Seuraa 
Viestejä2560

Ei voi enää olla totta.

Okei, nyt tuossa palstan listalla on näkyvissä useita Ilkka Luoma-ketjuja (6 kpl), jos nuo todellakin edustaa jotain Tiede-lehden linjaa, niin antaa olla koko juttu.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Kommentit (13)

-Maija-
Seuraa 
Viestejä1301

Se hävisi ilman muuta Luoman ilmoituksesta. Keskustelijoista keskusteleminen on palstan säännöissä kielletty. Samoin hävisi se minun ketjuni Majurista, se äänestys siis. Itse ihmettelen, että miksi besserwisser-ketju saa vielä olla palstalla!

-Pörrätäänkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2560

Pseudohippi kirjoitti:
Ilkka on kova poika pitämään huolen oikeuksistaan.

Nähtävästi joo. No ongelma säilyy sitten palstalla edelleen. Ajattelin tässä tehdä palstaharakirin avaamalla kunnon ketjun.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä14721

-Maija- kirjoitti:
Se hävisi ilman muuta Luoman ilmoituksesta. Keskustelijoista keskusteleminen on palstan säännöissä kielletty. Samoin hävisi se minun ketjuni Majurista, se äänestys siis. Itse ihmettelen, että miksi besserwisser-ketju saa vielä olla palstalla!

Ilkka tosin ei juurikaan keskustele vaan vain floodaa. Mutta ehkä floodaajistakin keskustelu on kiellettyä.

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

-Maija-
Seuraa 
Viestejä1301

Muistaakseni silloin vanhaan hyvään aikaan kun palstalla oli vielä inhimilliset moderaattorit Luomalla oli tänne ikibanni. Kaikki avaukset ja viestit poistettiin heti kun ne huomattiin.
Syynä oli muistaaksen juuri tuo inkvisiittorin esille tuoma jatkuva floodaaminen ja oman erinomaisuuden ja blogin esiintuominen. Pitäisi olla käytössä nytkin.

-Pörrätäänkö?

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2560

-Maija- kirjoitti:
Muistaakseni silloin vanhaan hyvään aikaan kun palstalla oli vielä inhimilliset moderaattorit Luomalla oli tänne ikibanni. Kaikki avaukset ja viestit poistettiin heti kun ne huomattiin.
Syynä oli muistaaksen juuri tuo inkvisiittorin esille tuoma jatkuva floodaaminen ja oman erinomaisuuden ja blogin esiintuominen. Pitäisi olla käytössä nytkin.

Pitäisi olla, mua niin nyppii nykyinen moderaatio, koska mitään tehokasta moderaatiota ei edes ole. Se juuri mahdollistaa kaikenlaisen floodaamisen eri nimimerkeiltä, ei kukaan aktiivikeskustelija jaksa katsoa sitä loputtomiin tuntematta mitään. Se mun poistettu ketju oli kyllä asiaa, se ei ollut mikään höpöjuttu, mutta ei moderaatio seuraa mitenkään näitä keskusteluita, sille se oli vaan nimimerkkiin kohdistunut "rikos", kukaan ei moderaatiossa luultavasti seuraa mitä tänne kirjoitellaan, joten joku Ilkka Luoma voi kirjoittaa vaikka 10 avausta päivässä ihan ilman mitään esteitä.

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2560

Ei siinä mitään, pitää hyväksyä vaan kohtalo, mutta moderaatiokaan ei ole ihan selvillä vesillä itsekkään, nyt se sallii sarjafloodaajan kirjoitella vapaasti, kun taas sarjiksen kritiikki vaimennettiin, taas kerran. Se kertoo vain, että tällä palstalla ei ole aktiivista moderointia, mun kadonneet viestit poistuivat varmasti  vaan ilmiannon perusteeella. Pitää varmaan avata uusi ketju, jossa täysin fiktiivinen Ilkas Lumas on päätekijä.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2090

Voihan se olla että moderointi ryhtyy toimenpiteisiin tai sitten täytyy varmaan lopettaa täällä vierailu siihen asti kun modet ovat jälleen vaihtuneet fiksummiksi/luoman floodaus loppunut.

Moderoinnin ei pitäisi olla liian tiukkapipoista jatkossakaan, mutta jos joku julistaa vain omaa sanomaansa muita häiritsevällä tavalla, eikä muuta tapojaan, pitäisi sellaiset tietysti poistaa foorumista.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2090

Tietääköhän ilkan tuntevat kuinka se käyttäytyy netissä ja julistaa venäjämyönteistä propagandaa ilmeisesti palkkattuna työntekijänä, kun muuta ei tee kuin kirjoittaa venäjämyönteistä tekstiä ja täyttää niillä netin.

Jos saa palkkaa touhusta, tulee varmaan joitakin euroja joka paskapuheesta minkä nettiin tunkee.

Joidenkin mielestä ilkalla on hyviäkin ajatuksia, niillä ja muilla höpötyksillä kuitenkin peitetään ryssätrollaus.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat