Onko sinua verrattu johonkuhun?

Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Onko sinua joskus verrattu johonkin tunnettuun henkilöön, ja miksi?

Minulle on jäänyt yksi vertaus mieleen vuosien takaa. Kaverini vertasi minua Mr Spockiin, kun olin taas ryhtynyt viileästi analysoimaan kapakissa jotain asiaa johon ihmiset yleensä suhtautuvat tunteenomaisesti. Se on minulle aika tyypillistä, ja joudunkin usein puolittain vastentahtoisesti mukautumaan keskustelukumppanieni kevyempään jutustelutyyliin asioissa, joissa mielestäni pääsee syvimmälle älyllisellä analyysillä.

Ulkonäöltäni minua on usein verrattu yhteen hollantilaiseen urheilijaan, joka on kuitenkin teille varmasti tuntematon, joten ei siitä tässä enempää.

Vertaukseksi käy myös "Olet parempi/kauniimpi/älykkäämpi kuin..." -tyyppinen ylistys.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Itse vertaan itseäni lähes kaikkiin ja tulen siihen tulokseen jatkuvasti, että olen paremman näköinen/ älykkäämpi jne. kuin vertauksen kohteena oleva henkilö.

Vaimo on joskus verrannut Ben Affleciin ja sanonut paljon paremman näköiseksi. Beniä siis.

Vierailija

Minua on joskus verrattu Pocahontasiin (kirjotetaanko se jotenkin noin?), johtuen ehkä sukujuuristani, ulkonäöllisesti en osaa sanoa...

Vierailija

Minä kuulemma muistutan ulkonäöltäni Twiggyä

siis nuoruudenaikasta Twiggyä, en hänen nykyistä olemustaan.

Vierailija
geena

Kieltämättä aika houkutteleva kuvaus. Olen aina ollut heikkoina hentoihin neiteihin. Minun on sanottu muistuttavan vain isääni, mikä ei genetiikan perusteella ole kovin yllättävää.

Vierailija

Minua on verrattu vitunmulkkuun, mitä se sitten ikinä meinaakaan? Sekä lisäksi A.W. Yrjänään eli CMX:n laulajaan, toki vain ulkonäöllisesti mutta syyttä.
Oletan että näytän enemmän vitunmulkulta kuin Yrjänältä

Vierailija

Mua verrattiin jeesukseen kun nousin jo ennen puoltapäivää.
Jeesustemppu on helppo, mutta teeppä Lasarustemppu!

Vierailija

Mua verrattiin jeesukseen kun nousin jo ennen puoltapäivää.
Jeesustemppu on helppo, mutta teeppä Lasarustemppu!

Vierailija
juutalainen
Kyllä juu juu juu juutalaisessa löytyy...
Miksikä tämä puskee kahteen kertaan näitä viestejä?

Jos painaa liian monta kertaa, juutalaisilta vissiin nuo kesk´-eurooppalaiset tuon liian monta kertaa painamisen ovat oppineet.

Vertaan itseäni viisauteen, vaikken olekkaan kaikkitietävä.
Eräät muutkin ovat verranneet minua viisaaksi, vaikka ovat itse tyhmiä, eli olen heitä viisaampi, mutta vain keskitasoa.

tarkastaja Ankardo
Seuraa 
Viestejä60
Liittynyt15.5.2006
geena

Oooih, siinäpä nainen minun makuuni, missäpäin as
ustat? Ei niin, etteikö Tarkastaja Sinua löytäisi, mutta kohteliasta on kysyä ensin.

Minä todellakin muistutan täydellisesti avatartani, ainakin tavoiltani ja asuiltani.

Tarkastaja

Missähän se Rasputinkin on?

Vierailija

Nuorena kaverin Äiti sanoi että ulkonäöltäni muistutan Taneli Mäkelää.
Pitänee edelleenkin paikkansa. Taneli taitaa olla pari kolme vuotta vanhempi.

Vierailija
Ayla
Ei, minä en muistuta ketään. Minä olen ainoastaan itseni näköinen. Olen unik, ainutlaatuinen Ayla.

Barbia?

...nätti tyttö.

Vierailija

"Onko sinua verrattu johonkuhun?"

On kai.

Voi lukea lähinnä energia-palstalta.

lycka till hela gäng

ei, en osaa ruotsia, mutta toi kuulostaa kivalta

Vierailija
Ayla
Ei, minä en muistuta ketään. Minä olen ainoastaan itseni näköinen. Olen unik, ainutlaatuinen Ayla.

Tai kukaan ei ole vain halunnut vielä tosissaan loukata jotain julkisuuden henkilöä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat