Sivut

Kommentit (72)

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2663

Mielisairaaloissa on Suomessakin potilaita, jotka uskovat olevansa ties mitä. Oletkos Major koskaan pohtinut edes viiden sekunnin ajan sitä vaihtoehtoa, että saattaisit itse olla vähän ***, ei se muu maailma ympärilläsi...

Tosiasioiden tunnustaminen on nimittäin se  tie viisauteen ja tässä tapauksessa ainakin tervehtymiseen.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:
Mielisairaaloissa on Suomessakin potilaita, jotka uskovat olevansa ties mitä. Oletkos Major koskaan pohtinut edes viiden sekunnin ajan sitä vaihtoehtoa, että saattaisit itse olla vähän ***, ei se muu maailma ympärilläsi...

Tosiasioiden tunnustaminen on nimittäin se  tie viisauteen ja tässä tapauksessa ainakin tervehtymiseen.

Ei ole käynyt mielessä...mutta JJW on selkeästi harhaoppinen suunsoittaja !

Liitteenä evidenssiä.

Jos ei tällaisia perusasioita ymmärrä...voi todella mennä siivouskaappiin häpeämään.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Major_Breakthrough kirjoitti:
Me aiotaan nyt testata tämä mun "pilipalitiede" mun johdolla Oulussa. Eikä julkisteta yksityiskohtia kun muutkaan eivät sitä tee...mm. Laval University Kalifornisssa.

Onnea matkaan sitten vaan. En ole huomannut, että Laval University spämmäisi nettipalstoilla kykyään rikkoa luonnonlakeja.

Lainaus:
Pitäiskö sun neutroni panna pääsi jo kiinni..koska olet saatainen paskapä* vailla positiivista otetta asioihin ?

Kenties pitäisi, mutta en minä jääräpäisenä niin tee. Pääni sulkeutuu vasta sitten kun sinulla on osoittaa teknis-tieteellisiä perusteluja väitteillesi. Tieteelliset artikkelit tai myydyt voimalat ovat sellaisia. Minä puolestani suosittelen, että sinä pidät pääsi kiinni siihen asti kun sinulla on jotain oikeaa sanottavaa asiasta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Tätä H-Darreusta ei luulisi vaikea olla laittaa yhtälöiksi...kun todisteet tehokkuudesta ovat näinkin vahvat kuten olen osoittanut.

Ei joutava markkinointimateriaali ole osoitus yhtään mistään. Tuo on ihan yhtä järkevä väite kuin hiuksien kiillon 64.34% kasvu sikamaisen kalliilla pesuaineella.

Ei se ole mikään amerikan temppu kirjoittaa Navierin ja Stokesin yhtälöt. Niiden ratkaisu on.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Neutroni kirjoitti:
Tätä H-Darreusta ei luulisi vaikea olla laittaa yhtälöiksi...kun todisteet tehokkuudesta ovat näinkin vahvat kuten olen osoittanut.

Ei joutava markkinointimateriaali ole osoitus yhtään mistään. Tuo on ihan yhtä järkevä väite kuin hiuksien kiillon 64.34% kasvu sikamaisen kalliilla pesuaineella.

Ei se ole mikään amerikan temppu kirjoittaa Navierin ja Stokesin yhtälöt. Niiden ratkaisu on.

Mitä sä ymmärrät Navier Stokes yhtälöistä ?

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Neutroni kirjoitti:
Me aiotaan nyt testata tämä mun "pilipalitiede" mun johdolla Oulussa. Eikä julkisteta yksityiskohtia kun muutkaan eivät sitä tee...mm. Laval University Kalifornisssa.

Onnea matkaan sitten vaan. En ole huomannut, että Laval University spämmäisi nettipalstoilla kykyään rikkoa luonnonlakeja.

Lainaus:
Pitäiskö sun neutroni panna pääsi jo kiinni..koska olet saatainen paskapä* vailla positiivista otetta asioihin ?

Kenties pitäisi, mutta en minä jääräpäisenä niin tee. Pääni sulkeutuu vasta sitten kun sinulla on osoittaa teknis-tieteellisiä perusteluja väitteillesi. Tieteelliset artikkelit tai myydyt voimalat ovat sellaisia. Minä puolestani suosittelen, että sinä pidät pääsi kiinni siihen asti kun sinulla on jotain oikeaa sanottavaa asiasta.

Tässä on pohjalla Laval Universityn vahvistama Cp 0.9.

Senhän ei pitäisi olla mahdollista.

Kun se on saatu NACA 0018 foililla...pitäis kellojen alkaa soida ja kovaa.

- M. King Hubbert

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Niin, epäuskon kellot tosiaan pauhaavat niin että kallo meinaa haljeta. Ensimmäiseksi pitää tsekata, että on itse ymmärtänyt artikkelin sanoman oikein. 99 % tuollaisista paljastuu omiksi väärinkäsityksiksi. Miten vähän epäilen, että esimerkiksi sinä et uhraa puolta minuuttia oman väärikäsityksen mahdollisuuden puntarointiin, kun löydät jonkun kiehtovan väitteen.

Seuraavaksi sitten odotetaan kärsivällisesti miten tiedeyhteisö reagoi. Yhden tutkijaryhmän tai yliopiston väitteet ovat kevyttä kamaa, jos ne koskevat jotain yleisesti tunnetun fysiikan anomaliaa. Silloin pitää odottaa, että muut tutkijat vahvistavat tulokset eikä alkaa riekkua kuin vähäjärkinen. Jos on itse alalla, voi yrittää toistaa koetuloksen, ja raportoida sitten joko onnistumisesta tai kirjoittaa tutkimuksen julkaisseen lehteen vastine, jossa kerrotaan ettei koetta pystytty toistamaan annettujen tietojen perusteella.

jjw
Seuraa 
Viestejä953

Liitteenä evidenssiä.

Jos ei tällaisia perusasioita ymmärrä...voi todella mennä siivouskaappiin häpeämään.

Voit siis laittaa mainosmateriaaliin: This windmill sucks!

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2663

Neutroni kirjoitti:

Sen, että ymmärrykseni on varsin pinnallista eikä minulla ole syytä suureen itseluottamukseen, jos joudun ratkomaan virtausdynaamisia ongelmia.

Turha vaatimattomuus pois!

Olen täysin varma siitä, että päättäessäsi opiskella Navier-Stokes yhtälöitä, ymmärrät  jo muutamassa tunnissa (jatkuvan aineen mekaniikkaa) noin 1000 x paremmin kuin tuo höpöttäjä koskaan tulee elämässään ymmärtämään.

Neutroni kirjoitti:

Oman ymmärryksensä rajojen ymmärtäminen on teknisessä kehitystyössä vähintään yhtä tärkeää kuin itse ymmärrys. Silloin ei usko jokaiseen omaan aivopieruunsa sokeasti tai vedä henkeensä jokaisen hölmön propellipään houreita tai puolen pennin markkinamiehen valheita. Se erottaa ammattilaiset suuruusharhoissaan rypevistä wannabeistä.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Olen täysin varma siitä, että päättäessäsi opiskella Navier-Stokes yhtälöitä, ymmärrät  jo muutamassa tunnissa (jatkuvan aineen mekaniikkaa) noin 1000 x paremmin kuin tuo höpöttäjä koskaan tulee elämässään ymmärtämään.

Väänsin kerran vuoden verran virtauslaskuja yhteen projektiin ilman, että olin suorittanut yhtään aiheeseen edes etäisesti liittyvää kurssia. En voi sanoa, että muutamassa tunnissa olisin oppinut juuri muuta kuin sen, että nyt ollaan syvässä suossa.  Laskin valmiilla ohjelmalla, joten en joutunut koodaamaan matemaattista hässäkkää itse, mutta niiden parametrien valinta oli enemmän kuin monimutkaista ja joskus se antoi ensi katsomalta järkevän oloisia vastauksia, jotka olivat kuitenkin pielessä. Mutta sinnikäs oppiminen tietysti johti jonkinlaiseen ymmärrykseen ja sain laskettua tarvittavat virtauskentät.

Se oli paljon laminaarisempi ja siten paljon yksinkertaisempi laskettava kuin pyörivän tuulivoimalan kaltainen hyvin turbulenttinen systeemi.

Se on kyllä täysin varmaa, että majurin pöhöttyneellä itseluottamuksella ei voi oppia virtausdynamiikan kaltaista monimutkaista asiaa. Se vaatii tosiaan työtä ja omien rajojensa myöntämisen itselleen. Voin kyllä kuvitella, että jos majuri pääsee joskus sopivan ohjelman ääreen, hän riemastuu ikihyviksi saadessaan tulokseksi suljetussa pöntössä ikuisesti kiertävän supersoonisen kaasuvirtauksen (se on hyvin yleinen artefakti, jos joku parametri on metsässä). Siihen on kiva laittaa ropeli ja saada ikuisesti energiaa.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Neutroni kirjoitti:

Niin, epäuskon kellot tosiaan pauhaavat niin että kallo meinaa haljeta. Ensimmäiseksi pitää tsekata, että on itse ymmärtänyt artikkelin sanoman oikein. 99 % tuollaisista paljastuu omiksi väärinkäsityksiksi. Miten vähän epäilen, että esimerkiksi sinä et uhraa puolta minuuttia oman väärikäsityksen mahdollisuuden puntarointiin, kun löydät jonkun kiehtovan väitteen.

Seuraavaksi sitten odotetaan kärsivällisesti miten tiedeyhteisö reagoi. Yhden tutkijaryhmän tai yliopiston väitteet ovat kevyttä kamaa, jos ne koskevat jotain yleisesti tunnetun fysiikan anomaliaa. Silloin pitää odottaa, että muut tutkijat vahvistavat tulokset eikä alkaa riekkua kuin vähäjärkinen. Jos on itse alalla, voi yrittää toistaa koetuloksen, ja raportoida sitten joko onnistumisesta tai kirjoittaa tutkimuksen julkaisseen lehteen vastine, jossa kerrotaan ettei koetta pystytty toistamaan annettujen tietojen perusteella.

Niin tieteen tekeminen ja hyväntuulivoimalan tekeminen ovat kaukana toisistaan. Olisi kuitenkin kiva jos jotain yhteistä hiiltä alkaisi maassamme löytyä, koska noilla Vestaksen vappuviiperöillä ei tule ikinä Joulua !

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

laiskimus kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:

Lainaus:

Eikä olekaan kuin mielikuvituksessasi. Kuvassasi alkuperäisilä käyrillä keskiarvo parhaimmalla 120 asteen sektorilla on 0,6, sen ulkopuolella -0,2 jolloin keskimääräinen Cp < 0,1 koko kierroksella.

Ai niin, mutta totuuden ilmaiseminenhan ei osoita kaipaamaasi positiivista otetta asioihin.

Kuvaan lisäämäsi käyrä taas on täysin absurdi, jota ei usko kuin täydellinen idiootti.

Tuulivoimalat nyt vaan ei liiku keskiarvoilla....vaan huipputehosta.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

jjw kirjoitti:

Liitteenä evidenssiä.

No niin...jotakin järkevää...luulin että olet menetetty sielu !

- M. King Hubbert

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Niin tieteen tekeminen ja hyväntuulivoimalan tekeminen ovat kaukana toisistaan.

Voi olla, joskin tekninen tuotekehitys nojaa aina tieteeseen.

Netissä höpöttäminen on sitten kolmas asia, joka on astronomisen kaukana molemmista yllä mainituista.

Lainaus:
Olisi kuitenkin kiva jos jotain yhteistä hiiltä alkaisi maassamme löytyä, koska noilla Vestaksen vappuviiperöillä ei tule ikinä Joulua !

Ei tule niin. Ja vielä vähemmän sitä tulee sisällöttömästä rehvastelusta netissä. Mutta älä ole huolissasi, pian ne murjaisevat joulupukin uuden salaisen aseen käyntiin ja joulut on pelastettu pitkäksi aikaa.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Neutroni kirjoitti:
Niin tieteen tekeminen ja hyväntuulivoimalan tekeminen ovat kaukana toisistaan.

Voi olla, joskin tekninen tuotekehitys nojaa aina tieteeseen.

Netissä höpöttäminen on sitten kolmas asia, joka on astronomisen kaukana molemmista yllä mainituista.

Lainaus:
Olisi kuitenkin kiva jos jotain yhteistä hiiltä alkaisi maassamme löytyä, koska noilla Vestaksen vappuviiperöillä ei tule ikinä Joulua !

Ei tule niin. Ja vielä vähemmän sitä tulee sisällöttömästä rehvastelusta netissä. Mutta älä ole huolissasi, pian ne murjaisevat joulupukin uuden salaisen aseen käyntiin ja joulut on pelastettu pitkäksi aikaa.

On totta että pienimmätkin ydinvoimalat tuottaa enemmän kuin tunnetut tuulivoimalat, mutta siihen voisi tulla muutos !

https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=104&t=3

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

jjw kirjoitti:

Liitteenä evidenssiä.

Niin ja käyränä se näyttää tältä.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Teoriassa se johtaa tähän...erittäin kovassa myrskytuulessa..kun 2 x Boeing 747 siipiparia pyörii kovassa tuulessa ympyrää...sopivassa pilvisäässä yläpuolelta näyttää siltä kuin 2 haita ajaisivat toisiaan takaa..kun vain evät näkyvät pilvien yläpuolella.

- M. King Hubbert

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32582

Teoriassa se johtaa tähän...

Jaaha, vai niin. Jotenkin minulla on sellainen tunne, että tuosta "teoriasta" ei voida johtaa ainoatakaan ennustetta, joka ei olisi räikeässä ristiriidassa havaittavan todellisuuden kanssa.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22516

Käyttäjä1605 kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:

Sen, että ymmärrykseni on varsin pinnallista eikä minulla ole syytä suureen itseluottamukseen, jos joudun ratkomaan virtausdynaamisia ongelmia. Oman ymmärryksensä rajojen ymmärtäminen on teknisessä kehitystyössä vähintään yhtä tärkeää kuin itse ymmärrys. Silloin ei usko jokaiseen omaan aivopieruunsa sokeasti tai vedä henkeensä jokaisen hölmön propellipään houreita tai puolen pennin markkinamiehen valheita. Se erottaa ammattilaiset suuruusharhoissaan rypevistä wannabeistä.

Ja ihanko oikeasti oletat että peräkammareiden kylähullut tämän käsittäisivät? Hullujen yhdistävä tekijä hulluuden lisäksi on se, ettei useimmat heistä sisäistä olevansa vakavasti mielisairaita. MB ja monet muut tänne kirjoittavat todistavat sen ilomielin..

Mä olen nyt todistanut 3 asiaa.

1. 1982 Hailuodssa lennätin maailmassa ensimmäistä Rogalloliitimen ja laatikkoleijan risteytystä ( hybridi ).

2. 2009 sain rahoituksen vaneri-foam-vaneri rakenteiselle puulentokoneelle.

3. 2019 tein maailmanennätyksen ns. TSR luvussa..jossa siipi liikkui VAWT tuulivoimalassa 10.1 x kovempaa kuin tuuli sillä hetkellä.

Ainostaan jälkimmäistä ei ole vielä ehditty varastaa ( ideaa siis ).

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat