Seuraa 
Viestejä1297

Pieni Iin kunta on päättänyt ryhtyä ensimmäisenä maailmassa puhtaan uudistuvan energian esitaistelijaksi ja näyttämään, että se on mahdollista! Tweetissä BBC:n uutisista video.

-Pörrätäänkö?

Sivut

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
John Carter
Seuraa 
Viestejä11823

No, yleensä agentit tuppaavat olemaan aika isänmaallisia, sekä myös elitistejä. Eivät ne yleensä Ladalla ajele, eivätkä kisko 6.12,  sirppiä ja vasaraa lipputankoonsa, ja usein tykkäävät myös ryypätä, Chiantia,  samalla kun köyrivät kauniita naisia.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

tammukka
Seuraa 
Viestejä4572

Major_Breakthrough kirjoitti:
Hannu on peruskestävä elitistipersu.

Jopa niin elitisti että persutkin antoivat kenkää. Tiedän hyviä juttuja noista Handen sekoiluista Vihdin persupiireissä. Olen kuitenkin korrekti ihminen.

j k e s k i r
Seuraa 
Viestejä679

Dr No kirjoitti:
Kylmä tulee Iissä, mutta omapahan on asiansa.

"Tyhmyydelle eivät itse jumalatkaan mitään voi" ( Friedrich Schiller).

Siinä Hannu on todella mainio esimerkki. Ei edes sitaatti   mene  täysin oikein.

Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens.kääntyy suomeksi  Tyhmyyttä vastaan itse jumalatkin taistelevat turhaan.
Ihmettelen vain, miksi Hannulla on tuollainen mahdoton kiima esitellä tyhmyyttään.

tammukka
Seuraa 
Viestejä4572

Dr No kirjoitti:
Jahas .. en tätä ole huomannutkaan.

Mitäs "hyviä juttuja" tammukkaneiti on kuullut, kerro minullekin?

Ethän ole Joonas? Tai Ilkka?

Olet aikaisemmin puhunut vitustani ja nyt olenkin Ilkka tai Joonas. Olet vielä pervompi kuin olen kuulopuheista päätellyt.

tammukka
Seuraa 
Viestejä4572

Dr No kirjoitti:
Se olikin vapaa tulkinta.

Saksa on tietenkin täsmällinen kieli ja maailman ohuin kirja "Sata vuotta saksalaista huumoria", mutta tuo pilkun nussinta oli kyllä turha.

H.C. Tanskasen,  Faktat,  kyllä kilpailisi tuosta ohuimmasta kirjasta jos saisit sen kustantajalle läpi.

tammukka
Seuraa 
Viestejä4572

j k e s k i r kirjoitti:
Dr No kirjoitti:
Kylmä tulee Iissä, mutta omapahan on asiansa.

"Tyhmyydelle eivät itse jumalatkaan mitään voi" ( Friedrich Schiller).

Siinä Hannu on todella mainio esimerkki. Ei edes sitaatti   mene  täysin oikein.

Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens.kääntyy suomeksi  Tyhmyyttä vastaan itse jumalatkin taistelevat turhaan.
Ihmettelen vain, miksi Hannulla on tuollainen mahdoton kiima esitellä tyhmyyttään.

Hannu on helvetin huono kielissä mutta italiaa osannee hieman. Bella vävy.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat