Sivut

Kommentit (72)

MooM
Seuraa 
Viestejä9168

Minijehova kirjoitti:
Kupliminen lienee hämärtävä termi tässä. Itse kutsun tuota naksumiseksi. Jos siis on samaa, eli ihan normaalia jännittyneiden lihasten elämistä, jonka "kuulee". Lainaukset siksi, että en ole yhtään varma onko kyse kuulemisesta, tuntemisesta vai vähän molemmista.

Mulla on taipumusta jännittää leukalihaksia ja joskus huomaamattani jopa soitella jotain rytmejä liikuttelemalla leukaa :D.  Hiljaisessa tilanteessa (illalla sängyssä) sen jännityksen suorastaan kuulee sellaisena jotenkin moottorimaisena äänenä ja kun tietoisesti rentouttaa avaamalla leukoja vähän, se loppuu. 

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä14300

MooM kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Kupliminen lienee hämärtävä termi tässä. Itse kutsun tuota naksumiseksi. Jos siis on samaa, eli ihan normaalia jännittyneiden lihasten elämistä, jonka "kuulee". Lainaukset siksi, että en ole yhtään varma onko kyse kuulemisesta, tuntemisesta vai vähän molemmista.

Mulla on taipumusta jännittää leukalihaksia ja joskus huomaamattani jopa soitella jotain rytmejä liikuttelemalla leukaa :D.  Hiljaisessa tilanteessa (illalla sängyssä) sen jännityksen suorastaan kuulee sellaisena jotenkin moottorimaisena äänenä ja kun tietoisesti rentouttaa avaamalla leukoja vähän, se loppuu. 

Minulla myös. Vasen leuka sanoo klok oikein kuuluvasti, koska kerran yksi misu löi sen sijoiltaan kun olin hauska ja nauroin omalle hauskuudelleni. Joutui ihan runttaamaan takaisin oikealle radalleen koko leuan.

Oikea leuka taas naksuu vain sisäisesti ja on muutama kimeä rusahdus arsenaalissa.

Nuo pään naksahdukset ovat kuin pieet kirkkourut, joista saa montaa soundia ulos. Siis tuskin kuuluu edes stetoskoopilla, mutta ääninä ne tuntuvat.

Lihakset jumissa. Joku monitorin tuijottaminen tuon tekee, koska illalla kuuluu/tuntuu. Mitään en keksi muuta, mikä ei kuplisi myös aamuisin. 

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Käyttäjä7643
Seuraa 
Viestejä8

Minijehova kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Minulla myös. Vasen leuka sanoo klok oikein kuuluvasti, koska kerran yksi misu löi sen sijoiltaan kun olin hauska ja nauroin omalle hauskuudelleni. Joutui ihan runttaamaan takaisin oikealle radalleen koko leuan.

Oikea leuka taas naksuu vain sisäisesti ja on muutama kimeä rusahdus arsenaalissa.

Nuo pään naksahdukset ovat kuin pieet kirkkourut, joista saa montaa soundia ulos. Siis tuskin kuuluu edes stetoskoopilla, mutta ääninä ne tuntuvat.

Lihakset jumissa. Joku monitorin tuijottaminen tuon tekee, koska illalla kuuluu/tuntuu. Mitään en keksi muuta, mikä ei kuplisi myös aamuisin. 

On ollut tuota viime päivinä aamuisin ja päivisinkin. Aikaisemmin lähinnä iltaisin. Eli mihin vuorokauden aikaan vain voi olla.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2478

Käyttäjä7643 kirjoitti:
Eripuolilla kalloa ilmenee tätä, eli vaihtelee sijainti.

Tästä ei selviä onko muuallakin kuin takaraivossa kuplimisia ja kun joutuisi käyttämään varmaan tunteja asioiden nyhtämiseen, en osallistu tämän enempää.

MooM
Seuraa 
Viestejä9168

Tokilogi kirjoitti:
Käyttäjä7643 kirjoitti:

Tästä ei selviä onko muuallakin kuin takaraivossa kuplimisia ja kun joutuisi käyttämään varmaan tunteja asioiden nyhtämiseen, en osallistu tämän enempää.

