja käyvät niistä hyvinkin aktiivista keskustelua. Hieno palsta siis kaiken kaikkiaan.

On kyllä tosi hieno foorumi, jos joku täyttää etusivun venäjämyönteisellä propagandalla.

Jokainenhan voi mennä lukemaan ilkan avautumisia hänen blogistaan. On vaikeaa ymmärtää miksi blogin tekstit pitää kopioida tännekin, kun ne eivät liity tieteisiin millään tavalla, eikä niistä yleensä mitään keskustelua synny.

Kaikenlaista tänne tietysti mahtuu, mutta jos joku julistaa vain omaa sanomaansa muita häiritsevällä tavalla, oma blogi tai foorumi on sopivampi paikka avautumisille.

Olen oppinut tässä vuosien saatossa hyppäämään tiettyjen kirjoittajien threadien yli, eli ei niitä sellaisia kannata paljon lukea, tai kommentoida, jotka eivät ole sen arvoisia.

Onko Spanish Iquisitor jr antanut sinulle paljon josta olet erityisen kiitollinen ?

Täh? En ole saanut kyseiseltä nimimerkiltä yhtään mitään. Jos tarkoitat threadeja joihin me kumpikin olemme kirjoittaneet, niin olemme toki samanhenkisiä maahanmuutto kysymyksen ja sen käsittelyssä käytettävän matematiikan ja tilastotieteen suhteen.

Ei SJ turvaudu matikkaan maahanmuutossa.
Se kun on vähän damned if you dont tilanne. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa, mutta kukaan itseään kunnioittava matu ei tule tänne kuin ehkä opintojen perässä. Sen jälkeen lähdeyäänkin jo muualle.

Terve itsekunnioitus on katoava luonnonvara, tilalle on tullut mullenytkaikkijaheti.

Dr No
Seuraa 
Viestejä1435

asdf,

Sinulla on nyt nk. syy ja seuraus, hienommin kausaliteetti hakusessa.

Sekoitat roiston ja uhrin.

Minä aloitin asiallisesti, sitten alkoi sylkiäiset henkilöäni kohtaa ja aihe unohdettiin.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

Brainwashed kirjoitti:

Tarkoittaa sitä ettei kanssani tarvitse tarot-kortteja, vaan ihan elämänkokemusta ja neurotyypilliset aivot.

Hmm, sitä saa mitä tilaa?

Njoo, tarpeeksi kun on jonkun kanssa tekemisissä, niin oppiihan sen oikut väkisinkin, toisaalta voi olla myös niin etten ymmärtänyt ollenkaan mitä tarkoitit...

... ihmistuntemus ei kuulu vahvuuksiini.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

Dr No kirjoitti:
asdf,

Sinulla on nyt nk. syy ja seuraus, hienommin kausaliteetti hakusessa.

Sekoitat roiston ja uhrin.

Minä aloitin asiallisesti, sitten alkoi sylkiäiset henkilöäni kohtaa ja aihe unohdettiin.

Jotta taudinkuvan diagnosointi olisi täydellinen.

Vierailija

Brainwashed kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

Hmm, sitä saa mitä tilaa?

Njoo, tarpeeksi kun on jonkun kanssa tekemisissä, niin oppiihan sen oikut väkisinkin, toisaalta voi olla myös niin etten ymmärtänyt ollenkaan mitä tarkoitit...

... ihmistuntemus ei kuulu vahvuuksiini.

raivostuttava toi somepalkki ku se hyppää keskelle ruutua. Sitä tosiaan kirjoittaessa funtsii että tottakai mä tallennan just nyt tän keskustelun, aloitan välissä uuden ja linkitän naamakirjaan.

Sitä se juuri tarkoittaa.

Vierailija

Ja ei asberger ole ihmistuntemuksen tiellä. Se saattaa jopa helpottaa kun ei kiinnitä jokaiseen nyanssiin huomiota. Niihin ne nilkit aina turvautuu. Aryan Grand on hyvä esimerkki. Assi tajus paremmin mikä sai karjan pillastumaan, koska hän ei liittänyt niihin yhtä suurta sielunelämää kuin siihen asti oltiin kuviteltu.

John Carter
Seuraa 
Viestejä12453

Major_Breakthrough kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Dr No kirjoitti:

Erikoinen on SPECIAL...eli tavallaan Jumalan Valitut !

Puhutko nyt lähi pizzeriastasi? Eikös niitä nykyään pyöritä lähinnä vain nämä Jumalan Valitut?

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija

Peilineuronit kun ovat loppujen lopuksi siellä omassa päässä ja silloin ihminen vain miettii itseään toisen asemassa. Samalla tavalla assitkin joutuvat opettelemaan erottamaan itsensä muista ja ymmärtämään että se miksi joku käyttäytyy jossain tilanteessa kuten käyttäytyt, on pitkälti kokemusten sanelemaa, joita taas ei omasta päästä löydy.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

Ja ei asberger ole ihmistuntemuksen tiellä. Se saattaa jopa helpottaa kun ei kiinnitä jokaiseen nyanssiin huomiota. Niihin ne nilkit aina turvautuu. Aryan Grand on hyvä esimerkki. Assi tajus paremmin mikä sai karjan pillastumaan, koska hän ei liittänyt niihin yhtä suurta sielunelämää kuin siihen asti oltiin kuviteltu.

Otan assini rikkautena, en rikkana silmässä.

Olen kyllä huomannut etten ole "ihan niinkuin kaikki muut", mutta se ei minua haittaa, perheeltä ei tosin pidä tästä asiasta kysyä, tai voihan sitä kysyä, mutta silloin oma mielipiteeni kärsii inflaation.

Kävin pitkästä aikaa konttikatsastuksessa, jossa ilmoittauduin asian vaativalla tavalla, näyttö kyseessä. Nuori mamu, oletettavammin oikeastaan jo toisen polven vesseli kyseessä, vakavana että, "sinun auto on käyttökiellossa, jarru vuotaa!"

Joo, tiedän, oliko se 25 eur?

Sinun pitää ilmoitaa ennen kuin tulet! Auto on käyttökiell...

Joo, tiedän, oliko se 25 eur?

Jos poliisi pysäyttää niin saat hirveän isot sakot!

Joo tiedän, oikeastaan, unohda koko juttu, moi.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12368

Mekaanikon auto ei mee katsastuksesta läpi. Ja tiesit sen jo etukäteen..

Viat korjattuna ei pitäisi olla ongelmia.

Etukäteen en tosin voi tietää että missä paikoissa on daijuja duunissa, mutta onneksi voi kävellä pois jos ei nappaa, ja sama tietenkin toisin päin.

Asiakkaiden autoja katsastan, omilla ajelen yleensä omalla luvalla, vakuutukset toki aina kunnossa.

Kerran poliisi pysäytti ratsiaan ja huomautti että auto ei ole katsastettu, johon että olen kyllä katsastanut autoni ennen kuin lähdin sillä liikenteeseen.

Sillä kertaa ei oltu samalla aaltopituudella.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat