Kommentit (6)

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Ja tämä on uutinen kenelle, lääkäreillekö? Olisin hyvin yllättynyt jos tippuri ei tarttuisi vanupuikollakaan. Mitä siellä lääkiksessä oikeen tehdään kaikki ne vuodet?

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Joskus tuli käytyä HYKSissä sukupuolitautitesteissä (useamminkin) jota ennen olin plärännyt Google Scholaria. Lääkäri ei ollut kuullutkaan sukupuolitautien oireista tyypillisiä oireita lukuunottamatta. En jaksanut alkaa väittelemään kun jo näytteenotto oli niin käsittämättömän vaikeaa. Mykobakteerikin ehti levitä koko väestöön ennen kuin sitä edes ruvettiin diagnosoimaan.

Koulutettu apinakin on lääkäriä hyödyllisempi.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Kerrankin varasin ajan lekurille ja hoitaja kysyi kauan sulla on näitä oireita ollut. Sanoin kymmenen vuotta. Se oli hetken hiljaa ja kysy onko sulla ollu flunssaa hiljattain, johon vastasin että ei flunssa kestä kymmentä vuotta. Oli taas hetken hiljaa ja laittoi lähetteen johon sanoin että olen jo käynyt testeissä. Lääkäriaikaa en saanut, vaan olisi pitänyt mennä terveydenhoitajalle, taas kerran.

- Janni Jalo

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

JepajeeMerlinmikälie kirjoitti:
Kerrankin varasin ajan lekurille ja hoitaja kysyi kauan sulla on näitä oireita ollut. Sanoin kymmenen vuotta. Se oli hetken hiljaa ja kysy onko sulla ollu flunssaa hiljattain, johon vastasin että ei flunssa kestä kymmentä vuotta. Oli taas hetken hiljaa ja laittoi lähetteen johon sanoin että olen jo käynyt testeissä. Lääkäriaikaa en saanut, vaan olisi pitänyt mennä terveydenhoitajalle, taas kerran.

Vai että prinsessa mököttää jos prinsessa ei saa itse määrätä mille spesialistille menee suoraan oman arvionsa lähetteellä. Byyhyy ja nyyh.

Hoitaja kyllä passaa eteenpäin jos oma osaaminen loppuu kesken, mutta tuohon pisteeseen saakka ei päästä kotona prinsessamaisesti kiukuttelemalla prinsessan epäoikeudenmukaisesta kohtelusta.  :)

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Lääkäreiden kutsuminen akateemikoiksi on loukkaus akateemikkoja kohtaan. Olen ollut matalapalkkaduuneissa joissa työ on ollut haastavampaa sillä niissä pomo on ollut hyvin vihainen jos on noudattanut protokollaa tilanteissa joissa protokolla ei selvästikään ole ollut työsuoritteen kannalta järkevää. Mutta julkisella sektorilla ei joudutakaan katsomaan niitä silmiin joiden asiat ollaan omalla urpoilulla kustu.

- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Tiedoksi lääkäreille jos sattuvat lukemaan: väitöskirja ei ole mikään protokolla. Väitöskirjan tehtävänä on osoittaa etei tarvitse nojautua protokolliin.

- Janni Jalo

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat