kivaa vai kiinostavaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kiinnostaako ketään positiivisempi ajattelumalli??
Kuka palstalaisista tuntuu mielestäsi samanhenkiseltä, kiinnostavalta???

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija
cosini
Kiinnostaako ketään positiivisempi ajattelumalli??
Kuka palstalaisista tuntuu mielestäsi samanhenkiseltä, kiinnostavalta???

Ei kiinnosta perkele!

Vierailija
cosini
Vautsi,Samael, ellet pidä varaasi, alan flirttailla kanssasi.

Mikään inhimillinen ei ole minulle vierasta.

Ex visu amor

Vierailija

Ellei selvinpäin voi antaa tunnustustusta tai positiivista palautetta, niin mitäs jos otetaan yhesä kukin omassa lokerossaan ja etsitään sitä myönteistä ajattelutapaa, sallivuutta ja armahdusta omille itseillemme ja ennenkaikkea toisillemme.

Vierailija
cosini
Samael, latinantaitosi ylittävät omani. On aikaa kulunut kun lukiossa latinaa luin.

Tuskin ylittävät, itsekään en muista enää juuri mitään latinan kursseista, paitsi että lentäviä lauseita on jäänyt päähän pyörimään...

Vierailija
cosini
Ellei selvinpäin voi antaa tunnustustusta tai positiivista palautetta, niin mitäs jos otetaan yhesä kukin omassa lokerossaan ja etsitään sitä myönteistä ajattelutapaa, sallivuutta ja armahdusta omille itseillemme ja ennenkaikkea toisillemme.

Ei helevetissä ennemmin minä alan ryyppäämään!(niin kuin alankin)

Vierailija

Näin sitä ihminen on fiksoitunut. Samaelin kanssa keskestellessa, rivien välejä tulkitessani, ryhdyin flirttailemaan.
Oman sukupuoleni tiedän, mutta en satavarmasti suuntautuneisuuttani.
Samaelin sukupuolta en tiedä, mutta ei sillä ole väliä, kiinnostavalta ja positiiviselta vaikutat....

Vierailija

Flirttihän on kivaa ja elähdyttävää, joten jatka sitä toki Samaelin suuntaan.
Sukupuolellahan ei ole väliä, koska omasta suuntautuneisuudestasi et ole varma. Joten..

Kukaan ei ole minua positiivisempi kun ajatellaan Kaspian/Harmiton akselia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat