Sivut

Kommentit (53)

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Minijehova kirjoitti:
JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Sanoo jätkä joka käyttää lähteitä joiden oikeellisuutta valvoo omakohtaisesti näppituntumalla.

Sanoo jätkä joka kritisoi lähdettä ilman alkeellisintakaan perustelua (joka olisi totta). =D

Eiköhän lähdekritiikin esittäjän pitäisi panna jotain väitteensä tueksi. Et sinä sitä halua tai osaa. Kunhan vituttaa itseäsi viisaammat. =D

Ei vaan positiivisen väitteen esittäjän on todistettava väitteensä.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Minijehova kirjoitti:
Sanoo jätkä joka käyttää lähteitä joiden oikeellisuutta valvoo omakohtaisesti näppituntumalla.

Sanoo jätkä joka kritisoi lähdettä ilman alkeellisintakaan perustelua (joka olisi totta). =D

Eiköhän lähdekritiikin esittäjän pitäisi panna jotain väitteensä tueksi. Et sinä sitä halua tai osaa. Kunhan vituttaa itseäsi viisaammat. =D

Ei vaan positiivisen väitteen esittäjän on todistettava väitteensä.

Ei koske lähteen luotettavuuden todistelua, sinä armoitettu pässi. Ei kannata toistella kaikkea tuollaista netistä luettua paskaa ilman sen sisäistämistä. Näyttää naurettavalta.

Vaadi seuraavaksi vertaisarvioituja luotettavuustestejä lähteelle.

Tätä just tarkoitin kun sanoin ettet enää edes yritä. Etkä osaa.  =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Enpä mä ole taaskaan sua tässä vakuuttamassa.

Etkä ketään muutakaan. Tuo ei vain ole vakuuttavaa työskentelyä.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Kuitenkin väität tuon säätiön julkaisevan tienausmielessä tahallisesti väärää tietoa. Kyllä tuollaisesta kiinni jää ja saisit minuutissa kaivettua todisteet. Näin ei ole, etkä pysty siksi, joten tyydyt lässyttämään paskaa ohi aiheen. Kuten tavallista.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Sä et sitä päätä.

Päätin jo. Ei valitusoikeutta.

Teet tällä itsestäsi entistä pahemman pellen, thats it.

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Vaan se olen minä joka täälläkin joutuu hätistelemään naisia häiritsemästä. Geminikin viimein otti opikseen. Tosin mulle olis riittäny ettei vaan sano mulle mitään, mutta poistikin tunnuksensa.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Vaan se olen minä joka täälläkin joutuu hätistelemään naisia häiritsemästä. Geminikin viimein otti opikseen. Tosin mulle olis riittäny ettei vaan sano mulle mitään, mutta poistikin tunnuksensa.

Hah.

Ilmeisesti tuollaisella itselleen valehtelulla kompensoit kusenhajuisen habituksen runtelemaa itsetuntoasi. Noh, gubba nub nub doo rah kah vaan sinnekin.

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Deimoskin tunnusti kännissä haluavansa olla kaverini. Eipä ole eka joka joutuu pettymään karvaasti. Sunki käytös vähän kielisi siitä, mutta mä en ole vaikutusvaltaani pyytänyt. Olen oppinut että ihmiset jotka haluavat olla kavereitani, ovat myös pahimpia vihamiehiäni. Kuuluu ilmeisesti sopimukseen, joten en niitä allekirjoittele.
Jos se on tärkeää, sitä ei tarvitse allekirjoittaa, ja jos se ei ole tärkeää, mua ei kiinnosta allekirjoittaa.

- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Minijehova kirjoitti:

Hah.

Ilmeisesti tuollaisella itselleen valehtelulla kompensoit kusenhajuisen habituksen runtelemaa itsetuntoasi. Noh, gubba nub nub doo rah kah vaan sinnekin.

Kovin on taas henkilökohtainen tatsi tässäkin väittelyssä.

- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Tää menee vähän kuin Maxwellin demoni. Toki voidaan sulkea kylmät ja kuumat eri laatikoihin, mutta nyt voidaan tehdä sama uudelleen, sillä jälleen on kylmiä ja kuumia molemmissa laatikoissa.

Toisalta voidaan myös muistaa että radat eivät saa leikata ettei entropia kasva, jolloin oven pitää kasvaa suhteessa hiukkasten määrään kattaakseen jokaisen radan. Nyt saadaankin jo niin iso laatikko, ettei osa hiukkasista pääse koskaan edes luukulle saakka.

- Janni Jalo

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Minijehova kirjoitti:

Hah.

Kovin on taas henkilökohtainen tatsi tässäkin väittelyssä.

Eiks sulla aina ole?
Ei tämä ole mikään väittely. Ei ole väiteltävää. Mussutat silkkaa tylsyyttäsi selviä asioita vastaan, koska et muutakaan osaa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Tää menee vähän kuin Maxwellin demoni. Toki voidaan sulkea kylmät ja kuumat eri laatikoihin, mutta nyt voidaan tehdä sama uudelleen, sillä jälleen on kylmiä ja kuumia molemmissa laatikoissa.

Toisalta voidaan myös muistaa että radat eivät saa leikata ettei entropia kasva, jolloin oven pitää kasvaa suhteessa hiukkasten määrään kattaakseen jokaisen radan. Nyt saadaankin jo niin iso laatikko, ettei osa hiukkasista pääse koskaan edes luukulle saakka.

Niin hieno ajatus tuo, että ansaitsee ehkä parit ympyrät ja neliöt.

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Asiat itsenään eivät voi kovin monimutkaisia ollakaan. Sitä vähän tolla demonilla hain takaa. Toki voit turvautua vaikka Puhtaan järjen kritiikkiin, jos epätäydellinen sisätuloavaruus on liian abstraktia.

- Janni Jalo

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat