Sivut

Kommentit (129)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2090

Deimos kirjoitti:
Tohtori on jopa hauska välillä joten mitä hän saa palkinnoksi?

Dr o erittäin hyvä hyvä tyyppi, kunhan lopettaa jankuttamisen. Foorumi olisi tylsempi paikka ilman hannua.

Goswell
Seuraa 
Viestejä13095

Mites muuten Dr No, ajettiin tässä hiljan Vihdin ohi, oisitko keittänyt kahveet jos oltaisiin tultu kahvin kerjuulle, oli ihan oikeasti puhe kaverin kanssa että täällä se palstalainen asuu poiketaanko kahville.

Komiaa on seutu, melkein yhtä komiaa kuin täällä.

Minun mielestä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2090

hyvä tuli näköjään 2 kertaa, kun viestin kirjoittaminen jäi kesken, hyvähyvä on ehkä liioittelua kun miettii kokonaisuutta.

Tyhmä pakkomielteinen urpo ehkä, mutta viisautta tulee lisää kunhan ikää tulee lisää?

Deimos
Seuraa 
Viestejä5735

Gossun ja minut olisi voinut laittaa myös. Meillä on (oli, ennekuin järkeennyin, jos se ylipäätään on mahdollista) samanlainen universumin (kosmoksen) synty ja uudelleensyntymismalli. Itse en aikoinaan sitä kehdannut tänne laittaa (uusi Olli?). No, Gossu hoitaa homman minua paremmin joten seuraan aika-ajoin hänen juttujaan. Olliin olen kyllästynyt koska nykyään kaikki on jumalaa ja jeesusta.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5735

Tokilogi kirjoitti:
hyvä tuli näköjään 2 kertaa, kun viestin kirjoittaminen jäi kesken, hyvähyvä on ehkä liioittelua kun miettii kokonaisuutta.

Tyhmä pakkomielteinen urpo ehkä, mutta viisautta tulee lisää kunhan ikää tulee lisää?

Jos ikää tulee meille lisää, tulee myös todennäköisesti dementtia. Odotan sitä, ehkä juttuni muuttuvat vielä päättömmimksi ja holtitomimmiksi. Odotan myös viisautta mutta en usko siihen.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2090

Deimos kirjoitti:
Gossun ja minut olisi voinut laittaa myös. Meillä on (oli, ennekuin järkeennyin, jos se ylipäätään on mahdollista) samanlainen universumin (kosmoksen) synty ja uudelleensyntymismalli.

Gosvellin jotkut väitteet ovat ehkä totta, mistään malleista on kuitenkaan turha kertoa, mikään lapsellinen tai muu kuvitelma ei ole mikään malli.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5735

Tokilogi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Gossun ja minut olisi voinut laittaa myös. Meillä on (oli, ennekuin järkeennyin, jos se ylipäätään on mahdollista) samanlainen universumin (kosmoksen) synty ja uudelleensyntymismalli.

Gosvellin jotkut väitteet ovat ehkä totta, mistään malleista on kuitenkaan turha kertoa, mikään lapsellinen tai muu kuvitelma ei ole mikään malli.

No, melkein hypoteeseja. Tai ajatelmia. Majurikin toi oman ajatelmansa esille. Minä olen jo kuitenkin jättänyt sen taakseni, enkä siihen palaa. Ammatilaiset (kosmologit ja fyysikot) hoitakoot homman.

Eppur si muove !!!

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2090

Deimos kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Jos ikää tulee meille lisää, tulee myös todennäköisesti dementtia. Odotan sitä, ehkä juttuni muuttuvat vielä päättömmimksi ja holtitomimmiksi. Odotan myös viisautta mutta en usko siihen.

Jonkun lässytyksistä voi joskus ärsyyntyä, mutta se o normaalia tietysti kunhan ei mene överiksi.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5735

Tokilogi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Jonkun lässytyksistä voi joskus ärsyyntyä, mutta se o normaalia tietysti kunhan ei mene överiksi.

Jeps, kuten taanoin huomasit, ärsyynnyin. Lopetin hänen noteeraammisensa. Täysi nolla muutenkin. Ei maksa vaivaa menettää hermojaan jonkun nössön takia. Huumoria ja hupiahan tämä on. Sitäpaitsi osa nimimerkeistä on todella hyviä kirjoittajia ja välkkyjä. Siksi kai tätä jaksaa. Äänestyksekin nimiä jaksaa lukea silloin tällöin.

Eppur si muove !!!

Dr No
Seuraa 
Viestejä1435

Että ihan palkinto, älkääs nyt ...

Tämä äänestys riittää palkinnoksi, kiitän ja kumarran.

Tokilogi,

Kiitos nyt tästäkin vähästä, mutta minä YRITIN, ihan tosissani yritin, jo edellisellä bannatulla nimimerkilläni keskustella vakavasti tiedeaiheista, mutta aina se heti toisella kommentilla meni henkilööni kohdistuvaksi ad hominem' iksi.

Niinpä (melkein) luovutin, pellenä on hauskempaa. Nahkakin paksuni politiikan 4,5 vuoden aikana.

Jos antaisitte toisen mahdollisuuden ...

Dr No
Seuraa 
Viestejä1435

Goswell,

Hyvä kun kävitte Vihdissä, harva tämän tuppukylän löytää ilman navigaattoria.

Mutta älkää tulko kylään, tapaan ampua oudot tunkeilijat, jenkeissä opin tuon.

Ja vaimo ei tiedä kirjoituksistani, voisi hyvä ja jalo kipusisko järkyttyä.

Hyvä kirjoittaja on livenä aina pettymys, säilytetään illuusio.

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3970

Dr No kirjoitti:
Että ihan palkinto, älkääs nyt ...

Tämä äänestys riittää palkinnoksi, kiitän ja kumarran.

Tokilogi,

Kiitos nyt tästäkin vähästä, mutta minä YRITIN, ihan tosissani yritin, jo edellisellä bannatulla nimimerkilläni keskustella vakavasti tiedeaiheista, mutta aina se heti toisella kommentilla meni henkilööni kohdistuvaksi ad hominem' iksi.

Niinpä (melkein) luovutin, pellenä on hauskempaa. Nahkakin paksuni politiikan 4,5 vuoden aikana.

Me ollaan jo salamiitissä päätetty yhdessä ettei anneta sulle mahdollisuutta. Pari soraääntä sait, mutta kaikkien onneksi meillä on arkaluonteista kuvamateriaalia luopioiden varalta.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

asdf
Seuraa 
Viestejä12253

Dr No kirjoitti:

Eikös sinulle tälläkin nimimerkillä aluksi oltu ihan asiallisia? Mutta ei siihen muistaakseni mennyt kuin max pari päivää, kun aloitit taas tyypillisten herjauskohteidesi erittäin ala-arvoisen herjaamisen (asiallisesta ja perustellusta kritisoinnista tuskin suurimmalla osalla menisi kuppi nurin) ja jokaisessa avaamassasi ketjussa, oli aihe mikä tahansa, itsestäsi keskustelun, tyyliin Tanskasen vaarin elämä ja uroteot. Ei sellaista loputtomiin jaksa ja mitä epäasiallisemmaksi itse käyt, sellaiseksi käy myös asenne sinua kohtaan.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11599

MooM kirjoitti:
Dr No kirjoitti:
Kas ... että tällainen "gallup".

Kiitos nyt kovasti, mutta älkää unohtako foorumin todellisia asiantuntijoita (minun lisäkseni ;-),
Carteria. Lentotaidotonta, Neutronia, MooM ia ja muitakin.

Kyse oli "erikoisista kirjoittajista". Vähän kyseenalainen kunnia päästä listalle.

Kun tietty kynnys on ylitetty, niin kaikki huomio on lähtökohtaisesti positiivista.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä19609

Brainwashed kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Dr No kirjoitti:
Kas ... että tällainen "gallup".

Kiitos nyt kovasti, mutta älkää unohtako foorumin todellisia asiantuntijoita (minun lisäkseni ;-),
Carteria. Lentotaidotonta, Neutronia, MooM ia ja muitakin.

Kyse oli "erikoisista kirjoittajista". Vähän kyseenalainen kunnia päästä listalle.

Kun tietty kynnys on ylitetty, niin kaikki huomio on lähtökohtaisesti positiivista.

Erikoinen on SPECIAL...eli tavallaan Jumalan Valitut !

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat