Sivut

Kommentit (654)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovolo
Seuraa 
Viestejä7240

Minäkin Majurin innoittamana keksin monilapaisen tuuliturbiinin. Cp on optimaalinen 9,2 ja kokonaishyötysuhde kunnioitettava 87,4%. Eli pistäkääpä Oulussa paremmaksi! Päättelin tuon hyötysuhteen intuitiivisesti amulla juodun kahvin suodattimeen jääneistä kahvinporoista.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

ovolo kirjoitti:
Minäkin Majurin innoittamana keksin monilapaisen tuuliturbiinin. Cp on optimaalinen 9,2 ja kokonaishyötysuhde kunnioitettava 87,4%. Eli pistäkääpä Oulussa paremmaksi! Päättelin tuon hyötysuhteen intuitiivisesti amulla juodun kahvin suodattimeen jääneistä kahvinporoista.

Tuokaan ei ole huono tapa varmaan !

Mieti mietoa tuulta..jos saat energiaa tehokkaasti 7 ms tuulesta muuttuu nnattavaksi H-darreus kaikkialla maassamme.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

Vestaksen mylly enää vain noin 600 KW mutta kun se maksaa 2 x enemmän edelleen niin se ei kannata...varsinkin kun se ongelmajätettä jo 15 vuodessa ja sitä varten pitää perustaa 2 kaistainen asvalttitie jotta saa rupelin tolpan nokkaan.

Jännää tää matematiikka ja tuulioppi ja tuulivoimaloiden suunnittelu vai mitä ?

Sheikit taputtaa niin kauan kun meillä ei tätä tajuta !

- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä7240

Meidän pitää vielä pohtia sitä, mikä on meidän mielikuvitusvoimalamme toimitusaikataulu? Minä lupaan omani avaimet käteen  toimituksella aikatauluksi 6 kk. kaupanteosta. Mikä olikaan sinun toimitusaikataulu, jotta meidän mielikuvitusasiakkaat voivat päättää, ottaako VAWT:n vai HAWT:n. Niin, minullahan on vielä 50 vuoden ruostumattomuustakuu, kun koko höskä tulee balsapuukomposiitista. Näin olen päättänyt.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

ovolo kirjoitti:
Meidän pitää vielä pohtia sitä, mikä on meidän mielikuvitusvoimalamme toimitusaikataulu? Minä lupaan omani avaimet käteen  toimituksella aikatauluksi 6 kk. kaupanteosta. Mikä olikaan sinun toimitusaikataulu, jotta meidän mielikuvitusasiakkaat voivat päättää, ottaako VAWT:n vai HAWT:n. Niin, minullahan on vielä 50 vuoden ruostumattomuustakuu, kun koko höskä tulee balsapuukomposiitista. Näin olen päättänyt.

GE tulee balsapuusta.

Mun aikataulu näillä näkymin ekaan 5 vuotta.

- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä7240

Major_Breakthrough kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

GE tulee balsapuusta.

Mun aikataulu näillä näkymin ekaan 5 vuotta.

Se 5 vuotta on kyllä rankka kuuri lukijoille! Saattaa horjuttaa meidän lukijoiden mielenterveyttä. Tarkoitan että 5 vuotta pitää vielä katsoa sun lukuisista ketjuista lukemattomia myllynkuvia, laskelmia alati suurenevista tehokertoimista, juttuja VAWT:n ylivoimaisuudesta ja  HAWT:n huonoista puolista, uutisia rahoittajista, jne, and so on, etc.

Plush Ninja
Seuraa 
Viestejä95

ovolo kirjoitti:
Se 5 vuotta on kyllä rankka kuuri lukijoille! Saattaa horjuttaa meidän lukijoiden mielenterveyttä. Tarkoitan että 5 vuotta pitää vielä katsoa sun lukuisista ketjuista lukemattomia myllynkuvia, laskelmia alati suurenevista tehokertoimista, juttuja VAWT:n ylivoimaisuudesta ja  HAWT:n huonoista puolista, uutisia rahoittajista, jne, and so on, etc.

Viiteen vuoteen mahtuu aika paljon muutakin. Odotuslistalla on viitisen kymmentä erilaista avaruusasemaa, Mars-laskeutujaa (ilmakehässä potkureilla lentäviä tietty!), sähköistä kolmipyörää ja aurinkovoimalentokonetta.

Kaikkien saatteena on sadattelua, kuinka insinöörit eivät vaan ole tajunneet simppeliä ideaa. Laskelmat perustuvat Harrison-Stetson -instituutin tutkimuksiin, korjattuna Takamaan kertoimella k, jolla saa hyötysuhteenkin nostettua yli yhden.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

Toisto on ainut keino saada tajumaan tämä asia.

Tehkää harjoitteeksi omanne..mikään ei ole niin kivaa kuin katsoa tuulessa kun potkureita 50% tehokkaampi laite tekee sitä mihin se oli suunniteltu.

- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä7240

Tehkää harjoitteeksi omanne..mikään ei ole niin kivaa kuin katsoa tuulessa kun potkureita 50% tehokkaampi laite tekee sitä mihin se oli suunniteltu.

No oli tuossa sentään myllyn tekijllä haaska nimi näin aamutuimaan:  Ekawira Napitupulu! Onhan niitä muitakin hauskoja japanilaisia nimiä: Jokohama Humahutan, Kokosaki Nai, Hajosiko Tojotasi, etc.

ovolo
Seuraa 
Viestejä7240

Mulle riittää tuollainen. Siinä on CeePeet kohdillaan ja kiva katsella pienessä kesähönössä! Suorastaan hypnoottinen.  Eikä edes kaada budjettia. Suosittelen!  https://www.youtube.com/watch?v=20RINbNuuPU  .

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

ovolo kirjoitti:

Mulle riittää tuollainen. Siinä on CeePeet kohdillaan ja kiva katsella pienessä kesähönössä! Suorastaan hypnoottinen.  Eikä edes kaada budjettia. Suosittelen!  https://www.youtube.com/watch?v=20RINbNuuPU  .

Siinä on riittävästi lapoja.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22367

ovolo kirjoitti:

No oli tuossa sentään myllyn tekijllä haaska nimi näin aamutuimaan:  Ekawira Napitupulu! Onhan niitä muitakin hauskoja japanilaisia nimiä: Jokohama Humahutan, Kokosaki Nai, Hajosiko Tojotasi, etc.

Ariwate Uluputinap !

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat