Sivut

Kommentit (100)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Deimos kirjoitti:
Mutta onko nainen mieleltään monimutkaisempi kuin mies? Vai onko se vain myytti? Käyttääkö nainen enemmän tunneälyään kuin mies? Onko mies jotenkin suoraviivaisempi kuin nainen? Hormoonit meillä ovat erilaiset ja naisen hormoonitasot taitavat vaihdella enemmän kuin miehen. Lisäksi naisen täytyy ottaa aina huomioon seksissä raskauden mahdollisuus, jolloin hän kirjaimellisesti kantaa seuraukset. Miehenä kiinnitän ulkomaailmassa paljon huomiota naisiin. On todella paljon naisia, jotka näkee potentiaalisina kumppaneina. Saattaa olla minulle yksillöllinen ominaisuus. Mutta hyvä takapuoli kiinnittää aina huomioni. Kauniit silmät tietenkin jos vastapuoli silmiin katsoo. Naiselle suhteen alussa tunnepuoli taitaa olla tärkeämpi kuin fyysinen puoli. Nämä siis minun arvauksiani.

Lapsena, mummona ja esimerkiksi raskaana ollessaan ei tarvitse stressata raskautuksia.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Idunpurija kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Idunpurija kirjoitti:
Jussipussi päässy taas avohoitoon.
Avot hoitaa hyvin.

Moomil ja sen mihel olis nyt superkakkaa tuotannossa.
Tilaa setti.

Sama koskee paskan pakkaamista ja lähettämistä.
Idunpurija pakkaa ja lähettää paskaa täällä päivittäin, no worries.

Ja haaveilee sen louhimisesta paljain nyrkein suoraan lähteestä, mutta tekniikka ei valitettavsti ole hallussa.

Vauvakäsi kertoo kuinka löytyy kourallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

MooM kirjoitti:
Idunpurija kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Idunpurija kirjoitti:
Jussipussi päässy taas avohoitoon.
Avot hoitaa hyvin.

Moomil ja sen mihel olis nyt superkakkaa tuotannossa.
Tilaa setti.

😁 pelkäänpä, että tässä on samanlainen hinnoitteluongelma kuin meikäläisen huoraamisbisneksessä: kukaan ei maksaisi hintaa, jolla olisin valmis hommaan. Sama koskee paskan pakkaamista ja lähettämistä.

Saisit jussin kuntoo.
Pyytentöntä auttamistahan se jolla ei hintaa.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Jaa-a. Saunaa pitäs laittaa kuntoon ja lähteä neidin asunnolle ja tässä mä vaan viihdytän itseäni :-).

Syytä superkakkaa...

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1056

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Ja helmikissa!!  :)

Oletko varma että hän on kissa :-)

Ihan ensimmäisestä viestistä alkaen 110% varma. Ja nättikin vielä, mutta hieman liian nuori hyväksikäytettäväksi.

Siitä meren helmestäkö puhut?

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

MooM
Seuraa 
Viestejä9030

Deimos kirjoitti:
Mutta onko nainen mieleltään monimutkaisempi kuin mies? Vai onko se vain myytti? Käyttääkö nainen enemmän tunneälyään kuin mies? Onko mies jotenkin suoraviivaisempi kuin nainen? Hormoonit meillä ovat erilaiset ja naisen hormoonitasot taitavat vaihdella enemmän kuin miehen. Lisäksi naisen täytyy ottaa aina huomioon seksissä raskauden mahdollisuus, jolloin hän kirjaimellisesti kantaa seuraukset. Miehenä kiinnitän ulkomaailmassa paljon huomiota naisiin. On todella paljon naisia, jotka näkee potentiaalisina kumppaneina. Saattaa olla minulle yksillöllinen ominaisuus. Mutta hyvä takapuoli kiinnittää aina huomioni. Kauniit silmät tietenkin jos vastapuoli silmiin katsoo. Naiselle suhteen alussa tunnepuoli taitaa olla tärkeämpi kuin fyysinen puoli. Nämä siis minun arvauksiani.

Voi olla keskimäärin. Entä sitten, mitä sillä tiedolla tekee, kun yksilöstä ei voi paljoakaan olettaa?

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Neutroni kirjoitti:
Käyttäjä18776 kirjoitti:

Jos se on nainen minä olen lohikäärme.

Taidat siis olla... kiinalaisessa edes.😎😋

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Ihan ensimmäisestä viestistä alkaen 110% varma. Ja nättikin vielä, mutta hieman liian nuori hyväksikäytettäväksi.

Sama likka.
Toki olen näissä ennenkin erehtynyt, sillä esimerkiksi Tokkura kirjoittaa jotenkin tyttömäisesti.😁

MooM
Seuraa 
Viestejä9030

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä18776 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Sama likka.
Toki olen näissä ennenkin erehtynyt, sillä esimerkiksi Tokkura kirjoittaa jotenkin tyttömäisesti.😁

Tokkuran henkilöllisyys ja entisen nimimerkit eivät ole salaisuus. Tyyppihän linkittää koko ajan omaan blogiinsa ja muutamalla avainsanalla selviää myös.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1056

Pitää olla a) darrassa tai b) hönössä että näkisi jotain pointtia naisten kanssa leikkimisessä.

Jos a) niin pitäisi kuitenkin olla niin lievä tauti että kykenee ihmisten ilmoille.

Jos taas b) niin ei kannattaisi kuitenkaan niin paljon kiskoa että menee aivan sekoiluksi kaikki. 

Ja naisen pitäisi olla kauniiksi juotavissa mutta ei kuitenkaan niin hot että 13 äijää tusinassa pörrää sen ympärillä.

Ja sittenkin pitäisi olla sen verran mutkaton tapaus että nörtin sosiaaliset taidot riittävät.

Vissiin vähän sama juttuku että jos dissaa numeerisia ratkaisuja niin on tyydyttävä Schrödingerissä ja Navier-Stokesissa triviaalitapauksiin tai korkeintaan WKB:hen ja muuhun likimääräiseen diipadaapaan.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

Minijehova kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
Käyttäjä18776 kirjoitti:

Jos se on nainen minä olen lohikäärme.

Taidat siis olla... kiinalaisessa edes.😎😋

Voin minä olla Kiinan keisarikin. Jos se tosiaan on nainen, niin joku kieron huumorintajun ja katkenneiden kromosomien tutkimuslaitos tekisi hänestä monta väitöskirjaa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Jos a) niin pitäisi kuitenkin olla niin lievä tauti että kykenee ihmisten ilmoille.

Tässä tapauksessa ns. parisuhde auttaa. Tosin se on aika herkkä tasapaino juottaa emäntä siihen kuntoon, että hänellä on lievä krapula, mutta kuitenkin sen verran ettei huomaa minun haisevan vanhalle viinalle.

Lainaus:
Jos taas b) niin ei kannattaisi kuitenkaan niin paljon kiskoa että menee aivan sekoiluksi kaikki.

Viina on hyvä ehkäisykeino, ronskisti annosteltuna.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

MooM kirjoitti:
Voi olla keskimäärin. Entä sitten, mitä sillä tiedolla tekee, kun yksilöstä ei voi paljoakaan olettaa?

Nuo ovat kyllä sen tason pohdiskeluja, että metsään menon vaara suorastaan kirkuu.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6787

Idunpurija kirjoitti:
4499 -- on mystinen poikkeava ajattelija, joka ei varmasti sovi monelle.

Mysteeri on se, mitä tarkoitat mystisellä... kertoisitko?

Ja millä tavalla muka poikkeava? Olen itse asiassa looginen sekä hyvätahtoinen, ja siten helpoin mahdollinen ihminen.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6787

Keskustelu meni siihen, ketkä palstan käyttäjät ovat naisia? Tietääkseni myös Maija ja Stinger. Tammukka?

Löisin vaikka vetoa, että se helmityyppi (evil / Tahitian ) on karvainen ukko - enkä ole tosiaan edes lukenut aloituksien otsikkoa enempää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14267

Keijona kirjoitti:
Ainakaan mikään mies ole,   kiero kuin kylkiluu.

Kyllä sellainen piire on vanhemmissa naisissa monesti havaittavissa, että jokainen liike on  laskelmoitu, vähä niinku joku kone ja  koneet harvemmin inhimillisiä Matrix elokuva on ajan  kuva, kuten taide aina.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Keskustelu meni siihen, ketkä palstan käyttäjät ovat naisia? Tietääkseni myös Maija ja Stinger. Tammukka?

Löisin vaikka vetoa, että se helmityyppi (evil / Tahitian ) on karvainen ukko - enkä ole tosiaan edes lukenut aloituksien otsikkoa enempää.

Maija on mode phony. Iso karpaasi. Ei nainen.
Tstinkeriä ei oo nökyny aikoihin.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6787

Idunpurija kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

Maija on mode phony. Iso karpaasi. Ei nainen.

Jaa... ehkä nimi hämäsi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat