Ekat viikset...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oon 14 v ja vuosi sitten tuli ekat viiksen haivenet.
Oon ne 3 kertaa ajelu ja ajattelin et uskallanko enää
Ku joku sano et jos nuorena leikkaa usein viikset niin ne kasvaa nopeempaa aikuisena ja sit niistä on kauhee vaiva...Onko toi totta?

Sivut

Kommentit (56)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tuleva-kirurgi
Ku joku sano et jos nuorena leikkaa usein viikset niin ne kasvaa nopeempaa aikuisena ja sit niistä on kauhee vaiva...Onko toi totta?

Aja teiniviikset pois. Ne on kamalat. Toivo että ne siitä joskus vielä joksikin muuttuvat. Jos joka-aamuinen ajelu auttaa, niin ajele.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

vastaisiko joku itse kysymykseen että onko tollasesta pari kertaa vuodesta ajelusta seurauksia, et viikset kasvaa aikuisena tosi nopeeta en nimittäin niin haluais vaan et kasvais normaalisti.
Entä te foorumin miehet kuinka usein te ajelitte ekoja viiksijä?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
tuleva-kirurgi
vastaisiko joku itse kysymykseen että onko tollasesta pari kertaa vuodesta ajelusta seurauksia, et viikset kasvaa aikuisena tosi nopeeta en nimittäin niin haluais vaan et kasvais normaalisti.
Entä te foorumin miehet kuinka usein te ajelitte ekoja viiksijä?

Ei ole. Kyseessä on urbaani uskomus. En muista.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Kyseessä on uskomus, joka syntyy siitä, että kun karvojaan ajelee, ne tietenkin pikkuhiljaa kasvavat entistä paremmin, koska ne kasvaisivat muutenkin entistä paremmin, koska aikaa kuluu ja miehistyessäsi karvankasvu kohenee.

Tuntuu siis helposti siltä, että ajelu on se, joka niitä karvoja vahvistaa, mutta kyllä se ikä on joka sen tekee.

Vierailija

Älä tuollaisia höpönhöpö uskomuksia kuuntele. Jos sinulla on geenit tuuhelle naamakarvastolle, niin kyllä se kasvaa jokatapauksessa.

Minulla ei parrankasvu ole kaikkein voimakkainta, hyvä niin, sillä omistan myös herkän ihon, joka ei tykäää liian useasta ajelusta. Toisilla on jo iltapäivällä sänki

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

päivittäinhan se sänki höylätään, tai ainakin joka toinen päivä jos ei halua aivan pulsulta näyttää

joillekin tuommoinen sänki sopii ja toisille ei

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Mulla on amisviikset, jee jee!!!

Oletko koskaan ihmetellyt syytä siihen, miksi toistaiseksi olet jäänyt ilman seksiä?

Vierailija
Aweb
Kyseessä on uskomus, joka syntyy siitä, että kun karvojaan ajelee, ne tietenkin pikkuhiljaa kasvavat entistä paremmin, koska ne kasvaisivat muutenkin entistä paremmin, koska aikaa kuluu ja miehistyessäsi karvankasvu kohenee.

Tuntuu siis helposti siltä, että ajelu on se, joka niitä karvoja vahvistaa, mutta kyllä se ikä on joka sen tekee.

Jatkuva höylääminen vaikuttaa kylläkin ihoon. Tämänkin vuoksi miehen posket ovat yleensä karheammat kuin naisten, ehkä DDR:n naisuimareita lukuun ottamatta.

Vierailija
tuleva-kirurgi

Et kertonut sukupuoltasi Jos olet mies niin anna kasvaa vain tai aja pois. Ei ole vaikutusta myöhemin.

Vierailija

Kaksi kysymystä naamakarvoista: mistä pirusta tulee kesäparta (jota tässä itsekin aloin kasvattamaan) ja kuinka vanhaksi parrankasvu voimistuu? Taitaa vaihdella. Itsellä ei ole tuuhentunut 30 ikävuoden jälkeen, mutta joskus luin pensakana että miehen murrosikä kestää 26 vuoteen asti. Ei se minulla pätenyt, miten muilla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat