Seuraa 
Viestejä262

Muistatko missä olit 25 vuotta sitten? Eli heinäkuussa 1994? Olitko olemassa?

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä7494

OLin suljetulla ekaa kertaa.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Deimos kirjoitti:
OLin suljetulla ekaa kertaa.

Minä vaivun psykoosiin tasaisin väliajoin mutta hakeudun nykyään itse aina suljetulle kun huomaan oireet ja maailma alkaa olemaan outo ja vihamielinen.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

MooM
Seuraa 
Viestejä9030

Muistan. Opiskelin kesäkurssilla jotain fysiikan aineopintokurssia ja kirjoitin kandia Tshernobylistä, kun lama-aikaan kesäduunit oli kiven alla. Olin aloittanut seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa kesäkuussa, ja pyörittiin sitten fillaroimassa ja uimassa illat ja viikonloput. Tai muuten vaan pyörittiin. Hän harjoitteli heittelemään märkää puuvillakiekkoa, kun oli päässyt pizzeriaan satunnaisiin iltahommiin.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä15326

Ai hitsi kun tulikin mieleen. Ihan tasan 25 vuotta sitten, heinäkuussa 1994, olin moottoripyöräreissulla silloisen tyttöystäväni kanssa Euroopassa. Kesä oli hieno ja Yamahani kehräsi kilpaa kauniin kyytiläiseni kanssa. Oli uskomaton tunne ajaa satoja kilometrejä koko ajan yli 200 km tuntinopeudella pitkin helteisiä Saksan autobahneja, ja sitten taas toisaalta välillä sukeltaa kapeille metsäteille nauttimaan puiden viileästä varjosta ja roudattomien teiden hyväkuntoisista mutkista. Muistan että koko kolmen viikon aikana vain yhtenä päivänä satoi. Saattoi olla että juuri näinä päivinä olimme Amsterdamissa. Voi niitä aikoja...

Sensuuri kärjistää yhteiskunnan polarisaatiota.

John Carter
Seuraa 
Viestejä12462

Taisinpa viettää heinäkuun 1994 Amsterdamissa ja Brysselissä. Ja erinäisillä festivaaleilla, lähinnä juopotellen ja muiden 19- vuotiaiden kanssa hengaillen.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1056

Muistaakseni 22.7.1994 oli perjantai. Mitä siinä päivällä puuhailin, ei ollut kovinkaan merkityksellistä kun ei ole jäänyt mieleen. Illan sen sijaan vietin himassa ja pelasin amigalla tetristä. Parina aiempana perjantaina olin yhden tuttavan kanssa pyörinyt kylillä mutta juuri sinä perstaina sille ei sopinut.

Tuota seuraavana iltana tuli telkkarista jokin Psykon jatko-osista minkä saunan jälkeen katsoin. Saatoin myös selailla jotain termodynamiikan kirjaa missä juttua mm. paineen vaikutuksesta polttokennojen hyötysuhteeseen. Oliko se nyt silleen että vety/happi-kennoon saisi 250 kilobaarin paineen niin eetta olisi tasan 100% .

Muistini alkanut toimia niinkuin vanhoilla ihmisillä että muinaiset asiat muistaa hyvin mutta lähimenneisyyttä ei niinkään mutta nykyisyydessä ei toisaalta ole juurikaan mitään muistamisen arvoista.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

Olin päässyt keväällä armeijasta ja odotin opintojen alkua TKK:lla syksyllä. Minun supliikillani ei herunut kesätöitä, joten hengailin kotona ja keräilin perhosia (asuin vanhempien luona).

asdf
Seuraa 
Viestejä12642

Kesätöissä paikallisessa teollisuusteriä valmistavassa yrityksessä. Hiekkapuhalsin käytettyjä teriä ja poistelin niistä kovapaloja. Odottelin alkavaa abivuotta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat