Sivut

Kommentit (593)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47308

"Neurotic people have noisier, more chaotic minds, say researchers

-Neuroticism is characterized by emotional instability and lack of resilience.

-People who score high on neuroticism are at an increased risk for mental health problems and relationship woes.

-New research suggests that neurotic people deal with more mental noise.

Of the main personality traits, Neuroticism (characterized by emotional instability and lack of resilience) is probably the one with the least going for it.

High scorers on this trait are impulsive, tend to worry a lot, and they struggle with low moods and short tempers."

https://bigthink.com/mind-brain/neuroticism?rebelltitem=1#rebelltitem1   .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Se ajatteli tehdä rikosilmoituksen sen takia että Helmi nauro sen kustannuksella ja se on mun syy. Se ajatteli että se on mun syy, vaikka mulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Itse samalla kiittää niitä jotka hyökkää mun kimppuun ja haukkuu kaikki jotka ei sodi sen sotia, joten kertoo jälleen vain itsestään.

Narsitinen peraoonallisuushäiriöhän Deimoksella on jonka takia kukaan ei jaksa sitä. Skitsofrenialla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Se on vaan sille hyvä keppihevonen tehdä ihan mitä huvittaa ja kerätä säälipisteitä samalla.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Edellinen meltdownki päätyi psykiatriselle ja vän oli niin psykoosissa että. Kävi bissellä ekana iltana, eli sitoutuminen hoitoon nolla. Yhden yön jälkeen psykoosi lähtikin kuin kuppa Töölöstä ja hän oli vaan joutunut jälleen kokemaan niin kovia että me tapettais itsemme jos vain ymmärtäisimme kuinka kovaa hänen elämänsä on ollut vanhempien ullakolla eläessä korotonta lainaa pumpatessa, jota ei rahankäytöstä päätellen ole edes maksamassa takaisin, koska isi ei rakasta ja on kännissäkin kun siltä tuntuu.

Ei sillä taida mitään skitsofreniaa edes olla.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Tollanen münchhaussen oli Luomassakin. Yksin ei tullut kohtauksia vaan heti ku oli joku näkemässä niin jopa oli neurologitkin hätää kärsimässä. Osa oli ihan kauhuissaan ku se kouristeli lattialla samalla ku muut huus et mee nyt uittuun siitä ulisemasta. Niin oli kauheita ihmisiä kun vammasta tolleen kohteli, kun todellisuudessa se urpo meinas vetää jonon ohi pitäen kaikkia hereillä yötä päivää tempauksillaan. Erityiskohtelua se kyllä sai, sillä kukaan ei vetäny sitä turpaan, joka ei sekään harvinaisuus ollut.

- Janni Jalo

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä327

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
In a sentence, the problem with his Kotsko's analysis is that it isn't a description of the pathology, it itself is the defense against a hidden pathology. Not: because Wall Street steals and we have no justice, we begin to admire sociopaths. But: because we admire sociopaths, therefore Wall Street is able to steal. Not: because the social contract has unraveled, therefore we wish to be sociopaths. But: because we are sociopaths, therefore the social contract has unraveled. I know this is a very unpopular thing to say, but if you find yourself wanting to be bad because everyone else gets away with it, then the problem isn't everyone else, the problem is you.
...
Do you really admire Tony Soprano? Which part? His loveless marriage to a crazy person? A mistress who is even crazier? His gigantic belly and panic attacks? The fact that no one actually likes him? That his daughter was dating a black guy? ("I wouldn't have a problem with that." Yes you would if you were Tony.) What part do you admire?

The answer you tell yourself is you admire his power, that he can do whatever he wants. No he can't. The whole show was nothing but repeated examples of how limited his options were. The things you think you admire-- having hot sex with the other crazy woman at his psychiatrist's office, eating microwaved Sysco at Italian restaurants, avoiding his wife-- can be done by anyone, you don't need to be Tony to do it. But when you do it.... it just doesn't feel the same. I know.

Mun mielestä se Carmela vaikutti kyllä aika täysjärkiseltä. Mut ehkä nää alan ammattilaiset tietää paremmin.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Ja mitä tohon hc-rikollisuuteen tulee, niin se on sun omaa projisointiasi. Tiedän kyllä että sä myyt kamaa netissä.

Mä sen sijaan kävin eilen keräämässä pulloja että sain mehua, teetä ja margariinia.

Jos se että pistän viranomaisten autot paskaksi ja virastot säpäleiksi kun rupeavat vittuilemaan on jotain kpvan luokan rikollisuutta, niin jännä ettei meinaa edes putkaan viedä.

Pahin rikoksenk oli leikata rosvolta valtimo poikki, mutta senkin tein sen jälkeen kun poliisit kieltäytyivät kirjaamasta rikosta muutamaan otteeseen viranomaisista, joten lupasin verta, ja vertahan tuli sitten ihan kunnolla. Kolme päivää putkassa ja tässä mä oon.

Sinä olet väittänyt olleesi ainoa tuomitsematta jäänyt douppikauppa-jutussa. Sinä tänne kirjoitat säännöllisesti kuinka kaveeraat teehoon ja metsurin kanssa sitten kun pääset ansaitusti liinnaan, vaikka oletkin vasikka...

Noita suurrikollisen esittämisen apukeinoja on satoja yhteensä muistissani, mutta eiköhän nuo nyt alkuun auta, jos et siis itse ole hahmottanut tuota tapaasi esittää konnaa. Faijasi on samanlainen Kolmas rikollisena mielellään esiintyvä täällä on Carter, joka käyttää ihqun lapsekkaalla tavalla väärin sellaista hyvin spesifiä ammattisanastoa, joka ei ole googlesta opittua. Hänestä voitanee surella varmuudella sanoa, että on ainoa teidän wannabekonnatriosta, joka on joskus kuullut isoilta pojilta ammattisanastoa. Ei riittävästi, jotta osaisi sitä käyttää luontevasti tai oikein, mutta selvästi huomaa viitteitä wannabe-pyrkimystensä verbaalisessa puolessa.

Voin paljastaa tuon wannabe-konnailun olevan vain noloa. Oikeat konnat eivät joudu sellaista tekemään ja noloutensa vuoksi sitä ei kukaan tekisi muutenkaan.

Mietityttää ajoittain että ketä varten show on aloitettu ylipäätään, vai silkkaa typeryyttään vain?

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat