Sivut

Kommentit (93)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Vastaus oli lupaava lähestymiseeni...😉😂

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Mä oon nuorena ollu varsin komia, nykyisin vanha läski kääkkä.
Poltettu kynttilää molemmista päistä. Kaikki on taulus mitä on ajettu.
Itsevarmuus vaan ei oo kadonnu mihinkään, vahvistunu iän myötä lisää.
Se riittää kun joskus on ollut ns jotain, jonkin hetken. Voi sitten vanhana muistella.

Kaikella on aikansa.

Minusta ihminen on just sitä, mitä on NYT.
Menneiden aikojen kunnia on mennyttä vaikka niitä voikin muistella.

Sen takia et olekaan luotettava.

Menneisyyteenkö pitäisi perustaa?
Toiki yhteiset kokemukset ym. vaikuttaa ystävyyssuhteissa ym., mut en kuvittele olevani enää se mies mikä olin 10-15 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Se riittää kun joskus on ollut ns jotain, jonkin hetken. Voi sitten vanhana muistella.

Kaikella on aikansa.

Toiki yhteiset kokemukset ym. vaikuttaa ystävyyssuhteissa ym., mut en kuvittele olevani enää se mies mikä olin 10-15 vuotta sitten.

Menneisyys on paras tae tulevasta.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Kaikella on aikansa.

Kannatta yrittää oppia muiden menneisyydestä ja tarkkailla sitä heidän nykyisyyteensä. Ite yritän oppia appiukon ja isäni virheistä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

Minijehova kirjoitti:
Noin se juuri kokemukseni mukaan menee. Kikattava ei seuraavista kieltäydy. Joskus kikattava ei kieltäydy mistään.😁

Se on totta, mutta tuo keskimäärin naisiin uppoava huumorintaju ja riittävä supliikki sen julkituomiseen ovat juuri niitä perinnöllisiä lahjoja spagettihirviön armosta. Niiden tuoputtaminen ohjeeksi jollekin joka kyselee netissä on ihan sama kuin "vaihda vanhempasi miljardööreiksi" laskujen maksun kanssa tuskailevalle persaukiselle. Ei lahjoja voi ostaa eikä myydä.

Nuo ohjeet on syytä sovittaa vastaanottajan tasolle. Se onnistuu äärettömän harvoin huippulahjakkailta, jotka luulevat, että kaikki on yhtä helppoa muillekin ja se on vain jostain pikkujutusta kiinni miksi muut eivät hyödynnä koko potentiaalia. No, eipä niitä tietysti ole yleispäteviä ohjeita millä naisten seurassa ujon puoleinen keskivertojamppa iskee elämänsä naisen. Rikas saa gold digger saa munahaukkansa seteleitä jakelemalla ja synnynäinen naisten naurattaja omansa ihan vain olemalla oma itsensä ja juttelemalla mukavia, mutta tavallisten ihmisten, joilla ei ole mitään kysyttyjä superominaisuuksia eikä toisaalta selkeää vetoa mihinkään sellaisiin, onnistuminen perustuu yleisten kliseiden sijaan miljoonan yksilöllisen ominaisuuden yhteensopimiselle juuri oikealla hetkellä.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Kaikella on aikansa.

Kannatta yrittää oppia muiden menneisyydestä ja tarkkailla sitä heidän nykyisyyteensä. Ite yritän oppia appiukon ja isäni virheistä.

Se oli oikein hienosti sanottu. Taputan heti kun olen saanut viimeisteltyä kahvini.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Neutroni kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Noin se juuri kokemukseni mukaan menee. Kikattava ei seuraavista kieltäydy. Joskus kikattava ei kieltäydy mistään.😁

Se on totta, mutta tuo keskimäärin naisiin uppoava huumorintaju ja riittävä supliikki sen julkituomiseen ovat juuri niitä perinnöllisiä lahjoja spagettihirviön armosta. Niiden tuoputtaminen ohjeeksi jollekin joka kyselee netissä on ihan sama kuin "vaihda vanhempasi miljardööreiksi" laskujen maksun kanssa tuskailevalle persaukiselle. Ei lahjoja voi ostaa eikä myydä.

Nuo ohjeet on syytä sovittaa vastaanottajan tasolle. Se onnistuu äärettömän harvoin huippulahjakkailta, jotka luulevat, että kaikki on yhtä helppoa muillekin ja se on vain jostain pikkujutusta kiinni miksi muut eivät hyödynnä koko potentiaalia. No, eipä niitä tietysti ole yleispäteviä ohjeita millä naisten seurassa ujon puoleinen keskivertojamppa iskee elämänsä naisen. Rikas saa gold digger saa munahaukkansa seteleitä jakelemalla ja synnynäinen naisten naurattaja omansa ihan vain olemalla oma itsensä ja juttelemalla mukavia, mutta tavallisten ihmisten, joilla ei ole mitään kysyttyjä superominaisuuksia eikä toisaalta selkeää vetoa mihinkään sellaisiin, onnistuminen perustuu yleisten kliseiden sijaan miljoonan yksilöllisen ominaisuuden yhteensopimiselle juuri oikealla hetkellä.

Aaltopituus on tärkeä. Ei sama huumorikaan ole kaikista hauskaa. Treffit voivat epäonnistua vaikka tekisi kaiken oikein. Kuunteleminen oikeasti on tärkeää että oppisi hieman tietämään toista. Samalla voi myös miettiä tuleeko tämä omalla kohdalla toimimaan. Itsevarmuus, kohteliaisuus ilman imelyyttä ja kuunteleminen. Sanoisin.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

Kissatäti kirjoitti:
Aaltopituus on tärkeä. Ei sama huumorikaan ole kaikista hauskaa.

Tuo aallonpituus (tai kemia) on kanssa mitään tarkoittamatonta höpö-höpö-kieltä. Sillä kai kuvataan jotenkin henkilökohtaista yhteensopivuutta, mikä tietenkin vaaditaan aina. Mutta ei niillä tuoda mitään lisäarvoa. Eivät ne määrittele mitään selkeitä mitattavissa ja objektiivisesti havaittavissa olevia ominaisuuksia, joita voisi määrätietoisesti kehittää.

Lainaus:
Kuunteleminen oikeasti on tärkeää että oppisi hieman tietämään toista. Samalla voi myös miettiä tuleeko tämä omalla kohdalla toimimaan. Itsevarmuus, kohteliaisuus ilman imelyyttä ja kuunteleminen. Sanoisin.

On se, mutta se mitä kuuntelemalla saa irti on kovin rajallista. Puheisiin vaikuttaa ulosanti valtavasti ja niitä on myös helpoin manipuloida valheellisiksi.Toisen puheita on myös itse helppo tulkita väärin tilanteessa jossa tunteet ovat vahvoja ja mieliteot ohjaavat omaa päätöksentekoa johonkin. Itse arvostan enemmän tekoja toisen ihmisen ymmärtämisessä ja arvostelussa. Jos on lipevä mieli ja vähän supliikin lahjaa, valheita voi helposti suoltaa vuosia ilman vaivannäköä, mutta tekojen feikkaus on paljon stressaavampaa.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Neutroni kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:

Tuo aallonpituus (tai kemia) on kanssa mitään tarkoittamatonta höpö-höpö-kieltä. Sillä kai kuvataan jotenkin henkilökohtaista yhteensopivuutta, mikä tietenkin vaaditaan aina. Mutta ei niillä tuoda mitään lisäarvoa. Eivät ne määrittele mitään selkeitä mitattavissa ja objektiivisesti havaittavissa olevia ominaisuuksia, joita voisi määrätietoisesti kehittää.

Lainaus:
Kuunteleminen oikeasti on tärkeää että oppisi hieman tietämään toista. Samalla voi myös miettiä tuleeko tämä omalla kohdalla toimimaan. Itsevarmuus, kohteliaisuus ilman imelyyttä ja kuunteleminen. Sanoisin.

On se, mutta se mitä kuuntelemalla saa irti on kovin rajallista. Puheisiin vaikuttaa ulosanti valtavasti ja niitä on myös helpoin manipuloida valheellisiksi.Toisen puheita on myös itse helppo tulkita väärin tilanteessa jossa tunteet ovat vahvoja ja mieliteot ohjaavat omaa päätöksentekoa johonkin. Itse arvostan enemmän tekoja toisen ihmisen ymmärtämisessä ja arvostelussa. Jos on lipevä mieli ja vähän supliikin lahjaa, valheita voi helposti suoltaa vuosia ilman vaivannäköä, mutta tekojen feikkaus on paljon stressaavampaa.

No jos noin tieteelisiksi mennään niin hajustahan se on kiinni :D

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13696

Kissatäti kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:

Lainaus:

No jos noin tieteelisiksi mennään niin hajustahan se on kiinni :D

Tuo se lopullinen totuus tosiaan taitaa olla. Mitäpä muutq haju on kuin kemiaa.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

"Kasvisten sisältämä lehtivihreä eli klorofylli voi parantaa kehon tuoksua. Eräässä tutkimuksessa havaittiin, että lehtivihreän nauttiminen paransi hoitokodissa asuvien ikäihmisten kehon tuoksua ja myös ulosteen hajua. Lisäksi klorofylli auttoi ummetukseen ja ilmavaivoihin. Erityisen hyviä kehon tuoksun parantajia ovat erilaiset mintut, persilja, selleri ja rosmariini. Lehtivihreän lisäksi ne sisältävät myös eteerisiä öljyjä, jotka raikastavat kehoa ja hengitystä."

Tämä on lainaus jostain lehtijutusta. En muista mistä. Tallensin sen kun minusta tämä oli mielenkiintoinen väite.

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1726

Lännenelokuvissa on totuus. Kun tosimies pääsee sivistyksen pariin karjanajosta tai erämaasta vihollisten kynsistä, hän ensin juo viskin, sitten menee kylpyyn ja sen jälkeen etsiytyy naisseuraan.

Vain moukka menee ensin naisiin, sitten kylpyyn ja viimeksi ryypylle. Tämä kaikki johtuu tietysti oikeanlaisten hajuviestien välittämisestä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat