Seuraa 
Viestejä1836

Sveitsiläiset äänestävät puoliautomaattiaseista – Sveitsin pysyminen Schengen-alueella vaakalaudalla

https://yle.fi/uutiset/3-10759497

Rättipäämanipulaatio on lopulta saavuttanut sweitsinkin. Ei perkele.

Turva on juuri siinä että joku ampuu takaisin. Ei aseiden rajoittamisessa.

Kommentit (13)

John Carter
Seuraa 
Viestejä11927

Myös verbaalista tulitusta rp-manipulaatiota vastaan yritetään rajoittaa kaikin keinoin. Onneksi Suomi on heräämässä myös tähän ongelmaan. Ohessa oikein fiksu eurovaaliehdokas, joka taistelee edellä mainittua ongelmaa vastaan.

Eurovaaliehdokas Korpinen: ”Sananvapautta on puolustettava mielensäpahoittajien totalitarismilta”

https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisten-eurovaaliehdokas-korpinen...

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tää korpinen vaikuttaa fuksulta misulta js tuntee lain. Ei ole mitään syytä yrittää määritellä erikseen vihapuhelakia. Nykyinen laki kyllä löytää jos rikos on tapahtunut.

John Carter
Seuraa 
Viestejä11927

JPI kirjoitti:
On täysin lunonollista, että sananvapaudesta ovat eniten huolissaan paskanjauhajat.
😂

Joo, vihervasemmistossa riittää noita jaskanpauhajia. Ovat oppineet valehtelemaan jo pioneerileirillä varhaislapsuudessaan.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

asdf
Seuraa 
Viestejä12250

Siinä taas kaksi, joilla seisoo, kun päästään paukutteleen. Varmaan se on kivaa ja melko turvallistakin kotioloissa tai radalla, mutta aika lapsellista on ottaa kantaa yhteiskunnalliseen keskusteluun siltä pohjalta, että oma mielipide on sellainen, että on siistiä, kun ammuskellaan ja tapetaan ja pyssyt sanoo pum.

Vierailija

asdf kirjoitti:
Mun väärässä oleminen on ihan mahdollista,. Mut palaan tähän paremmalla ajalla.

Onko sulla ollu ainootakaan pyssyä?

Vierailija

tammukka kirjoitti:
Kuten tuossa edellä sanottiinkin että täällä parilla hölmöläisellä seisoo kun näkevät pyssyn. Taitaa oma "pyssy" olla sitten pienehköä sorttia. 

Ei mulla ole aseisiin mitään seksuaalista kiinnostusta.
Mistä näitä trolleja sikiää.
Eikö hannu antanu munaa?

asdf
Seuraa 
Viestejä12250

Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:

Ei. Pyssyistä puhuvat vaan tyypit, jotka ovat heikkolahjaisia ja saavat paukkeesta sisältöä muuten sisälöttämään elämäänsä.  Aseita mulla on, ja oon niiden käsittelyssä melko taitava. Niinkuin mun lapsetkin ovat. En silti koe tarvetta, että rupeisin noilla taidoila elvistelemään tai intoilemaan sillä, että niilä tapetaan, saatana. Sellainen toimta on merkki huonosta itsetunnosta.

Mut jos joskus jollain ihmeellisellä tavalla tavataan, niin kokeillaan, väitän voittavani sut tarkkuusammunnassa, pistoolila ja kiväärilä. Ja ainakin mun pojat voittaisivat sut, ne on mua tarkempia.

Shockrates
Seuraa 
Viestejä334

asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:

Ei. Pyssyistä puhuvat vaan tyypit, jotka ovat heikkolahjaisia ja saavat paukkeesta sisältöä muuten sisälöttämään elämäänsä.  Aseita mulla on, ja oon niiden käsittelyssä melko taitava. Niinkuin mun lapsetkin ovat. En silti koe tarvetta, että rupeisin noilla taidoila elvistelemään tai intoilemaan sillä, että niilä tapetaan, saatana. Sellainen toimta on merkki huonosta itsetunnosta.

Mut jos joskus jollain ihmeellisellä tavalla tavataan, niin kokeillaan, väitän voittavani sut tarkkuusammunnassa, pistoolila ja kiväärilä. Ja ainakin mun pojat voittaisivat sut, ne on mua tarkempia.

Niin, kuinkas vanhoja sun pojat on? Raspu on jo senioriteetissa. Entäpä näkevätkö hekin, sun pojat siis, tarkemmin ampuessaan kun siristävät hieman silmiään? Vähän tuon kuvan tyylisesti? Entä näkevätkö he myös CO2 molekyylit kuten Greta laukauksen jälkeen jotenkin tiheämpinä kuin tavallisesti, jos se on se syy parempiin tuloksiin heillä? Monta avointa kysymystä, tuskin saan vastuksia...

-Shock-

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat