Sivut

Kommentit (101)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50539

Minijehova kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minkin tykkään eniten akasta, mutta tämä tyttö tuulessa on jotenkin suloinen ja sen voisin pistää jopa seinälle.

Harmi ettei näe kaikkea kehyksineen tai edes taustaa vasten, sillä matemaattisia suhteita on helpompi havaita koko kuvasta tai livenä.

Minä en ole mikään taiteentuntija, mutta ystävä olen.

Maalaa treeniksi poikittain välillä, voisin luulla että sopisi sinun tyyliin. Esimerkiksi se vastavärinen, jonka suuri fani en ehkä noin muuten ole, olisi mahdollisesti parempi poikittaisella pohjalla. En kyllä osaa sanoa miksi.

Kiitos! Ja kiitos palautteesta. Huomasin ja laskin että minulla on vain muutamia poikittain eli vaakasuunnassa olevia töitä. Viimeisin on tämä linnunradanlaidalla:

Kivat värit. Tuosta voisi tehdä pitkän hameen kuosin. Muuten tummanvioletti, kuva isona oikean reiden kohdalle

Tuossapa kaunis idea.

Olisiko siltikin kannattanut jättää ne ydinfysiikkaharrasteet muille ja mennä oikeisiin töihin marimekon kuosipuolelle?  :)

Noin kun sanoit, niin noissa muissakin on tiettyä kuosihenkeä nyt nähtävissä.

Miksi pitäisi ihmisen vain yhtä asiaa osata?   Moomillahan voi olla jopa kaksi ydinosaamisaluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä15326

HuuHaata kirjoitti:
Pseudohippi kirjoitti:
Sinulla on selvästi intohimo ja kykyä seurata sitä, tee niin muista välittämättä.

Jos jollain on intohimo autolla ajamiseen, niin kannattaako sitäkin tehdä laista ja muista välittämättä?

Jos oikein intohimoisesti yrität, niin keksit ehkä vieläkin typerämmän vertauksen.

Minä en keksi mutta minulla ei olekaan intohimoa typeryyteen.

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11765

jussipussi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minkin tykkään eniten akasta, mutta tämä tyttö tuulessa on jotenkin suloinen ja sen voisin pistää jopa seinälle.

Harmi ettei näe kaikkea kehyksineen tai edes taustaa vasten, sillä matemaattisia suhteita on helpompi havaita koko kuvasta tai livenä.

Maalaa treeniksi poikittain välillä, voisin luulla että sopisi sinun tyyliin. Esimerkiksi se vastavärinen, jonka suuri fani en ehkä noin muuten ole, olisi mahdollisesti parempi poikittaisella pohjalla. En kyllä osaa sanoa miksi.

Kiitos! Ja kiitos palautteesta. Huomasin ja laskin että minulla on vain muutamia poikittain eli vaakasuunnassa olevia töitä. Viimeisin on tämä linnunradanlaidalla:

Kivat värit. Tuosta voisi tehdä pitkän hameen kuosin. Muuten tummanvioletti, kuva isona oikean reiden kohdalle

Tuossapa kaunis idea.

Olisiko siltikin kannattanut jättää ne ydinfysiikkaharrasteet muille ja mennä oikeisiin töihin marimekon kuosipuolelle?  :)

Miksi pitäisi ihmisen vain yhtä asiaa osata?   Moomillahan voi olla jopa kaksi ydinosaamisaluetta.

Väitän, että lahjakkuudet tuppaavat kasautumaan pikemminkin kuin tasajakautumaan.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Tuossapa kaunis idea.

Väitän, että lahjakkuudet tuppaavat kasautumaan pikemminkin kuin tasajakautumaan.

Näin se taitaa mennä, paitsi ehkä jossain autistisessa tapauksessa, tyyliin sademies.

Jos on taiteellisesti lahjakas niin se usein kattaa aika laajan kirjon ja siinä sivussa luovat ratkaisut voi tuoda jopa menestystä työelämässä.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:
Lokki

Hyvää kamaa kaikenkaikkiaan.
Ootko pystyny vielä yhtään rahallisesti hyödyntämään?

:) Ystävät ja sukulaiset ostelevat aina joskus, eipä muuten, en tosin ole yrittänytkään. Tämä on kuitenkin vain harastus.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Vierailija

Kissatäti kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:
Lokki

Hyvää kamaa kaikenkaikkiaan.
Ootko pystyny vielä yhtään rahallisesti hyödyntämään?

:) Ystävät ja sukulaiset ostelevat aina joskus, eipä muuten, en tosin ole yrittänytkään. Tämä on kuitenkin vain harastus.

Kamnattais yrittää muutenkiin.

Citizen Vain
Seuraa 
Viestejä9

Havaintojeni mukaan lahjakkuus on lähes täysin synnynnäistä. Intohimosta on vaikeampi sanoa. Esim. suvustani löytyy 'Will Hunting' -tyylisiä ihmisiä, jotka ovat matemaattisesti erittäin lahjakkaita ja pärjäävät ilman suurta työtä paremmin kuin 99% ihmisistä, mutta heiltä puuttuu intohimo. Itse olen hyvä esimerkki ihmisestä, joka haluaisi olla lahjakas ja jolla on 'intohimoa', mutta ei tule työn määrästä huolimatta koskaan saavuttamaan lahjakkaiden ihmisten tasoa.

Allekiljoitettu

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Pseudopimppi kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:
Tällaisen tein: Maailman katolla

Sinä ja sun hani?

:D Hän ehkä voi olla kuvassa, minä en ole noin ylväs :D

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Vierailija

Toi ois ollu hienompi jos toisella ois ollu jalka poikki ja ne nojais toisiinsa, mutta en olisi ajatellut asiaa ilman alkuperäisteosta. Ja ikävä kyllä lokit ei hirveästi muista piittaa. Korppilinnut taas sitten taas voivat olla ihan ystäviäkin, jos sallii niiden hieman vedättää omahyväisyyttään.

Vierailija

Tuli vaan mieleen eräs jalaton lokki jota kaverit kiusasivat, kun sitä puolustettiin kavereiden kanssa. Ja toisaalta yksi varis joka yritti aina sniikkailla mestoille kun syötin varpusia. Se aina käpitti piiloon kun käänsin päätäni yllättyneen oloisesti kun ei tajunnut peltikaton kopisevan sen verran että tiesin aina missä se venas mahdollisuutta rökittää pikkulintuja.

Tosin ei ne varpusetkaan ole mitään söpöliinejä, vaan ovat vallanneet pitäjät muilta linnuilta paksummalla nokallaan. Jos ette ole huomanneet, Suomen linnut eivät paljoa pörhistele.

Vierailija

Hömötiaiset on jännä laji. Ne on samaan aikaan tosi uteliaita, eikä ole harvinaista että herään yksi pyrähtelemässä asunnossa. Toisaalta ne taas on tosi arkoja. Sinänsä ei ihme että esiintyy niin läheisesti varpusten joukossa harvalukuisena. Muutama enemmän ja varpuset tappais, mutta parin tapauksessa ne ei muodosta uhkaa ja kun ovat samalla niin arkoja että pyrähtävät heti tiehensä, mutta niin uteliaita että tulevat takaisin, niin mahtuvat samaan piiriin. Tosin ei niillä ihan sama ruokavaliokaan ole, mutta pullaa ne molemmat syövät, jolloin erot nokassa ovat lähinnä sotilaallisia.

Vierailija

Ihan vaan jos eivät kykene siementä syömään kuten talitintit ja varpuset kykenevät, joten ne murhaavat kellopeliappelsiinimaisesti muita vapaa-aikanaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat