Seuraa 
Viestejä1

Yksi hammas on kipuillut ja olen lähes varma että se pitäisi poistaa. Minulla on kuitenkin paha hammaslääkäripelko, jonka takia en ole hoidattanut hampaitani hetkeen. Olisiko suosituksia hyvästä hammaslääkäristä joka hoitaisi pelkopotilaita?

Kommentit (10)

Käyttäjä4369
Seuraa 
Viestejä1599

Ole varovainen hampaittesi kanssa. Jos joku juurihoidettu hammas tulehtuu uudelleen, se pitää poistaa välittömästi.

Jos joku hammaslääkäri ei halua tehdä tätä, vaan haluaa juurihoitaa sitä uudelleen, vaihda lääkäriä niin kauan, että joku vetää sen pois.

Maaseudulla voi olla vaikea löytää ammattinsa osaavaa  lääkäriä. Hakeudu isoon kaupunkiin apua saadaksesi

Hampaan juureen saattaa pesiä märkäpaise, joka ei aiheuta kipua, kun se  purkaa mätää verenkiertoosi.

Jos jollakulla  on enemmän kuin yksi suuri nivel kipeänä samaan aikaan, on syynä hammasmatä. 

Olkanivelten tulehtuessa, et pysty vetämään edes takkia päällesi, ilman apua

https://www.tiede.fi/keskustelu/48977/ketju/hammasmadasta_johtuvat_lihas...

esko

Muupales
Seuraa 
Viestejä26

Hammasoskari kirjoitti:
Yksi hammas on kipuillut ja olen lähes varma että se pitäisi poistaa. Minulla on kuitenkin paha hammaslääkäripelko, jonka takia en ole hoidattanut hampaitani hetkeen. Olisiko suosituksia hyvästä hammaslääkäristä joka hoitaisi pelkopotilaita?
Kari P. Koskinen (Hymystudio, Etelä-Esplanadi, Helsinki) oli oikein mainio, fiksasi hyvin, nopeasti ja täydellisesti kaiken. Aikoinaan luulin, että seuraava vaihe itselläni olisi tekarit mutta Kari P. Koskinen muutti käsitykseni kertaheitolla hammaslääkäreistä. Nopea, hyvä, höyhenen kevyt ote ja fantastinen lopputulos.

Kari lähti kuitenkin muihin hommiin, onneksi on osakkaana tallinnalaisessa Citymed-klinikassa. Kohtuu hinnat ja lyömätön laatu.  Ilmeisesti siellä toimii hyvin valikoidut hammaslääkärit, sama meininki.

Joku tuossa kirjoitti, että hampaita tulisi vetää pois. Kuulostaa keskiajalta, paras on kun fiksaa tendat. Kuten sanottu, en olisi itse uskonut, että omista reikäisistä ja vinksin vonksin olevista hampaista saisi hetkessä tasaiset, hyvät ja hienot hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä16957

Älä pelkää poistoa, sillä on kivuttomin operaatio kaikista siinä tuolissa suoritettavista. 20 sekunnin homma, joka ei kaipaa edes puudutusta.

Pelkopotilaat ja esimerkiksi autistit ottavat nukutuksen. Sossusta maksusitoomustaanrstesiaan jos muuten ei kykene.

Itse suosittelen esilääkitystä jossain yksityisellä. Dormicum 15mg tms hoitaa homman himaan. Nukutus on aina vaarallinen.

MJ

NotYet
Seuraa 
Viestejä4120

Hammasoskari kirjoitti:

Rovaniemellä oli hyvä hammaslääkäri, ennenmuinoin, en muista nimeä. Jos asut Vaasassa, yhteydet ehkä Tallinnaan on paremmat.

Vierailija

NytRiitti kirjoitti:
Hammasoskari kirjoitti:

Rovaniemellä oli hyvä hammaslääkäri, ennenmuinoin, en muista nimeä. Jos asut Vaasassa, yhteydet ehkä Tallinnaan on paremmat.

Joo hampaan poisto helppoa..tosin eivät mielellään tee sitä kunnallisella.

jjw
Seuraa 
Viestejä1067

Muupales kirjoitti:
Hammasoskari kirjoitti:
Kari P. Koskinen (Hymystudio, Etelä-Esplanadi, Helsinki) oli oikein mainio, fiksasi hyvin, nopeasti ja täydellisesti kaiken. Aikoinaan luulin, että seuraava vaihe itselläni olisi tekarit mutta Kari P. Koskinen muutti käsitykseni kertaheitolla hammaslääkäreistä. Nopea, hyvä, höyhenen kevyt ote ja fantastinen lopputulos.

Kari lähti kuitenkin muihin hommiin, onneksi on osakkaana tallinnalaisessa Citymed-klinikassa. Kohtuu hinnat ja lyömätön laatu.  Ilmeisesti siellä toimii hyvin valikoidut hammaslääkärit, sama meininki.

Joku tuossa kirjoitti, että hampaita tulisi vetää pois. Kuulostaa keskiajalta, paras on kun fiksaa tendat. Kuten sanottu, en olisi itse uskonut, että omista reikäisistä ja vinksin vonksin olevista hampaista saisi hetkessä tasaiset, hyvät ja hienot hampaat.

Jos hammaslääkärin ikä epäilyttää, niin Kari Koskinen on 76v.
Tallinnassa toimii myös pari Suomessa oikeudet menettänyttä hammaslääkäriä ( elleivät ole saaneet oikeuksia takaisin)

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1762

Alakouluikäisenä yllättäen hammaslääkäriin vietynä ja ilman puudutusta kiukkuisen ja ilmeisesti juopon hoitamana, ikuisen kammon saaneena, voin suositella hoitoa narkoosissa. Itse narkoosi maksaa vain muutaman satasen lisää ja ainakaan huonoja muistikuvia ei enää ole jäänyt.

Jostain kumman syystä nekin yrittää inttää maksavalta asiakkaalta: Jospa kuitenkin normaalihoito. Ei muuten onnistu ilman penkkiin sidontaa - mihin en suostu.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat