Seuraa 
Viestejä1378

Kuva kertoo kaiken!

Anteeksi sen huono laatu. Olen nimittäin paikallisessä äijien parkkeerausalueella. Kuva on Iltasanomista 3.5.2019 sivulta 12.

Tulevaisuudessa ollaan ja vakaasti. Ilmastonmuutoskatastrofi on jo joko tapahtunut tai sitten ei.

-Pörrätäänkö?

Kommentit (10)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2804

Meinasitko avata joka päivä uuden ilmastonmuutosketjun, jonka asiasisältö on 0?

Terrorisoit aikoinaan foorumia ihan riittvästi yhdessä ilmastonmuutosfanaatikkojen kanssa ja paskoitte sinun johdolla foorumin. Eikö se riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
John Carter
Seuraa 
Viestejä13584

Minulle riiti yksi sana, joka tuolta erottui, eli "Touko Aalto" kertomaan, että tämä ketju ei tule olemaan pitkäikäinen:) Tosin ymmärsin myös Maijan huumori näkökulman, kun ottaa huomioon puoluekokouksen ajankohdan ja todellisten tapahtumien aikajanan. Siihen päälle voisin vielä mainita, että noilla kansanedustajilla on aika pitkät noi lomat, verrattuna rasvanahkaduunariin:)

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2804

-Maija- kirjoitti:
Tokilogi, et osaa lukea!

Tekstissä seisoo: "... 2107 puoluekokouksen..."

Miten tämä on ilmastoketju, valaisetko minua, sinä ilmastoasiantuntija! Kiitos!

"Tulevaisuudessa ollaan ja vakaasti. Ilmastonmuutoskatastrofi on jo joko tapahtunut tai sitten ei."

Lisäksi kerroit missä olet ja kuvan kertovan kaiken.

Olen sokea, enkä näe mitään kuvaa, vain avausviestin tekstin.

Sillä ei ole mitään väliä, minkä kuvan laittaa rekvisiitaksi, ainoastaan avausviestin sisällöllä, vai kuvitteletko muiden ilmastonmuutoksen kieltävien fanaatikkojen näkevän tässä muuta kuin avauksen ilmastonmuutoksesta.

Onneksi on tullut järkeä siihenkin toimintaan, ja täällä keskustellaan NYKYÄÄN muistakin asioista.

Toope
Seuraa 
Viestejä26833

Kukahan nyt "sovitaan" seuraavaksi puheenjohtajaksi? Äänestetäänkö oikeasti?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää, pommi-iskut ja jengit ovat sitä monikulttuurista Ruotsia, se on kehitystä." Liian monien mielestä!
http://tinyurl.com/jbs6kqp

Keijona
Seuraa 
Viestejä15565

Vai että puolueellisuus ja epäoikeudenmukaisuus olisi tulevaisuutta? Oliskokuitenkin  parempi vaihtoehto puolueettomuus ja oikeudenmukaisuus?

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat