Seuraa 
Viestejä1218

...kestävät paremmin.

Ei lähe akkaa helposti kalppimaan.

• ylös 1
  • alas 4

Sivut

Kommentit (173)

Keijona
Seuraa 
Viestejä21844

Once you go black, no way back. Siveys ei ole uusiutuva luonnonvara, eikä kuulu takuun piiriin, tekopyhyys sensijaan tilalle tulee.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Eikös se ole se tekniikka? Koko on toissijainen. Kun en ole nainen niin vaikea ottaa kantaa. Exä sanoi aikoinaan että neitsyys meni kahdesti. Sen exän kanssa ja mun kanssa sitten. Ja lähti siitä huolimatta. Etsimään vielä isompaa :-)?

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Eikös se ole se tekniikka? Koko on toissijainen. Kun en ole nainen niin vaikea ottaa kantaa. Exä sanoi aikoinaan että neitsyys meni kahdesti. Sen exän kanssa ja mun kanssa sitten. Ja lähti siitä huolimatta. Etsimään vielä isompaa :-)?

Ekaa eikä tokaa lasketa. Se on vaan treeniä elämää varten. Harva menee naimisiin ekansa kanssa.

MooM
Seuraa 
Viestejä12852

Jos mun seksielämä olisi niin yksitoikkoista jyystämistä, että ainoa tapa saada olisi iso mulkku , varmaan vihreämpi ruoho tosiaan alkaisi kiinnostamaan.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

MooM
Seuraa 
Viestejä12852

MooM kirjoitti:
Jos mun seksielämä olisi niin yksitoikkoista jyystämistä, että ainoa tapa saada olisi iso mulkku , varmaan vihreämpi ruoho tosiaan alkaisi kiinnostamaan.

Ja tuo siis joka tapauksessa, mutta tietysti varsinkin silloin, jos edes sitä isoa ei olisi 🤔

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

[quote=MooM]Jos mun seksielämä olisi niin yksitoikkoista jyystämistä, että ainoa tapa saada olisi iso mulkku , varmaan vihreämpi ruoho tosiaan alkaisi kiinnostamaan.[/qote]
Olikos se kuitenkin seksikkäintä mitä toisen pääkopassa on?

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Peeveli känny. Tää ei oo mua varten☹

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Ron Jeremyllä oli noin 10 tuumainen. Eräs vastanäyttelijä kuvasi penistä "sienimäiseksi". Siis ei tainnut koskaan olla ihan hard on.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Keijona kirjoitti:
Erotaanko afrikassa vähemmän?

Ehkä naisilla on venyvämpi vagina Afrikassa. Kompensoi. Onneksi en ole japanilainen tai kiinalainen.

Vierailija

MooM kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Ja tuo siis joka tapauksessa, mutta tietysti varsinkin silloin, jos edes sitä isoa ei olisi 🤔

Jaa sun ukolla on iso?
Onhan niitä jumppapallojuttuja helpompi harrastaa.
Ei isomunasuus ole mikään merkki yksitoikkosesta seksistä.

Vierailija

Keijona kirjoitti:

Mä en muuten usko että suomalainen keskiverto on joku 13-14 senttinen.
Täytyy olla suurempi. Joku 16-18 varmaan lähempänä totuutta.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Niin, kun ei tiedä. Omani tiedän mutta kavereiden kanssa ei ole pidetty mittaustalkoita. Kyllä se saattaa olla tuo 13-14 senttiä. Kuin iso on otanta? Onko virallista tutkimusta asiasta? Muistan kerran hotetellissa Helsingissä kun oli kännin huuruinen yö naisen kanssa. En ollut ainut joka sitä pani, taisi olla usemapikin porukasta. Minä sitten kun kaverit tulivat huoneeseen niin kävelin siinä munasilteen. Myöhemmin ravintolassa yksi porukan kavereista tuli sanomaan että kyllä sulla on kunnioitettavan kokoinen. Ainut kerta kun olen saanut mieheltä palautetta.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Niin, kun ei tiedä. Omani tiedän mutta kavereiden kanssa ei ole pidetty mittaustalkoita. Kyllä se saattaa olla tuo 13-14 senttiä. Kuin iso on otanta? Onko virallista tutkimusta asiasta? Muistan kerran hotetellissa Helsingissä kun oli kännin huuruinen yö naisen kanssa. En ollut ainut joka sitä pani, taisi olla usemapikin porukasta. Minä sitten kun kaverit tulivat huoneeseen niin kävelin siinä munasilteen. Myöhemmin ravintolassa yksi porukan kavereista tuli sanomaan että kyllä sulla on kunnioitettavan kokoinen. Ainut kerta kun olen saanut mieheltä palautetta.

Onkohan sitten niin että vaan isomunaset käy uimahallissa?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä38053

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Onkohan sitten niin että vaan isomunaset käy uimahallissa?

Ehkä minä käyn vain tylsien ihmisten vuorolla uimahalleissa, mutta en ole koskaan nähnyt uimahallissa kenenkään heppiä työkunnossa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat