Sivut

Kommentit (93)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Mietin tässä juuri että olenkohan koskaan onnistunut sössimään ensitreffejä viimeisiksi. En muistaakseni, mutta en kyllä paljoa ole treffaillut. Oma filosofiani on enemmän sattumaan luottava, eli jostain joku ilmaantuu aina kun sellaista luulee tarvitsevansa.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyl se on puhtaasti nähtävissä että ton mä saan. Ei tartte mitää yrittää. Näyttää vaan vihreetä valoo. Turha vongata halutonta.

Jakob
Seuraa 
Viestejä1580

Kyllä ulkomuoto vaikuttaa niin paljon ettei uskoisikaan ennen kuin kokeilee. Itse olin nuorena tavallisen näköinen, sitten noin kolmikymppisenä petyin rakkaudessa ja aloin suutuspäissäni komeaksi. Toimi aivan naurettavan hyvin. (Nyt olen jo aikoja sitten rapistunut takaisin rumaksi).

Näin jonkun tutkimuksentapaisenkin joka tukee omia havaintojani: Miesten kiinnostus naiseen kasvaa melko lineaarisesti naisen viehätysvoiman mukana. Naisten vastaavassa kiinnostuksessa mieheen on "kynnysarvo". Kun mies saavuttaa arvosanan 9- niin naiset meinaavat repiä kappaleiksi. Kun se laskee kasiin niin tuntuu että juuri ketään ei kiinnosta.

Varmaan raha ja valta toimii kanssa ihan kohtalaisesti, itsellä vaan ei oikein kumpikaan pysy pitkään näpeissä.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Jakob kirjoitti:
Kyllä ulkomuoto vaikuttaa niin paljon ettei uskoisikaan ennen kuin kokeilee. Itse olin nuorena tavallisen näköinen, sitten noin kolmikymppisenä petyin rakkaudessa ja aloin suutuspäissäni komeaksi. Toimi aivan naurettavan hyvin. (Nyt olen jo aikoja sitten rapistunut takaisin rumaksi).

Näin jonkun tutkimuksentapaisenkin joka tukee omia havaintojani: Miesten kiinnostus naiseen kasvaa melko lineaarisesti naisen viehätysvoiman mukana. Naisten vastaavassa kiinnostuksessa mieheen on "kynnysarvo". Kun mies saavuttaa arvosanan 9- niin naiset meinaavat repiä kappaleiksi. Kun se laskee kasiin niin tuntuu että juuri ketään ei kiinnosta.

Varmaan raha ja valta toimii kanssa ihan kohtalaisesti, itsellä vaan ei oikein kumpikaan pysy pitkään näpeissä.

En tiedä miten arvosanaansa voi varsinaisesti muuttaa. Toki paino, tyyli ja vastaavat vaikuttavat, mutta se muuttaa lähinnä sitä minkä tyyppiset naiset sinut kelpuuttavat, kokonaishaluttavuuteen en usko näennäisten muutosten vaikuttavan.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Minä en ole koskaan ollut kaunis mutta minulla on oikeasti komea mies. Ihastuin siihen heti kun näin ja rakastuin kun oltiin riidelty luonnonsuojelusta ja lannoitteista koska hän voitti väittelyn vaikka luulin olevani hyvä väittelemään. Näin hänet baarissa ja menin samaan pöytään istumaan koska hän oli siis niin komea. Mutta rakastunut en olisi jollei hän olisi voittanut väittelyä ja sanonut väittelyn päätteeksi että "Me riidellään niin hyvin että mennään varmaan isona naimisiin". Sai minut nauramaankin. Komeä älykäs ja huumorintajuinen ja minä ihan viehättävä ja ihana mutta aika tavallinen ulkonäöltäni. 

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Kissatäti kirjoitti:
Minä en ole koskaan ollut kaunis mutta minulla on oikeasti komea mies. Ihastuin siihen heti kun näin ja rakastuin kun oltiin riidelty luonnonsuojelusta ja lannoitteista koska hän voitti väittelyn vaikka luulin olevani hyvä väittelemään. Näin hänet baarissa ja menin samaan pöytään istumaan koska hän oli siis niin komea. Mutta rakastunut en olisi jollei hän olisi voittanut väittelyä ja sanonut väittelyn päätteeksi että "Me riidellään niin hyvin että mennään varmaan isona naimisiin". Sai minut nauramaankin. Komeä älykäs ja huumorintajuinen ja minä ihan viehättävä ja ihana mutta aika tavallinen ulkonäöltäni. 

Vähän vastaavaa minullakin. Kaikki pitkäaikaiset kumppanit ovat olleet järkyttävävän paljon minun tasoni yläpuolella noin ulkonäöllisesti.

Minun käytännössä ainoa ase on kyky tulkita ihmisiä ja tilanteita nopeasti ja tarkasti. Ja napakka supliikki auttaa toki, samoin tietty yleissivistys ja hyvä käytös.
Voisi jopa sanoa että näen nopeasti ne heikkoudet tai vahvuudet uhrissani, joita aion törkeästi hyödyntää manipuloimalla. En manipuloi toki salaa, vaan ilmaisen aikeeni, tavoitteeni ja metodini heti ja suoraan.😂😉

Vierailija

Kissatäti kirjoitti:

Yks nainen kerran sano. "Hyvällä miehellä on hyvä nainen."
Eli jokainen saa mitä ansaitsee.

Vierailija

Mä oon nuorena ollu varsin komia, nykyisin vanha läski kääkkä.
Poltettu kynttilää molemmista päistä. Kaikki on taulus mitä on ajettu.
Itsevarmuus vaan ei oo kadonnu mihinkään, vahvistunu iän myötä lisää.

MooM
Seuraa 
Viestejä9030

Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Mä juttelin eilen jumpan jälkeen yhden daamin kanssa tästä. Tai se alkoi siitä, kehtaako kauppaan mennä jumppatrikoissa vai vaihtaako housummat päälle. Hän sanoi, että 80-luvulla hänen omat lapsensa häpesivät mutsin pyöräilyshortseja ja hän luopui niistä. Mutta että nyt voi pitää, vaikka on 30 kg enemmän. Todettiin, että onpa itsetuntoakin se sama 30 kg tullut lisää. Hän on siis juuri eläköitymässä, eli yli 60 v ja melko hyvässä lihassa. Ja vahva kun mikä, fyysisesti(kin).

Mä taas vaihdoin housut, mutta pääasiassa siksi, kun niissä on taskut.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50539

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Se riittää kun joskus on ollut ns jotain, jonkin hetken. Voi sitten vanhana muistella.

Kaikella on aikansa.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Mä juttelin eilen jumpan jälkeen yhden daamin kanssa tästä. Tai se alkoi siitä, kehtaako kauppaan mennä jumppatrikoissa vai vaihtaako housummat päälle. Hän sanoi, että 80-luvulla hänen omat lapsensa häpesivät mutsin pyöräilyshortseja ja hän luopui niistä. Mutta että nyt voi pitää, vaikka on 30 kg enemmän. Todettiin, että onpa itsetuntoakin se sama 30 kg tullut lisää. Hän on siis juuri eläköitymässä, eli yli 60 v ja melko hyvässä lihassa. Ja vahva kun mikä, fyysisesti(kin).

Mä taas vaihdoin housut, mutta pääasiassa siksi, kun niissä on taskut.

Tervettä kehitystä. Itsetunto rakentuu paremmista palikoista kuin ulkonäkö.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Itsevarmuus liittyy mielestäni tärkeänä osana viehätysvoimaan ja karismaan. Ei tarvitse olla kaunis tai komea ollakseen karismaattinen.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Se riittää kun joskus on ollut ns jotain, jonkin hetken. Voi sitten vanhana muistella.

Kaikella on aikansa.

Minusta ihminen on just sitä, mitä on NYT.
Menneiden aikojen kunnia on mennyttä vaikka niitä voikin muistella.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Kaikella on aikansa.

Minusta ihminen on just sitä, mitä on NYT.
Menneiden aikojen kunnia on mennyttä vaikka niitä voikin muistella.

Sen takia et olekaan luotettava.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Itse flirttailusta sen verran, että edellinen suorittamani lähestyminen tapahtui juuri äsken: kirjoitin että leikkasin ja viilasin kynnet tokia treffejä varten.😎😂😂

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Mahto olla uittu ruvella.

Miksi?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat