Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Ei joo. Ite joskus puhuin broidin faijalle että eihän tosta tuu yhtään mitään, johon sain vastaukseksi että kyllä se tasottuu, vaan ei tasottunu.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Mun lapsi ei paina mitään ja on näkymätön. Tai paljonko siittiö painaa? Syön pullat rusinoineen. Hyvää :).

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Jos minä jotain hyvää osaan itsestäni sanoa, niin kukaan ei tunne seurassani oloaan normaalipainoiseksi. Minulle kaikki ovat läskejä ja muistan tuon faktan tuoda esille riittävän usein.  =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Minijehova kirjoitti:
Jos minä jotain hyvää osaan itsestäni sanoa, niin kukaan ei tunne seurassani oloaan normaalipainoiseksi. Minulle kaikki ovat läskejä ja muistan tuon faktan tuoda esille riittävän usein.  =D

Muuta et osaakaan.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Muuta et osaakaan.

Toisaalta olen niin hyvä tuossa, että eipa kai sitä muuta tarvitsekaan osata.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Keijona
Seuraa 
Viestejä12586

Lainaus:
Yli puolet vanhemmista ei tunnista omaa ylipainoa.

Kävin tuossa roskaravintolassa ja jeesus miten isoperseistä porukkaa ahmii suupielet ketsupissa mättöannoksia. 

Joo ei sitäkään, omahyväisyys ja kaikenlainen oman lisääminen lisää subjektiivisuutta, siis vaikeuttaa ymmärrystä. Ihmeellistä kun monia paljon omaa kerännyttä pidetään silti älykkäänä....

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11597

En tunnista itseäni tuosta jutusta, eli olen muitten harmiksi suorastaan kärkäs esittämään mielipiteeni omien ja muitten lasten painosuhteesta ja/tai sen riskeistä. Vaimon sisko sai hepulin muutama vuosi takaperin kun sanoin suoraan että teidän pojat on hieman pulskahtaneet, mikä oli (ja on yhä) faktaa.
Aihe on selvästi tabuleimattua useissa piireissä.
Aikuisille en niin välitä huomautella, he ovat vastuussa itsestään, mutta me vanhemmat olemme vastuussa lapsistamme aina tiettyyn ikään saakka, ja jos jotain pitäisi sinä aikana tehdä, niin minusta se että huolehtii lapsensa fyysisestä hyvinvoinnista kuuluu niihin tärkeimpiin asioihin, eli jos huomaan että lapsellani on oman arvioni mukaan epäterveet tavat jotka esim. voivat johtaa paino/lihavuusongelmiin, niin puutun niihin välittömästi, joihin anoreksiakin kuuluu, niitäkin on tuttavapiirissä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Major_Breakthrough kirjoitti:
Jo mä oon nyt talvipainossa 117,6 kg näytti puntari.

Pelkkää lihasta? Sä oot neljäkymmentä kiloa painavempi kuin minä. Jösses...

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Sorry, pieni laskuvirhe. Olen 89.8 kg. Kalsaripaino...

Eppur si muove !!!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat