Seuraa 
Viestejä22516

100 selittämätöntä mysteeriä maapallolta: https://www.youtube.com/watch?v=sM0O9ASGbxU

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (31)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Keijona kirjoitti:
Monethan on sitä mieltä, että selittämättömiä asioita ei ole olemassa.

Olen eri mieltä. Muutama itseoppinut omasta mielestä nettiguru kuvittee kykenevänsä selittämään kaiken erinomaisella älyllään, mutta täysjärkiset harvemmin. Ei se, ettei usko kahjoimman kahelin selityksiin jonkin väitetyn ilmiön syistä tarkoita, että kuvittelisi kaiken olevan selitettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Keijona kirjoitti:

Niin ja jos niitä esitetään 100 kpl yhdellä videolla joku saattaa luulla että niitä kuitenkin on.

- M. King Hubbert

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2405

Major_Breakthrough kirjoitti:
Haluaako joku tietää mistä ylläoleva kuva on ?

Aika vähän kiinnostaa.

Hyvä olisi mielummin  kertoa jotain, mitä videolta löytyy, eikä laittaa jälleen vain linkki youtubeen.

Mysteereitä on monenlaisia, keksittyä hölynpölyä tai sitten jotain muuta.

Harva aukoo mitään linkkejä jos ei kerro mitä siellä on.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Se näyttää mystiseltä.

Mitä mystistä siinä on? Tai käytäökö mystistä nyt jossain oudossa merkityksessä? Minusta mystisyyteen liittyy jonkinlainen yliluonnollinen elementti. Mikään tuossa kuvassa, jossa suojapukuiset tyypit tarkastelevat jotain koneenosaa, ei viittaa yliluonnollisiin ilmiöihin. Ensimmäinen arvaus on, että siinä on jokin koekäytössä hajonnut rakettimoottorin kappale. Suojapuvut lienevät hydratsiinin takia.

MooM
Seuraa 
Viestejä9020

Minusta mysteeri on oletusarvoisesti selittämätön. Selitetty ei ole enää mysteeri. Melkoinen tautologia tuo otsikko siis.

Majurin sisä- ja medialukutaidon tuntien ei juuri kiinnosta muuten.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Keijona
Seuraa 
Viestejä14252

Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Olen eri mieltä. Muutama itseoppinut omasta mielestä nettiguru kuvittee kykenevänsä selittämään kaiken erinomaisella älyllään, mutta täysjärkiset harvemmin. Ei se, ettei usko kahjoimman kahelin selityksiin jonkin väitetyn ilmiön syistä tarkoita, että kuvittelisi kaiken olevan selitettävissä.

Seliseli

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Neutroni kirjoitti:

Se näyttää mystiseltä.

Mitä mystistä siinä on? Tai käytäökö mystistä nyt jossain oudossa merkityksessä? Minusta mystisyyteen liittyy jonkinlainen yliluonnollinen elementti. Mikään tuossa kuvassa, jossa suojapukuiset tyypit tarkastelevat jotain koneenosaa, ei viittaa yliluonnollisiin ilmiöihin. Ensimmäinen arvaus on, että siinä on jokin koekäytössä hajonnut rakettimoottorin kappale. Suojapuvut lienevät hydratsiinin takia.

Väittäisin, että jokainen kuoli syöpään ennenaikaisesti. Alkaako aueta ?

- M. King Hubbert

JPI
Seuraa 
Viestejä27888

Se näyttää mystiseltä.

Eikö tietsikan tai älykännykän ominaisuudet ole tuttuja?
Hiiren oikeala napilla kuvaa klikaten tai sormella kännykässä kuvaa painaen pompsahtaa esiin valikko, josta valitsemalla "etsi tätä kuvaa palvelusta.." kone hakee kuvaa google kuvista.
Heti löyty tuonkin kuvan taustat.

3³+4³+5³=6³

masterogg
Seuraa 
Viestejä599

Lol@reifengas. Olin just tulos kirjottaa saman tekstin, mut kerkesit eka 😂

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"Tulin tekee unist totta, nää on niit aikoja "

Sivut

Suosituimmat