No ei tässä ko. henkilölle mitään diagnoosia haetakaan, vaan keskustellaan yleisesti jutuista, jotka aiheuttavat vastaavia oireita. Luonnollisesti kenenkään ei ole pakko osallistua siihenkään.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Vierailija

MooM kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Sama juttu täällä. Kun leukaa jännittää sopivasti, kuuluu "tuputus".

Vierailija

Käyttäjä7643 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Kupliiko naisilla?
Kaks jo ilmottautunut

Onko kysyjä nainen?

Jep olen

Palstalla kolme naista ja kaikilla "kuplii".
Outoa.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2478

MooM kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
Käyttäjä7643 kirjoitti:

No ei tässä ko. henkilölle mitään diagnoosia haetakaan, vaan keskustellaan yleisesti jutuista, jotka aiheuttavat vastaavia oireita. Luonnollisesti kenenkään ei ole pakko osallistua siihenkään.

Jos joku menee terveyskeskukseen kertomaan että pään sisältä kuuluu kuplivia ääniä, varsinkin kun on ainakin mielialalääkitys ennestään, leimautuu helposti mielenterveysongelmaiseksi vaikka syy olisi fyysinen.

Mielestäni aloittaja halusi tietää mistä ongelma voisi johtua, eikä tietää minkälaisia ääniä ihmisillä kuuluu eri rei`issä.

Ei kuitenkaan vaivaudu vastaamaan kuin muutamalla sanalla, mistä ei asia edes selviä, kyseessä on varmaankin lievä takaraivosyöpä, mikä vaikeuttaa aivotoimintaa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14300

Raspu kirjoitti:
Kupliikoha tuplanelkkuysiysillä?

Et varmaan ymmärrä tätä itse, mutta juuri sanoit tuolla kikkailullasi 499499. Urpo. =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

masterogg
Seuraa 
Viestejä599

^itse luin heti 4499. Luultavasti myös itsekin luit, tiedostaen kenestä on kysymys, mutta saitpahan purkaa pahaa oloa :) 

Mitä tulee pulputtamiseen, niin laitteiston/tietoisuuden uudelleen kalibrointia. Naisilla nää alkaa helpommin. Sanotaanko, et kisuilla on tuuliviireissääm paremmat laakerit käytös, ku ukoilla 👌🏻

Aihetta sivuava video:

https://www.youtube.com/watch?v=Ne1fvsVDim0

Hassua, että itse olen vaastavilla keinoilla myös todistanut tuon yhteyden. Etänä ristinollaa toisen iholla, etänä kieliorgasmia ja etänä yhteneväiset piirrokset toisistaan tietämättä. Pienel jumpalla kuka vaan voi todistaa itsekin, mutta tiedeuskovaiset edelleen vaa huutavat mahdotonta :D Senkin mieliraiskatut typerykset :D :D

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"Tulin tekee unist totta, nää on niit aikoja "

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14300

masterogg kirjoitti:
^itse luin heti 4499. Luultavasti myös itsekin luit, tiedostaen kenestä on kysymys, mutta saitpahan purkaa pahaa oloa :) 

Mitä tulee pulputtamiseen, niin laitteiston/tietoisuuden uudelleen kalibrointia. Naisilla nää alkaa helpommin. Sanotaanko, et kisuilla on tuuliviireissääm paremmat laakerit käytös, ku ukoilla 👌🏻

Aihetta sivuava video:

https://www.youtube.com/watch?v=Ne1fvsVDim0

Hassua, että itse olen vaastavilla keinoilla myös todistanut tuon yhteyden. Etänä ristinollaa toisen iholla, etänä kieliorgasmia ja etänä yhteneväiset piirrokset toisistaan tietämättä. Pienel jumpalla kuka vaan voi todistaa itsekin, mutta tiedeuskovaiset edelleen vaa huutavat mahdotonta :D Senkin mieliraiskatut typerykset :D :D

En tietenkään lukenut, eikä minulla ole paha olo.  =D

Tietysti ymmärsin mitä rassu tarkoitti, mutta opin puhumaan myös idioottia jo lapsena, koska siitä yhteiskunnan massa suurimmaksi osaksi koostuu.

Luulisi sinun ymmärtävän miksi juuri sinä luit sen väärin heti. Samasta syytä kuin Rassu lukee tästä oman nimensä. Ei ole magiaa mukana.

Hyviä kuplimisia!  =D

Käyttäjä1605
Seuraa 
Viestejä1569

Käyttäjä7643 kirjoitti:
Siitä kuluu myös pieni ääni. Nyt oli ainakin oikealla puolella. Eli kuin joku neste siellä kuplisi/ilmakuplia liikkuu pienellä alueella ja sitten katoaa(?) Ei varsinaisesti epämiellyttävä tunne mutta outo.
Monesti ajoittuu iltaan. En käytä juuri päihteitä, tosi harvoin juon ja silloin saatan polttaa tupakkaa. Sillä ei ole ollut yhteyttä näihin tuntemuksiin. Mielialalääke on käytössä mutta muistaakseni oli tuota silloinkin kun se oli tauolla.

Mistäköhän johtuu?

Mistä johtuu? Virtsa siellä kuplii, kun yrität ajatella vaikkei siihen ole minkäänlaisia edellytyksiä. Muutenhan olisit älynnyt keskustella asiasta lääkärin/psykiatrin kanssa, etkä internetin idioottien kanssa..

masterogg
Seuraa 
Viestejä599

^täysin väärä ja sysipaska MIELIPIDE.

Tietoisuus on ohittanut tieteellisen kehityksen ja lääkärin mentäessä tokilogin yllä mainitsema skenaario on täysin mahdollinen. Ikävä kyllä tätä tapahtuu edelleen.

Jeppe, kräkkäsinkö mä oikein hiukan sekavahkon viestisi? Sanot itsekin että mieli yhdistää asiat oikein ennen sanojen ymmärtämistä, mutta silti piti kommentoida kirjoitusta tiedostaen samlla kaikkien ymmärtävän ketä hän tarkoittaa? 🤔

Eikö siin ole teko ja ymmärryksesi ristiriidassa?

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"Tulin tekee unist totta, nää on niit aikoja "

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14300

masterogg kirjoitti:
^täysin väärä ja sysipaska MIELIPIDE.

Tietoisuus on ohittanut tieteellisen kehityksen ja lääkärin mentäessä tokilogin yllä mainitsema skenaario on täysin mahdollinen. Ikävä kyllä tätä tapahtuu edelleen.

Jeppe, kräkkäsinkö mä oikein hiukan sekavahkon viestisi? Sanot itsekin että mieli yhdistää asiat oikein ennen sanojen ymmärtämistä, mutta silti piti kommentoida kirjoitusta tiedostaen samlla kaikkien ymmärtävän ketä hän tarkoittaa? 🤔

Eikö siin ole teko ja ymmärryksesi ristiriidassa?

Kaikki ymmärtää ketä hän tarkoittaa, mutta vain ehkä 10% väestöstä ymärtää myös siinä lukevan väärin tarkoitukseensa nähden.

Tuota tarkoitin lähinnä.

Oletko samaa mieltä edes tulkinnastani (joka siis on se oikea), eli noin kirjoitettuna tuo tarkoittaa 499499?

Uusi palstalainen, jonka silmiin ei ole koskaan osunut nimimerkki 4499 saattaisi tuon ymmärtää kummalla tahansa tavalla. Olisi kiva testata asiaa jollain pienen otannan kyselyllä irl.

MooM
Seuraa 
Viestejä9168

Raspu kirjoitti:
Kupliikoha tuplanelkkuysiysillä?

Tulkintavaihtoehtoja on 

tupla(nelkku)ysiysi --> 4499

tupla(nelkkuysiysi) --> 499499

Minä olettaisin tuplaamisen vaikuttavan vain sitä seuraavaan numeron, eli ensimmäinen tulkinta. Toiseen pitäisi olla tieto säännöstä, miten tuplaamista käytetään. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat