Seuraa 
Viestejä1218

Jos palsta menee kiinni niin mitä tapahtuu?
Mihin menee hörhöt?

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

molaine kirjoitti:
Maailma olisi inan parempi paikka.

Soirtyiskö jengi johonki muuhun yhteiseen mestaan vai hajaantuisko?

Mites kävis terapiaryhmäläisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Rupesin tässä kelailemaan että puhelin- ja nettiliittymään palaa aika paljon fyrkkaa . Irtisanoisi ne niin jäisi enemmän esim. kaljaan ja viinaan.

Paöjoks paöaa?

Ivan The Terrible
Seuraa 
Viestejä4090

Tai kyllähän ne siellä operaattorilla tuli kerran tuputtamaan halvempaa liittymää mutta väsyin siihen tuputtamiseen kesken puhelun ja laitoin luurin kiinni. Kun en mä sillä digiboksilla tee mitään eikä se ole ihan kirkossa kuulutettua sekään että se uusi modeemi, mikä olisi pakko hankkia, noin vain toimisi niinku Strömsössä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä66930

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Rupesin tässä kelailemaan että puhelin- ja nettiliittymään palaa aika paljon fyrkkaa . Irtisanoisi ne niin jäisi enemmän esim. kaljaan ja viinaan.
Hyvin ajateltu.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jos palsta menee kiinni niin mitä tapahtuu?
Mihin menee hörhöt?

Kuulostaa addiktiolta. Jos pussi tyhjenee, niin mistä lisää?

Kannattaa ajatella omaa suhdettaan nettiin, someen ja tähän palstaan.  :)

Vierailija

Käyttäjä17244 kirjoitti:
Kiinni vaan, kukaan ei jää kaipaamaan.

Oon samaa mieltä.

Vierailija

Eipä tää mitään funktiota aja. Toinen toistaan typerämpiä idiootteja lässyttämässä mitä typerämpiä deluusioitaan.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Ei tänne mikään pakko ole kirjoittaa mitään. Jos ei hallitse netikäyttöään niin se on oma vika. Varmasti useat addiktion seurauksena ovat täällä 24/7 mutta se on oma valinta. Jos ei kestä kirjoittelua niin suosittelen lopettamaan lukemisen. Tässä on vain yksi syyllinen:sinä itse.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Niin.
Röökikin on oma valinta, viina ja huumeet.
Täällä on paljo porukkaa jotka myrkyttää muita, koska se on heistä hauskaa.
Siinä ohessa tietysti myös itseään.
Monelle on palstan anti negatiivinen, koska se estää fokusoimasta oleelliseen.
Sitä ei vaan ite huomaa.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Niin.
Sitä ei vaan ite huomaa.

Kyllä. Kaikki ovat omia valintoja. Itse olen vallinnut tieni. Ja aika usein täällä näkee ihmisiä jotka purkavat negatiiviset tunteensa kanssakäyttäjiin. Sitä en hyväksy. Jokaisesta käyttäjästä löytyy hyvääkin. Miksei olla positiivisia kanssakäyttäjiä kohtaan? Ja kirjoiteta asioista eikä henkilöistä? Keijonahan tätä toitottaa, mutta sortuu myös itse siihen. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13966

Tämähän se on.

MooM
Seuraa 
Viestejä12852

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Niin.
Sitä ei vaan ite huomaa.

Kyllä. Kaikki ovat omia valintoja. Itse olen vallinnut tieni. Ja aika usein täällä näkee ihmisiä jotka purkavat negatiiviset tunteensa kanssakäyttäjiin. Sitä en hyväksy. Jokaisesta käyttäjästä löytyy hyvääkin. Miksei olla positiivisia kanssakäyttäjiä kohtaan? Ja kirjoiteta asioista eikä henkilöistä? Keijonahan tätä toitottaa, mutta sortuu myös itse siihen. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Voi ihmisistäkin puhua hyvässä sävyssä. Jopa täällä. Mielellään tietysti osallistuvista, kolmansien osapuolten ruotiminen on yleensä epäeettistä, mutta ymmärrettävää.

Deimoksesta pitää kyllä todeta, että yksi hyväntahtoisimman oloisista kirjoittajista, niitä joitain provosoituja känniriehumisia huomiomatta.
Jopa naiviuteen asti hyväntahtoinen, mitä tavallaan kadehdinkin.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä66930

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Vihaajat vihaa.

Sulleki olis parempi ilman.

Sinulla  on kova halu päättää asioita toisten puolesta, kysymättä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat