Mistä puku siedettävään hintaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistä puku kohtuuhinnalla? Nyt tarvitaan tumma puku muttei viitsisi uhrata mitään kauhusummia, varsinkin kun tulen kyseistä asustetta käyttämään noin kolme kertaa elämässäni. Halonen, Sokos, Stocka...? Ei nyt kuitenkaan mielellään ihan lumpputasoa.

Kommentit (8)

Vierailija

Pappa ja Poikamukulat ovat asioineet Halosella menestyksekkäästi. Puvut ovat siedettävän hintaisia, myyjät osaavia ja kankaat ok, eivät siis mitään lumppua.

Ja ei, minulla ei ole mitään sidoksia k.o. putiikkiin. Valitttavasti tästäkään mainoksesta en saa ropoakaan laihaan eläkekassaani.

Vierailija

Dressmannilla oli ainakin vähän aikaa sitten kovat alet. Sieltä voisi saada halvalla, mutta laadusta en mene takuuseen.

Vierailija

Minä olen ollut tyytyväinen Dressmannin vaatteisiin. Siis ovat laadultaan hyviä. Olen omistanut toista vuotta Batistinin puvun, joka on käytössä lähes kerran kuukaudessa. Hyvin se on kestänyt.

Vierailija

Oma pukuni muuten taisi löytyä juuri kirpputorilta... laadukas mittatilauspuku, joka sopii minulle erinomaisesti.

Vierailija

Jos lomamatkalla matkustat jossain päin aasiassa niin sieltä yleensä löytyy laadukkaita räätäleitä ja materiaaleja pilkkahintaan.

Tai otat mitat jossain ammattitaitoisen henkilön kanssa ja annat mitat tuttavallesi joka sattumalta matkustaa ja tilaa puvun sinulle.

Suomessa toimii myös ulkomaalaisia "räätäleitä" jotka tilaavat puvut esim. thaimaasta tai kiinasta. Joudut kuitenkin maksamaan tullin. Silti hinta on alle puolet mitä puku suomessa kaupassa maksaa.

Jos lisää tarviit erikoisempia ideoita niin täältä pesee...

Vierailija

Juu, kiitos vaan edelliselle ynnä muille kommentoijille. Oli vaan niin armoton kiire, ettei ehtinyt paljoa kirppiksiä kierrellä saati ryhtyä rytkyjä teettämään. Otin Mummon vinkistä vaarin (Höh!) ja painuin Haloselle. Osui kohdalle vanhempi huippumyyjä ja onnistuin hänen avustuksellaan haalimaan kokoon ihan siedettävän tekeleen noin kolmessa minuutissa. Palataan astialle sikäli kun jotain vaativampaa tarvitaan!

Uusimmat

Suosituimmat