Jalkapallossa käänsin päätä nopeasti ja päähä tuli joku kuuma tunne iha ku verisuoni katkeis. 😂 Mikähä juttu toi oli?

Kommentit (8)

JPI
Seuraa 
Viestejä27438

Käyttäjäkäyttäjää kirjoitti:
Jalkapallossa käänsin päätä nopeasti ja päähä tuli joku kuuma tunne iha ku verisuoni katkeis. 😂 Mikähä juttu toi oli?

Jos olet suht nuori..alle 25 tms. , niin niskanikamat ne siinä napsaa kun päätä äkkiä kääntää. Itselläni tapahtui vastaavaa aika usein nuorena...15-18 vuotiaana muistaakseni. Kun niska napsahti, niin mulla meni puolet kielestä (oikea tai vasen puoli, en muista) tunnottomaksi vähäksi aikaa. Se oli tosi inhottavaa, mutta ei vaarallista ja siksipä muun muassa olen kykenevä kirjoittamaan tällä foorumilla näitä tunnetusti ytimekkäitä ja älykkäitä kommentteja.😂

3³+4³+5³=6³

Em
Seuraa 
Viestejä8

Jep, tuttu juttu täälläkin. Nyt ei enää ihan hetkeen ole napsahdellut, mutta tosiaan inhottava tunne. Tuntuu ihan siltä, että joku verisuoni katkeis ja sitten leviää semmonen kuuma tunne siihen alueelle. Hengissä vielä kun olen, niin tuskin sitten mitään hirveen vakavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä358

Joskus 1-2 vuotta sitten, kun olin siinä unen ja hereilläolon välitilassa, kävi otsasta leviämään sellainen "kuuma aalto" kohti takaraivoa. Jonkin aikaa siitä sitten heräsin kunnolla ja nousin ylös ja menin pesemään hampaat /etc enkä mitään kummallista enää havainnut liikkumisessa tai puhumisessa tai mitään. Mutta jäi kyllä mieleen moinen episodi.

No toisaalta ehkei kannata kovin paljoa painoarvoa laittaa niille välitilan aistumuksille. Esmes joskus viime vuoden puolella naapuri poraili seinää ja se poran ääni kuulosti siltä kuin joku olisi puhunut jotain. En hereillä ollessa enää muista mitä se pora sanoi.

Em
Seuraa 
Viestejä8

Onko teillä jatkunu se mitenkään?

Tosiaan, itselläni tullut pari sellaista ajanjaksoa kun noita oli enemmänkin. Nyt ei varmaan enää ainakaan 5 vuoteen ole ollut. Mutta korostaisin nyt kuitenkin sitä, että varaat lekurille ajan niin saat oikeat diagnoosit. Kun ei voida täällä kuitenkaan 100 % varmuudella sanoa mistä johtuu ja onko sama juttu kuin mahd. meillä muilla 👍

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11607

JPI kirjoitti:

Jos olet suht nuori..alle 25 tms. , niin niskanikamat ne siinä napsaa kun päätä äkkiä kääntää. Itselläni tapahtui vastaavaa aika usein nuorena...15-18 vuotiaana muistaakseni. Kun niska napsahti, niin mulla meni puolet kielestä (oikea tai vasen puoli, en muista) tunnottomaksi vähäksi aikaa. Se oli tosi inhottavaa, mutta ei vaarallista ja siksipä muun muassa olen kykenevä kirjoittamaan tällä foorumilla näitä tunnetusti ytimekkäitä ja älykkäitä kommentteja.😂

Taidan tunnistaa vaivan, mutta minulla sattui napsahdustapaukset alakouluikäisenä, sen jälkeen en muista että olisi vaivannut. Usein hieman rajummissa leikeissä kävi juuri kuten keskustelun aloittaja esittää, ja sitten piti ottaa iisisti useita tunteja.
Kävin aiheesta joskus keskustelua kaveriporukoissa, eikä muilla ollut muistikuvia moisesta, joten olemmeko harvaan ja valittuun joukkoon kuuluvia?

😎

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47470

Käyttäjä18776 kirjoitti:

No toisaalta ehkei kannata kovin paljoa painoarvoa laittaa niille välitilan aistumuksille. Esmes joskus viime vuoden puolella naapuri poraili seinää ja se poran ääni kuulosti siltä kuin joku olisi puhunut jotain. En hereillä ollessa enää muista mitä se pora sanoi.

Tässä, alkaa kohdasta.

Yritäppä olla kuulematta kun kerran aivot ovat "synkanneet"

https://youtu.be/lyu7v7nWzfo?t=366 .

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat