Matti vanhanen jatkaa pestissään

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minua pelottaa. Joudummeko tämän betonitolpan tekstiviestejä lukemaan lehdistä vielä vuosi tolkulla?

Matti valittiin toiselle kaudelle yksi mielisesti??

MINULTA EI KYLLÄKÄÄN KUKAAN KYSYNYT MITÄÄN, joten yksimielisyys ei taida olla ihan totta.

Matti on söpö

Kommentit (6)

Vierailija

Alkaa pohjalaisia Korhosia olla Suomen politiikan huipulla enemmänkin.
Vasemmistoliitto rp:n puheenjohtaja Martti Korhonen, ookkonä Oulusta.
Keskustan uusi puoluesihteeri Jarmo Korhonen etelämpää Pohjanmaalta.
Riitta Korhonen Savosta kokoomuksen kristillisiltä saama euroedustaja.
Ja eikös myös Katainen ole Korhonen savon kielellä. Ja tarkoittaakos myös heinäluoma korhosta Suomen lounaassa? Ynnä SKPn Tiedonantajaa päätoimittaa Susi, on siinä kanssa varsinainen korhonen.

Vierailija

Onkos Matin kanta Nato- liittoon liitymisestä minkäläinen?

Jos on myönteinen, niin lähetetään assasin!
Ja jos on kielteinen, niin se on hyvä juttu.

Vierailija

Mitäs minä sanoinkaan?! Eija-Riitta Korhola, se oli tuon takkinsa kokoomulaiseen vaihtaneen euroedustajan nimi, valittiin jo kokoomuksen puheenjohtajistoon. Marjo Matikainen-Kallström tipautettiin pois.
Suomestahan ei pidä tehdä urheiluvaltiota, vaan se tulee liittää NATOon.

Katainen haluaa itse olla kokoomuksen pääministeriehdokas.

Vierailija

Olen keskustalainen mutta kunnioitus on mennyt Matti Vanhaseen tyysti. Kaikki nämä Lord ja duudson toilailut.. huhhuh. Arvot ovat ilmeisesti kyllä muuten ihan kohillaan. Hän vaan tekee itsestään pellen tommosilla tempauksilla.. :\

Vierailija
Hegezu
Olen keskustalainen mutta kunnioitus on mennyt Matti Vanhaseen tyysti. Kaikki nämä Lord ja duudson toilailut.. huhhuh. Arvot ovat ilmeisesti kyllä muuten ihan kohillaan. Hän vaan tekee itsestään pellen tommosilla tempauksilla.. :\

Kepun virallinen kokous ei ollut kanssasi ollenkaan samaa mieltä.
Vanhas-Matti valittii jatkopestiin yksimielisesti, sekä vanhat että nuoret.

Paavo Väyrynenkin valittiin kunniapuheenjohtajaksi. Lordi puolestaan
sai Rovaniemen kaupungilta kunniakseen nimikkoaukion, tähän asti mainutt Rovaniemen keskustorina.

Korhoslaisuus etenee.

Vierailija

Huomaa tänä aamuna julkiseksi tullut tieto Silja Linen myynnistä Viron Tallinkille, ks. myös avaamani aihe. Nämä isänmaalliset puoluekokoukset, mutta onko sinivalkoista Isänmaata edes olemassa. Ei ole sinivalkoisen Isänmaan maitotyttöä.

Puolustusvoimista julkistettiin juuri ennen, että vähenevin varoin ja miesvaroin koko Suomen alueita ja kohteita ei voida enää puolustaa.
Looginen jatkopäätelmä: puolustetaan vain sitä puolta, joka ensisijaisesti kuuluu ulkomaalaiseen omistukseen. - Onks' motivaatiota?

Korhoslaisuus etenee.

Uusimmat

Suosituimmat