Samanhenkisiä keskustelijoita

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ketkä ovat mielestänne samanhenkisiä keskustelijoita?
Kenen kanssa juttu sujuu myönteisesti?

Oma listani:
Andy
Ayla
Bomt Kneder
Cosini
Dedmoroz
Ding Ding
Espi
HaZe
Mummo
Neonomide
Neutroni (Väittelin kanssasi vanhalla foorumilla toisen maailmasodan parhaasta tankista, eri nimimerkillä tosin)
Vaari

Tässä kaikki, jotka koin myönteisiksi itselleni. Muitakin tietenkin on, mutta
muistini on valitettavan rajallinen.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
Joker

Oma listani:
Andy
Ayla
Bomt Kneder
Cosini
Dedmoroz
Ding Ding
Espi
HaZe
Mummo
Neonomide
Neutroni (Väittelin kanssasi vanhalla foorumilla toisen maailmasodan parhaasta tankista, eri nimimerkillä tosin)
Vaari

Tuon listan allekirjoitan ja lisään oikein helvetisti:

ArKos itse (historiasta uusia synteesejä)
Arla
Aslakki
beeta
ChG
geena
kaksoispilari (tykkään hänen tavastaan keskustella)
Kaneli
Lentotaidoton
Lierikki (missä on?)
Mansikki (missä on?)
MD (asiaa)
Merteuil
Mister Spock
MrKAT
nm
Nukkumatti
Paul M
Snaut
Samael
totinen (palstan suoraselkäisin suhteessa asia/provokaatio/asiattomuudet)
twoDogs
Volitans
Wizard

(Nämä tulivat nyt mieleen. )

Näitä luen ja nyökyttelen päätäni kun olen samaa mieltä - useasti, välillä pudistan päätäni ihmeissäni.

Muokkaan vielä kun tuli mieleen:

Harhatien kulkija (onko nimi oikein - kaveri joka kirjoittaa täyttä kossua
(positiivinen, inspiroiva merkitys) ihan lonkalta)
Hurskapöllö (missä on?)
Lettu Haimakainen
Törttö Bill
49 (jo 50)

Vierailija
Joker

Oma listani:
Andy
Ayla
Bomt Kneder
Cosini
Dedmoroz
Ding Ding
Espi
HaZe
Mummo
Neonomide
Vaari

Omamielinen: Vastaaja_s24fi
(Jokaisella on oikeus olla samaa mieltä hänen kanssaan.)

Vierailija

SAMAEL:in ja Armitagen mielipiteet osuvat hyvin useasti yksiin omieni kanssa eli tunnen heitä kohtaan harvinaisen voimakasta sympatiaa.

Monesti olen ajatellut kommentoida jotain mutta näiltä nikeiltä kerkeääkin välissä jo ilmestymään viesti joka ajaa saman asian ja jää oma kommentti kirjoittamatta

Täysin vastakkaista puolta taas edustavat esim. Neokonservatiivi, BUSHMAN, sekä Anduril. Heitä on kovin vaikea ymmärtää.

Enivei. Olen varma että olette suhteellisen kivoja ihmisiä kaikki. Kirjoitetusta tekstistä on välillä vaikea lukea ihmisen tarkoitusperiä. Olen niin tottunut yleensä lukemaan ihmisen "kehonkieltä" että väkisinkin jää kommunikaatio vajaaksi vain kirjoituksen lukemalla.

Vierailija

Aloitetaanpa selkääntaputtelu mainitsemalla heti kättelyssä Konkari ja Cosmic-Fairy. Erityisesti mieleeni tulee myös DedMoroz joka on kiihkoilematon, älykäs ja empaattinen keskustelija. Muita joita nousee mieleen:

Harmiton, lierik, twoDogs, salai, Euphemos, Arla, Kaneli, wizard, Espi000, pc = potential criminal, Volitans, asdf, Lettu Haimakainen, Lentotaidoton, squirrel, Mister Spock, humppaaSaaatanat, cosini, Olbe ja monet muut joiden kanssa on ollut hauska puhua asiaa tai sen vierestä. Erityismaininta parivaljakolle Aweb ja Kosh, olette kyberavaruuden Tom & Jerry.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26912
Liittynyt16.3.2005
Joker

Oletko nyt aivan varma? En tietääkseni osaa nimetäkään kuin yhden sodanaikaisen tankin, T-34:sen.

Vierailija

jos selkään saa taputella vaikka erimielistäkin, niin Joku olisi ne ansainnut. osaa olla eri mieltä ystävällisesti. en tiedä mikä merkitys sillä on, että ompi aikas uusi täällä. Ja siinä missä toiset antaa tulla täydeltä laidalta henkilökohtaisuuksia, hän vain naureskellen kertoo mielipiteensä. Hyvä paha vastustaja. lycka till.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Onko järkeä keskustella jos on samaa mieltä? Luultavasti. Silloin ajatukset summautuvat ja näin voidaan saavuttaa ulottuvampia ajatuksia. Toisaalta eri mieltä oltaessa, jos ei mene aiheettomeksi riitelyksi, asiaan saadaan saadaan syvyyttä ja huomaamatta jääneet reijät tilkittyä. Lopputulos vain saattaa silloin olla masentavan lattea, eli realistinen.

Vierailija

Ja Sting ja Pikku Gen ja Desi. ynnä geena Naisälyä ja sanankauneutta säihkyvimmillään. Ja Nukkumatti, oi, Vaariin on kaiho ja Hurskikseen. Lierikki eli ja taisteli ansiokkaasti palstalla ainakin viime yönä. Pubi on maksansa kokoinen mies.

Vierailija

Stinger, tuo tinkimätön keskustelija. Olen usein samaa mieltä hänen kirjoituksiensa kanssa.
Keskustellut en ole hänen kanssaan, mutta jollain lailla kaverina pidän.
Maukka Perusjätkä. Yksi parhaimmista!

Vierailija
Cosmic-Fairy
SAMAEL:in ja Armitagen mielipiteet osuvat hyvin useasti yksiin omieni kanssa eli tunnen heitä kohtaan harvinaisen voimakasta sympatiaa.

Monesti olen ajatellut kommentoida jotain mutta näiltä nikeiltä kerkeääkin välissä jo ilmestymään viesti joka ajaa saman asian ja jää oma kommentti kirjoittamatta

Täysin vastakkaista puolta taas edustavat esim. Neokonservatiivi, BUSHMAN, sekä Anduril. Heitä on kovin vaikea ymmärtää.

Enivei. Olen varma että olette suhteellisen kivoja ihmisiä kaikki. Kirjoitetusta tekstistä on välillä vaikea lukea ihmisen tarkoitusperiä. Olen niin tottunut yleensä lukemaan ihmisen "kehonkieltä" että väkisinkin jää kommunikaatio vajaaksi vain kirjoituksen lukemalla.

Neokonservatiivi, BUSHMAN ja Andruil ovat oletusarvoisesti kokolihaa
syöviä, länsimaista ajatustapaa edustavia heteromiehiä, Cosmic, Samael
ja Armitage + Echi taas .. noh ...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat