Seuraa 
Viestejä4

Moikka, osaisko joku auttaa alla olevan tehtävän b ja c kohdissa? Kirjan esimerkki tehtävä oli sen verran erilainen, että en osannut soveltaa :/

Sandran työmatkan varrella on kahdet liikennevalot. Sandra joutuu pysähtymään ensimmäisiin liikennevaloihin todennäköisyydellä 0,45 ja toisiin liikennevaloihin todennäköisyydellä 0,30. Millä todennäköisyydellä Sandra

a. pysähtyy

Kommentit (4)

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä4070

Lavenna.

Minijehova kysyttäessä monta ihmistä on kuollut hänen myymiinsä huumeisiin: "Viisi kaveria ja toistakymmentä tuntematonta ihan noin vähintään. En minä elättele mitään kuvitelmia tekojeni seurauksista. Kuolemantuottamukseen tai tappoon asti nuo eivät onneksi taivu, mutta kontollani ehdottomasti ovat kaikki."
Määrän voi kuulema tuplata. Mutta ei se mitään kun "rapatessa roiskuu".
https://www.tiede.fi/comment/2661957#comment-2661957

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Japetus
Seuraa 
Viestejä11984

B. Kerro komplementtien todennäköisyydet.

C. Laske edellisen kohdan vastauksen komplementti.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen himokkaana: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat