Seuraa 
Viestejä7437

Haluaisin muidenkin mielipiteitä asiasta. Tämä oli hankala pala itselleni. Kuten kaikki jotka ovat seuranneet keskusteluja tietävät että tapasin naisen. Minulla oli voimakkaita tunteita häntä kohtaan. Koko viime viikko oli alkoholihuuruinen ja tuskainen. Uhkasin lopettaa ihmissuhteen kai viisi kertaa. Kävimme perjaintaina Helsingissä. Jotenkin olo oli parempi ja nautin hänen seurastaan. Palasimme koteihimme ja minä valvoin koko yön ja mietin. Jotenkin asiat loksahtivat paikoilleen. Yhtäkkiä ymmärsin että haluan hänen ystävyyttään ja romanttinen suhde on mahdoton. Olo oli huojentunut.

Hän tuli eilen käymään syömään ja keskustelimme. Kerroin että olin miettinyt ja saanut tunteeni hallintaan. En halua lopettaa ihmisuhdettani. Hänen ystävyytensä antaa paljon elämääni vaikka tästä ei tullut sitä mitä halusin. Hän on loistava persoona ja ensimmäinen ihminen kolmeenkymmeneen vuoteen jonka kanssa jakaa ajatuksia ja elämää. Hän on avannut elämääni ihan uuden ulottuvuuden.

Joten miten te muut? Onko kokemuksia? Onko ystävinä vastakkaista sukupuolta? Liittyykö niihin seksuaalisia jännitteitä vai pysyykö suhde täysin platonisena?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sivut

Kommentit (93)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Usein ne livahtaa edes ajoittaisiksi orgasmeiksi.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32548

Deimos kirjoitti:
Joten miten te muut? Onko kokemuksia? Onko ystävinä vastakkaista sukupuolta? Liittyykö niihin seksuaalisia jännitteitä vai pysyykö suhde täysin platonisena?

Kavereita ennemmin. Ei niihin liity mitään erityisiä jännitteitä. Mutta tietysti jos toisella on romanttisia tunteita ja toisella ei, se on vaikeaa.

Noin yleisesti sukupuolten välinen kaveruus tai ystävyys tuntuu toimivan monilla, mutta kaikki eivät pysty siihen. Kai heillä on liian vahva sukupuolivietti, joka lyö aina läpi kun on vastakkaisen sukupuolen seurassa. Ja varmaan joskus ne suhteet päättyvät siihen, että toinen rakastuu. Mutta kyllä ainakin minun on helppo asennoitua siihen, että mikään sellainen ei nyt ole mahdollista.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Siis en rakasta enää häntä romanttisella tavalla mutta rakastan. Jokin muuttui ja näen nyt hänet ystävänä ja kumppanina. Hänen kohtalonsa on jossain muualla mutta ainakin jaamme yhdessä tätä elämän taivalta jonkin aikaa kunnes ehkä tiemme eroavat syystä tai toisesta. Vannoimme kuitenkin elämän pituista ystävyyttä eilen.

Hän on nostanut itseluottamustani. Hän on useaan kertaan todennut että minulla on upea keho, olen komea, kiltti, huomaavainen ja olen vieläkin nuoren näköinen. Hän on luvannut avata naisen maailmaa minulle ja jopa kertonut auttavansa minua löytämään tytön kun aika on oikea. Mutta ehdottomasti minun pitää olla silloin omassa asunnossani. Oliko se Jepis vai joku muu kun sanoi ettei kukaan nainen tule kämppääni koska vanhemmat ovat alakerrassa? Se on täysin totta.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Kukaan ei ole samaan aikaan pelimies ja hyvä ihminen. Pitää valita.

Vuorotellen, duh.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Ja Deimos sun osakkeet nous just tuhansilla prosenteilla naisten edessä. Lisäksi sulla on kaveri jonka seurassa et voi olla törmäämättä naisiin.

Eikä sun tarvitse edes miettiä siirtojasi.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Hyvä ihminen ei saa naisia :-)? Pitää olla pelimies?

Eppur si muove !!!

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Vuorotellen, duh.

Rajattomasta potentiaalistasi huolimatta istut koneellasi ja jauhat tunkiolla paskaa.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Ja Deimos sun osakkeet nous just tuhansilla prosenteilla naisten edessä. Lisäksi sulla on kaveri jonka seurassa et voi olla törmäämättä naisiin.

Eikä sun tarvitse edes miettiä siirtojasi.

Arvaa oliko vaikeaa? Kyllä olutta meni. Ihan kuin olisi tullut udusta selkeään maailmaan.

Eppur si muove !!!

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Deimos kirjoitti:
Hyvä ihminen ei saa naisia :-)? Pitää olla pelimies?

Sanonta menee että voi huijata yhtä ihmistä kaiken aikaa, tai kaikkia ihmisiä jonkin aikaa, muttei kaikkia ihmisiä kaiken aikaa.

Pillua saa pyytämälläkin, mutta se on pelimiehelle liian nöyrää.

Nice guys finish last tarkoittaa vain sitä ettei kysymyksiin ole vain yhtä oikeaa vastausta, kun kyseessä on kaksi ihmistä. Se on sitä mielen teoriaa, joka puuttuu Minijehovalta kokonaan.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Vuorotellen, duh.

Rajattomasta potentiaalistasi huolimatta istut koneellasi ja jauhat tunkiolla paskaa.

Joo. Liian kuuma edes lähikauppaan.

Ehkä sitten illemmalla persikkaa...

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12367

Deimos kirjoitti:
Siis en rakasta enää häntä romanttisella tavalla mutta rakastan. Jokin muuttui ja näen nyt hänet ystävänä ja kumppanina. Hänen kohtalonsa on jossain muualla mutta ainakin jaamme yhdessä tätä elämän taivalta jonkin aikaa kunnes ehkä tiemme eroavat syystä tai toisesta. Vannoimme kuitenkin elämän pituista ystävyyttä eilen.

Hän on nostanut itseluottamustani. Hän on useaan kertaan todennut että minulla on upea keho, olen komea, kiltti, huomaavainen ja olen vieläkin nuoren näköinen. Hän on luvannut avata naisen maailmaa minulle ja jopa kertonut auttavansa minua löytämään tytön kun aika on oikea. Mutta ehdottomasti minun pitää olla silloin omassa asunnossani. Oliko se Jepis vai joku muu kun sanoi ettei kukaan nainen tule kämppääni koska vanhemmat ovat alakerrassa? Se on täysin totta.

Sori nyt vaan, mutta ei sinulla voi olla 130+ ääöötä kun esiinnyt koko ajan tuollaisena lapsellisena hölmönä. Jollakin autistisen tapaisella persoonalla voisi olla kykyä saavuttaa sellaiset esittämäsi huippupisteet, mutta sitten toisaalta niin sellainen henkilö ei kirjoittelisi somessa 24/7 omista toilailuistaan. Kuinka monta kertaa olet lopettanut röökaamisen ja juomisen viimeisen 1/2 vuoden aikana? Menin laskuissa sekaisin jo ajat sitten, ja nyt tämä ”romanssisi”.
Ei jatkoon.

Vierailija

Mulle tuli mieleen että jos kysyis että voisitko katella kun mä runkkaan?
Olishan seki parempi ku kokonaan ilman.

Älä ota tota tosissas, se oli vitsi.
Mut toi on minusta kuitenki hyvä passiivisen seksin muoto, eikä vaadi vastapelurilta suurta vaivaa.

Ystäviä voi olla jos kummallakaan ei ole romanttisia tunteita.
Jos toisella on niin se yleensä merkkaa kätkettyjä odotuksia.
Niidenkin kanssa voi elää...

Mut ehkä sen naisen neuvot voi parantaa sun elämääs.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12367

Loivennuksena edelliseen ulostulooni, niin se mikä mättää on toisaalta se kun esität että olet huippuälykäs ja sitten tämä luuseripuoli. On ihan ookoo olla luuseri, mutta nuo kaksi eivät yksinkertaisesti sovi yhteen.
Eli jatka vapaasti kuten tähänkin saakka, mutta älä enää esitä että olisit mensa-ainesta.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Brainwashed kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta ei sinulla voi olla 130+ ääöötä kun esiinnyt koko ajan tuollaisena lapsellisena hölmönä. Jollakin autistisen tapaisella persoonalla voisi olla kykyä saavuttaa sellaiset esittämäsi huippupisteet, mutta sitten toisaalta niin sellainen henkilö ei kirjoittelisi somessa 24/7 omista toilailuistaan. Kuinka monta kertaa olet lopettanut röökaamisen ja juomisen viimeisen 1/2 vuoden aikana? Menin laskuissa sekaisin jo ajat sitten, ja nyt tämä ”romanssisi”.
Ei jatkoon.

Mitäs jos pelle pitäisit sen uitun turpas kiinni?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat