Sivut

Kommentit (398)

Keijona
Seuraa 
Viestejä13111

Lainaus:

Uskonnot aiheuttavat henkimaailman pelkoa,

Uskovaiset sentään myöntää henkisyyden, henkisten ominaisuuksien  ja henkisen elämän olemassaolon

Tottakai pelkoonko hetkellisesti  tuntuu autavan, että kieltää koko asian olemassaolon, mutta  todella lyhytnäköistä.  

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

masterogg
Seuraa 
Viestejä596

Mustaa huumoria kirjoitti:
Ihmiset vaan väsyy. Ei ne pelkää kuolemaa silloin kun se lähestyy.
Kuolema on vapauttaja.

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"Tulin tekee unist totta, nää on niit aikoja "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1575

Käytännöstä saadut kokemukset vahvistavat tätä teoriaa. Eräs tuttu poliisi kertoi, että jos poliisi havaitsee nuorella olevan hallussaan kannabista, niin erittäin harva kuulusteluissa muistaa, mistä on aineen saannut.

Vanha jäärä

unknown soldier
Seuraa 
Viestejä103

tammukka kirjoitti:
Kannabis on päihde/huume siinä missä muutkin kyseisen kategorian aineet. Se ei ole terveellistä kenellekään mutta sen avulla voi hoitaa esim. tiettyjä kiputiloja. Eli silloin vain valitaan kahdesta pahasta. On puutaheinää väittää ettei kannabiksella ole haitallisia vaikutuksia terveyteen. Yksittäiset käytöt eivät välttämättä tee tuhoa mutta hiemankin säännöllisempi käyttö tuo ongelmia. 

Kaikella on vaikutusta kaikkeen.  Kannabiksen suurin ongelma on, että pitäisi puhua kannabiksista ja kannabinoideista. Ihmisten jalostamat huumesodan seurauksena ovat hyvin kaukana luonnon versioista. Luonnostaan kasvit ovat monipuolisempia. Kun taas jalostetut pyritään saamaan "kolisemaan" mahdollisimman hyvin. Samalla jää paljon hyvää pois ja tasapainottavat aineosat, kuten cbd, joka toimii vastavaikuttajana.

Kannabis vaikuttaa moninaisemmin, kuin poistaisi vain kipua tai turruttaisia, vaikka sellaisiakin lajikkeita on ja erityisesti katulajikkeet. Ihmisellä on oma immuniteettijärjestelmä, jonka aineet ovat samankaltaisia. Jalosteet tuottavat enemmän satoa eli voittoa ja vetävät pään paremmin jumiin. Siitä tulee nimitys tilalle stoned. Kun taas joku villilajike afrikasta tuskin kipuaistiin vaikuttaa, mutta mieleen piristävästi ilman jumia. 

Juoksulenkki, hyvä treeni tai pyörälenkki tuottavat pienen "pilven" ja herkemmille ihmisille paremmin, kuin toisille. Toisaalta aivoja kannattaa ohjelmoida harjoittamalla haluttuja asioita ja nautinto tulee sitä kautta.

masterogg
Seuraa 
Viestejä596

Jänniä noi riippuvuudet. Esim. amfetamiinin tapauksessa ihmiset jää pohjimiltaan koukkuun JUMALAAN(pl fyysinen).

Amf laskee alitajuntaisia pelkoja ja lisää itsevarmuuttaa ja - rakkautta ja näinollen vapautuu kaistaa korkeammalle tietoisuudelle.

Riippivuushoito pitäisi tehdä tota tietoa vasten. Toisinpäin käännettynä; voit psyykata itsesi oloihin.

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"Tulin tekee unist totta, nää on niit aikoja "

Deimos
Seuraa 
Viestejä6496

Tutkijat löysivät varhaisimmat todisteet kannabiksen päihdekäytöstä: huumejäämiä paljastui 2 500 vuotta vanhalta hautausmaalta.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006141046.html

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat