Sivut

Kommentit (41)

masterogg
Seuraa 
Viestejä599

ID10T kirjoitti:
Onko täällä hihhuleiden kokoontumisajot, vai mihin tätä ketjua tarvitaan?

Eikä tänne tarvita ainuttakaan hihua, joten poistuisitko, ole hyvä.

Olen tie toinen olemalla tietoinen

"Mä olin räjähtänyt Neutroneiks, tulin kokoomaan itteni uudestaan"

"Dominoimas diktaattori, donkkaa digitaaleis"

"Tulin tekee unist totta, nää on niit aikoja "

masterogg
Seuraa 
Viestejä599

Jännä homma, et het ku totuus vähäkään haisee, ni kieltäjät rynnii paikalle.

Mistähän lie johtuu 🤔😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainstaini
Seuraa 
Viestejä178

Idunpurija kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Minusta tuossa rabin selityksessä on jotain outoa tekstiin verraten

Ei seuraa sanatarkasti raamatun kertomusta?

Jotakuinkin niin. Kritiikin voit lukea videon kommenteista jos ne ovat samat kuin parikuukkautta sitten.

Amis

Vierailija

Ainstaini kirjoitti:
Idunpurija kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Minusta tuossa rabin selityksessä on jotain outoa tekstiin verraten

Ei seuraa sanatarkasti raamatun kertomusta?

Jotakuinkin niin. Kritiikin voit lukea videon kommenteista jos ne ovat samat kuin parikuukkautta sitten.

Täytyy lukea. En niitä kommentteja katsonutkaan.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1574

ID10T kirjoitti:
Onko täällä hihhuleiden kokoontumisajot, vai mihin tätä ketjua tarvitaan?

Kaikenlaisten pellejen täytyy täällä vääntää ateismista ja evoluutiosta ja suhtiksesta ja muusta mukavasta niin looginen vastareaktio on sitten militantti ateismi ja tylytys.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1574

Taidan vissiin olla jokin pahis kun tuosta eeva/aatami/omena-sadusta tulee mieleen lähinnä manipulointi.

Sama juttu kuin se jeesuksen "kuningas/alamainen/alamaisen  velallinen"-vertauksesta tulee mieleen lähinnä se että kuka määrää, ei niinkään se että anteeksi pitäisi antaa.

Tosin noista muinaisista saduista viime aikoina on enemmän mieleen Gilgames-eepos. 

molaine kirjoitti:

Vierailija

En kyllä ymmärrä mistä puhutte.
Kysymyshän on pelkästään raamatuntulkinnasta yhden tarinan osalta, ei uskonnosta tai uskosta. Onko mahdotonta paneutua asiaan ilman tunnelatausta ja väärää habitusta?

Deimos
Seuraa 
Viestejä10156

Täytyykö Raspua kiusata? Saatteko siitä tyydytystä? Itse voi nostaa itsensä ylemmäksi kenties?

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Vierailija

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Taidan vissiin olla jokin pahis kun tuosta eeva/aatami/omena-sadusta tulee mieleen lähinnä manipulointi.

Sama juttu kuin se jeesuksen "kuningas/alamainen/alamaisen  velallinen"-vertauksesta tulee mieleen lähinnä se että kuka määrää, ei niinkään se että anteeksi pitäisi antaa.

Tosin noista muinaisista saduista viime aikoina on enemmän mieleen Gilgames-eepos. 

Ei ollu omena. Saatat muutakin muistaa väärin.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Täytyykö Raspua kiusata? Saatteko siitä tyydytystä? Itse voi nostaa itsensä ylemmäksi kenties?

Tämän pohtiminen vaatii hieman kapasiteettia.
Peruskielteinen asenne ei siihen kykene.
Asian vierestä opittuja herjoja toki tulee kun paukut loppuu.

Deimos
Seuraa 
Viestejä10156

Idunpurija kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Tämän pohtiminen vaatii hieman kapasiteettia.
Peruskielteinen asenne ei siihen kykene.
Asian vierestä opittuja herjoja toki tulee kun paukut loppuu.

Osaltaan en ymmärrä. SamiKoku aikaisia juttuja? Paskat, mä tykkään susta just sellaisena kuin olet. En ymmärrä tuota hyökkäilyä sinua kohtaan. En oikeastaan edes Hannua kohtaan. Jotku ärsyttää enemmän kuin toiset? En tiedä.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15400

Deimos kirjoitti:

Missä on kiusannut ja kuka?

Hämmentävän hyvin järkyttävän riidanhaluista puliukkoa siedetään.

MJ

Deimos
Seuraa 
Viestejä10156

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Missä on kiusannut ja kuka?

Hämmentävän hyvin järkyttävän riidanhaluista puliukkoa siedetään.

Ei Raspu sen pulimpi ole kuin minä ja siedätte mua. Provo, joo. Mutta mitä väliä.

Titanic
Seuraa 
Viestejä1715

Raamattu on ajaton tai itseään syklisesti toistava kirja. Paratiisi alkaa 3333 jKr ja 3600 jKr sen ajan Aadami oppii tekemään dna avulla proteiinipitoista ruokaa vastoin muiden tahtoa. Vakavat sivuvaikutukset alkaa välittömästi. Tuntoaisti herkkenee kivulle ja nautinnolle.

Samoin yritetään oppia käyttämään ilmakehää tieteellisesti kasvien tuottavuuden lisäämiseen. Mutta tämä onnistutaan osittain avainhenkilöiden eli Aabelin murhin estämään.

Joka ajalle on uusi puutarha, kielletty hedelmä ja omat asukkaansa.

Deimos
Seuraa 
Viestejä10156

Pöh, omenoita ne söivät kun pääsivät makuun. Ja tietämys lisääntyi joka ompun myötä.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1574

Jotain manga-raamattua tuli selailtua pari vuotta sitten kun kirjaston sarjishyllyltä tai jostain löytyi. Sen verran katsoin että siinä oli tarina gansteripomosta ja pomon luutnantista ja jostain kolmannesta henkilöstä. Ja kun luutnantti ei suostunut unohtamaan kolmannen henkilön velkoja niin päätti se pomokin periä luutnantin velat kuitenkin. Tän kai piti kertoa niinku anteeksiannosta mutta enemmän tulee mieleen tarinan pointtina se että kuka määrää. Ei ole ollut niin intoa katsoa löytyykö siitä varsinaisesta raamatusta samantapaista tarinaa. Ilmestyskirja osoittautui jännemmäksi nimittäin. 4 tuhon tuulta ja sen 7 sinettiä kuulostaa aika heviltä kamalta. Tai vähän epäillyt että Sota/Nälkä/Rutto/Kuolema-hommelit olisi prujattu jostain. Olikohan Gilgamesissa jotain samantapaista...

molaine kirjoitti:

masterogg
Seuraa 
Viestejä599

^Pukki kaalimaan vartijana. Onhan näitä..

Haistan grillipileet 🔥😋

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat