Sivut

Kommentit (32)

ovolo
Seuraa 
Viestejä7893

Käyttäjä19401 kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Osoitat pelkkää autoritaarisuutta joka implikoi hyvin vahvasti narsismia.

Tämäpä oli yllättävä diagnoosin poikanen.

Ei se ollut diagnoosi, vaan havainto, eikä havainto implikoi mittausta, sillä mittaus on havaintojen joukko.

Saan varmaan taas uuden diagnoosin sinulta, mutta postauksesi ovat aiheen ohi menevää puolustuksellista sananhelinää ja agendasi on turhan läpinäkyvä. 

Vierailija

ovolo kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Ei se ollut diagnoosi, vaan havainto, eikä havainto implikoi mittausta, sillä mittaus on havaintojen joukko.

Saan varmaan taas uuden diagnoosin sinulta, mutta postauksesi ovat aiheen ohi menevää puolustuksellista sananhelinää ja agendasi on turhan läpinäkyvä. 

Sinulla on siis vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Mielummin narri kuninkaiden joukossa, kuin kuningas narrien joukossa. Kerro Majurille terveisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
offmind
Seuraa 
Viestejä18476

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Kymmeniä psykiatreja nähneenä voin kertoa omakohtaisesti ettei psykiatrit siedä poikkipuolista sanaa, joten aika tekopyhää lässytystä Lauermalta.

Itse en ole koskaan nähnyt psykiatria (miten sellaisen edes voi tunnistaa, jos vaikka kadulla tulee vastaan), mutta olen tavannut hyvin paljon lestoja. Puheet sen porukan outoudesta eivät ole liioiteltuja.

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Sinulla on siis vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Mielummin narri kuninkaiden joukossa, kuin kuningas narrien joukossa. Kerro Majurille terveisiä.

Niin..kerro itse....majuri kuuntelee !?

Vierailija

offmind kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Kymmeniä psykiatreja nähneenä voin kertoa omakohtaisesti ettei psykiatrit siedä poikkipuolista sanaa, joten aika tekopyhää lässytystä Lauermalta.

Itse en ole koskaan nähnyt psykiatria (miten sellaisen edes voi tunnistaa, jos vaikka kadulla tulee vastaan), mutta olen tavannut hyvin paljon lestoja. Puheet sen porukan outoudesta eivät ole liioiteltuja.

Kaikki mikä ei ole tuttua, on outoa.

Vierailija

Major_Breakthrough kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Niin..kerro itse....majuri kuuntelee !?

Ei mua kiinnosta keskustella siitä mitä en ole sanonut.

ovolo
Seuraa 
Viestejä7893

Tokkura kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
"Hannu Lauerma joutui viharyöpyn kohteeksi, kun hän lausui totuuden lestadiolaisten seksuaalirikoksista: "Minun kannatti avata suuni"".

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/hannu-lauerma-joutui-vihary%C3...

Äijä onesiintynyt rotumurhapierupeilienurooniympyröissä, mm. taaskin uusinnassa oleva YLEn haistapaskntiedeohjelmassa "Avara ihmisluonto". Puoskarallaa...

https://hameemmias.vuodatus.net/lue/2014/11/yle-toraytti-taas-tuutin-taydelta-paskaa-muka-vauvoilla-moraalivaisto

Keskusteli ennen Höpsiksen palstalla, mutta lopetti joskus 10 vuotta sitten.

http://keskustelu.skepsis.fi/Message/FlatMessageIndex/145222?page=1#145263

Huoh.. hame_mies saastutti tämänkin ketjun. Tiedätkös, että uloste on epähygieenistä. Ja sinut tunnetaan paremmin  Kremlin trollina ainakin eräässä lentokoneen pudotusketjussa. Eipä noissa muissakaan vouhotuksissa taida olla paljon järkeä?  En ainakaan minä viitsi lukea "sitä ihteensä". Sitäpaitsi vuodatuksesi tässä ketjussa on off-topic.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä53545

MooM kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Tuli mieleen kaurapuuro.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1746

Käyttäjä19401 kirjoitti:

Myös erinäisten toimistojen tädit ja poliisit omaavat goa'uldin asenteen. Onneksi niiden kanssa ei joudu joka päivä vääntämään.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat