Sivut

Kommentit (93)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32548

Deimos kirjoitti:
Jos sinulla on tunteita toista kohtaan niin ystävyys on mahdotonta.

Ei noita kannata yleistää. Eikä toisaalta olettaa, että mikä toimii muille tai keskimäärin, toimii automaatisesti itselle. Sekä tunteiden kokemisen voimakkuus että mielenhallinta vaihtelee yksilöjen välillä erittäin paljon.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Neutroni kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Ei noita kannata yleistää. Eikä toisaalta olettaa, että mikä toimii muille tai keskimäärin, toimii automaatisesti itselle. Sekä tunteiden kokemisen voimakkuus että mielenhallinta vaihtelee yksilöjen välillä erittäin paljon.

Tarkoitan voimakkaita romanttisia ja seksuaalisia tunteita toista kohtaan ja mitään vastakaikua ei tule, ts. toinen todella haluaa vain platonista ystävyyttä. Eikö silloin tilanne ole aika epäsuhta?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Neutroni kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Näin on. Siksi liki kaikki "neuvot" näissä hommeleissa vain haittaa.

Oma malli pitää itse rakentaa ja siihen pitää luottaa.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12367

Deimos kirjoitti:
Muistutan vielä että tämä ei koske parisuhteessa eläviä miehiä ja naisia. Nyt puhutaan sinkkusuhteessa olevista miehistä ja naisista. Parisuhteessa elävillä ei ole tavatonta että on myös nais- tai mieskavereita. Sinkuilla tilanne on täysin erilainen koska on aina mahdollisuus parisuhteeseen. Nyt puhutaan pelkästään sinkkujen ystävyyssuhteista. Itse pidin aikoinaan naisen ja miehen (sinkun) ystävyyttä luonnottomana. Koska on mahdollisuus aina seksiin. Ja Minijehishän sen totesi, ystävyys voi muuttua seksisuhteeksi tai seksisuhde ystävyydeksi.

Exällä oli tällianen viisaus.: Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi, mutta rakkaus ei ystävyydeksi. Erot ovan sen verran raastavia että harvoin puolisoista tulee enää ystäviä. Ja selvyyden vuoksi, en odota tämän ystävyyden muuttuvan enää romanttiseksi.

Neutronin huomautus lupauksista otettu huomioon, mutta minä olenkin epävarma ihminen.

Ei exäsi mitään ”viisautta” esittänyt, päinvastoin.

Tuttavapiirissäni on muutamia eronneita pariskuntia jotka tulevat hyvin toimeen keskenään ystävätasolla, ja pystyvät siten hyvin hoitamaan vielä yhteisiä asioitaan, vaikka heillä olisi uudet ”rakkaat”.
Sitten on myös niitä joista on tullut rakkaus-suhteen lopahdettua pahimpia vihamiehiä.

Off topic, niin omituista sanoa että mies ja nainen voivat olla pahimpia vihamiehiä keskenään, kun vain toinen heistä on mies.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Deimos kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Tarkoitan voimakkaita romanttisia ja seksuaalisia tunteita toista kohtaan ja mitään vastakaikua ei tule, ts. toinen todella haluaa vain platonista ystävyyttä. Eikö silloin tilanne ole aika epäsuhta?

On.

Paras pikakeino tuossa olisi toisen, tai mieluummin molempien, ajaa jotain vierasta ja olla siitä kaverille avoin. Tuo on hyvä keino tarkistuttaa onko suhde kaverillinen, vai sisältääkö romanttisia, jopa mustasukkaisia, taka-ajatuksia.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32548

Deimos kirjoitti:

On se ja se riippuu sitten ihmisestä antaako ystävys niin paljon että kärsii sen epäsuhdan. Tai pystyykö ylipäätään kärsimään. Ei sitä voi toisen puolesta sanoa eikä itsekään aina tietää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32548

Minijehova kirjoitti:
Paras pikakeino tuossa olisi toisen, tai mieluummin molempien, ajaa jotain vierasta ja olla siitä kaverille avoin. Tuo on hyvä keino tarkistuttaa onko suhde kaverillinen, vai sisältääkö romanttisia, jopa mustasukkaisia, taka-ajatuksia.

Tuokin toimii ihmisille, joisen suhtautuminen seksuaalisuuteen on suoraviivainen ja markkina-arvo niin korkea, että he voivat vain päättää "ajaa" koemielessä jotakuta. Aika harvalle siis. Ja taitaa aloittaja olla toista ääripäätä, jolle sukupuolisuhten luominen on äärimmäinen henkinen voimainponnistus ja voi kestää vuosikymmeniä löytää joku, jolle kelpaa. Ei kaikilla suhteet ajaudu seksiin tai siitä pois.

Mollusca
Seuraa 
Viestejä108

Tekisi mieli melkein väittää ettei todellinen rakkaus koskaan pääty vihasuhteeseen, jos päättyy, ei kyse ollut ikinä rakkaudesta ollenkaan. Mutta en uskalla väittää, koska joku siitä varmaan suuttuisi ja vaatisi tieteellistä näyttöä. Tuo ajatukseni perustuu siihen, että suuri osa ihmisistä käsittää koko rakkauden konseptin väärin, ja luulee rakastavansa, vaikkei rakasta. Mutta en tosiaan aio puolustella näkemystäni sen kummemmin, kunhan sanon. 

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12367

Mollusca kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Mollusca kirjoitti:
Mielestäni voivat olla vain ystäviä, mutta se voi olla ainakin joillekin ihmisyksilöille todella vaikeaa tiettyjen olosuhteiden vallitessa. Omalta osaltani voin esimerkiksi sanoa, että voisin todennäköisesti olla "vain ystävä" vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa silloin, kun en koe häntä tarpeeksi viehättävänä, tai kun olen jo harrastanut seksiä hänen kanssaan ja "kyllästynyt". Kuulostaa ehkä aika sairaalta, mutta minkäs teet. Jos jotakuta kiinnostaa, olen mies. Kokisin hyvin vaikeaksi ystävyyssuhteen sellaisen naisen kanssa, joka viehättää minua merkittävästi. En haluaisi asian olevan näin, mutta en oikein voi siihen vaikuttaa. Eläimelliset vietit ohjaavat aika paljon meitä halusimme tai emme. Tietenkin sitä voi aina teeskennellä mitä tahansa, mutta en oikein haluaisi teeskennellä ystävyyssuhdetta vain sen takia että yrittäisi todistaa sillä jotakin. 

Rakkaustunteet eivät kuitenkaan mielestäni estä ystävyyttä. Seksuaaliset yms ihastumistunteet kylläkin. 

Juurikin noin, eli Deimos ehkä yleistää yksipuolisen virheellisesti rakkautta toista kohtaan koskemaan vain naisen ja miehen välistä seksuaalista suhdetta, kun se voi olla paljon muutakin, esim. hyvä työystävä suhde, ilman mitään seksiin viittaavaakaan. Sillä Deimoksen logiikalla ei voisi homotkaan olla pelkkiä ystäviä saman sukupuolen edustajien kanssa.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6248

Brainwashed kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Siis en rakasta enää häntä romanttisella tavalla mutta rakastan. Jokin muuttui ja näen nyt hänet ystävänä ja kumppanina. Hänen kohtalonsa on jossain muualla mutta ainakin jaamme yhdessä tätä elämän taivalta jonkin aikaa kunnes ehkä tiemme eroavat syystä tai toisesta. Vannoimme kuitenkin elämän pituista ystävyyttä eilen.

Hän on nostanut itseluottamustani. Hän on useaan kertaan todennut että minulla on upea keho, olen komea, kiltti, huomaavainen ja olen vieläkin nuoren näköinen. Hän on luvannut avata naisen maailmaa minulle ja jopa kertonut auttavansa minua löytämään tytön kun aika on oikea. Mutta ehdottomasti minun pitää olla silloin omassa asunnossani. Oliko se Jepis vai joku muu kun sanoi ettei kukaan nainen tule kämppääni koska vanhemmat ovat alakerrassa? Se on täysin totta.

Sori nyt vaan, mutta ei sinulla voi olla 130+ ääöötä kun esiinnyt koko ajan tuollaisena lapsellisena hölmönä. Jollakin autistisen tapaisella persoonalla voisi olla kykyä saavuttaa sellaiset esittämäsi huippupisteet, mutta sitten toisaalta niin sellainen henkilö ei kirjoittelisi somessa 24/7 omista toilailuistaan. Kuinka monta kertaa olet lopettanut röökaamisen ja juomisen viimeisen 1/2 vuoden aikana? Menin laskuissa sekaisin jo ajat sitten, ja nyt tämä ”romanssisi”.
Ei jatkoon.

Kato sulle suora viiva...

https://www.astrolog.org/labyrnth/algrithm.htm
Oot sä aika yksinkertanen.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Hyvä ihminen ei saa naisia :-)? Pitää olla pelimies?

Sanonta menee että voi huijata yhtä ihmistä kaiken aikaa, tai kaikkia ihmisiä jonkin aikaa, muttei kaikkia ihmisiä kaiken aikaa.

Pillua saa pyytämälläkin, mutta se on pelimiehelle liian nöyrää.

Nice guys finish last tarkoittaa vain sitä ettei kysymyksiin ole vain yhtä oikeaa vastausta, kun kyseessä on kaksi ihmistä. Se on sitä mielen teoriaa, joka puuttuu Minijehovalta kokonaan.

Sitä saa pyytämällä ja saa sitä pyytämättäkin.

Kaikki kaverisuhteet eivät ole seksuaalisjännitteisiä ja tuollaiset asiat kuuluu vain tietää. Jotkut kaverisuhteet ovat selvästi seksuaalijännitteisiä, jotka odottavat sitä oikeaa hetkeä, jolloin ei loukata muita.

Jotkut seksisuhteet muuttuvat kaverisuhteiksi ja jotkut kaverisuhteet muuttuvat seksisuhteiksi.

Ei tuollaisia asioita kannata liikaa ajatella, vaan antaa nenän johdattaa. Silleen aistitaan universumin tunnelmia. :)

Se ettei ole toisen suhteen mitään odotuksia, on ihan yhtä narsistista kuin että on pelkkiä odotuksia. Siinä välissä on sitten epäitsekkäät odotukset.

Eikä ole.

Voisin piirtää diagramminkin.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Näin on. Siksi liki kaikki "neuvot" näissä hommeleissa vain haittaa.

Oma malli pitää itse rakentaa ja siihen pitää luottaa.

Asiasta ei tosiaan enemmistön mukaan voida sanoa mitään järkevää, mutta enemmistöllä ei ole mihinkään sanottavana mitään järkevää.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Hyvä ihminen ei saa naisia :-)? Pitää olla pelimies?

Sanonta menee että voi huijata yhtä ihmistä kaiken aikaa, tai kaikkia ihmisiä jonkin aikaa, muttei kaikkia ihmisiä kaiken aikaa.

Pillua saa pyytämälläkin, mutta se on pelimiehelle liian nöyrää.

Nice guys finish last tarkoittaa vain sitä ettei kysymyksiin ole vain yhtä oikeaa vastausta, kun kyseessä on kaksi ihmistä. Se on sitä mielen teoriaa, joka puuttuu Minijehovalta kokonaan.

Sitä saa pyytämällä ja saa sitä pyytämättäkin.

Kaikki kaverisuhteet eivät ole seksuaalisjännitteisiä ja tuollaiset asiat kuuluu vain tietää. Jotkut kaverisuhteet ovat selvästi seksuaalijännitteisiä, jotka odottavat sitä oikeaa hetkeä, jolloin ei loukata muita.

Jotkut seksisuhteet muuttuvat kaverisuhteiksi ja jotkut kaverisuhteet muuttuvat seksisuhteiksi.

Ei tuollaisia asioita kannata liikaa ajatella, vaan antaa nenän johdattaa. Silleen aistitaan universumin tunnelmia. :)

Se ettei ole toisen suhteen mitään odotuksia, on ihan yhtä narsistista kuin että on pelkkiä odotuksia. Siinä välissä on sitten epäitsekkäät odotukset.

Eikä ole.

Voisin piirtää diagramminkin.

Voin vain kuvitella.

Odotukset ovat kuin oman lainansa takaaminen; ei vaikutusta lopputulokseen ja parhaimmillaan vain pettyy itseensä tai muihin.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Neutroni kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Tuokin toimii ihmisille, joisen suhtautuminen seksuaalisuuteen on suoraviivainen ja markkina-arvo niin korkea, että he voivat vain päättää "ajaa" koemielessä jotakuta. Aika harvalle siis. Ja taitaa aloittaja olla toista ääripäätä, jolle sukupuolisuhten luominen on äärimmäinen henkinen voimainponnistus ja voi kestää vuosikymmeniä löytää joku, jolle kelpaa. Ei kaikilla suhteet ajaudu seksiin tai siitä pois.

Ei kai kokeiluun noin tieteellisessä mielessä mitään ysejä tai muitakaan unelmakumppaneita tarvitse hakea. Jos ei ronkeliksi ala, niin aina saa. :)

Ja voihan tässä tapauksessa usuttaa sen toisen "vieraisiin" ja tarkastella tuntojaan asian suhteen.

Jos taas jonkun nelosen pubiruusun hoitelisi itse (tai kaksi kakkosta), niin voisi se toinenkin miettiä onko suhde platonisen kaverillinen. Noin voisi saada sen romanttisen suhteen, jota itse haluaa.

Ainakin se kaveriosuus tulisi testatuksi. :)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12367

mdmx kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Siis en rakasta enää häntä romanttisella tavalla mutta rakastan. Jokin muuttui ja näen nyt hänet ystävänä ja kumppanina. Hänen kohtalonsa on jossain muualla mutta ainakin jaamme yhdessä tätä elämän taivalta jonkin aikaa kunnes ehkä tiemme eroavat syystä tai toisesta. Vannoimme kuitenkin elämän pituista ystävyyttä eilen.

Hän on nostanut itseluottamustani. Hän on useaan kertaan todennut että minulla on upea keho, olen komea, kiltti, huomaavainen ja olen vieläkin nuoren näköinen. Hän on luvannut avata naisen maailmaa minulle ja jopa kertonut auttavansa minua löytämään tytön kun aika on oikea. Mutta ehdottomasti minun pitää olla silloin omassa asunnossani. Oliko se Jepis vai joku muu kun sanoi ettei kukaan nainen tule kämppääni koska vanhemmat ovat alakerrassa? Se on täysin totta.

Sori nyt vaan, mutta ei sinulla voi olla 130+ ääöötä kun esiinnyt koko ajan tuollaisena lapsellisena hölmönä. Jollakin autistisen tapaisella persoonalla voisi olla kykyä saavuttaa sellaiset esittämäsi huippupisteet, mutta sitten toisaalta niin sellainen henkilö ei kirjoittelisi somessa 24/7 omista toilailuistaan. Kuinka monta kertaa olet lopettanut röökaamisen ja juomisen viimeisen 1/2 vuoden aikana? Menin laskuissa sekaisin jo ajat sitten, ja nyt tämä ”romanssisi”.
Ei jatkoon.

Kato sulle suora viiva...

https://www.astrolog.org/labyrnth/algrithm.htm
Oot sä aika yksinkertanen.

Ja niin on myös Deimoskin, joka oli pointtini.
Jotkut pitävät jossain videopelissä ”pärjäämistä” virheellisesti suoranaisena älykkyyden osoituksena. Ei toimi tosielämässä niin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32548

Minijehova kirjoitti:
Ei kai kokeiluun noin tieteellisessä mielessä mitään ysejä tai muitakaan unelmakumppaneita tarvitse hakea. Jos ei ronkeliksi ala, niin aina saa. :)

Ei se toimi niin. Ainakin miehen pitää osata vietellä. Tavallinen jätkä ei voi vain mennä pöytään odottamaan, että edes se 55 vuotias sekakäyttäjäkapakkaruusu tulee kyselemään meille tai teille. Ei se koskaan tule, vaan lähtee tutun ja turvattoman öykkäri-örren matkaan, joka osaa renttuniksit.

Lainaus:
Ja voihan tässä tapauksessa usuttaa sen toisen "vieraisiin" ja tarkastella tuntojaan asian suhteen.

Jos se nainen ei ole kevytkenkäisen puoleinen, se usuttaminen on vielä mahdottomampaa.

Yleistät nyt sinunkaltaisten ja sinun seuraasi ajautuvien ja viihtyvien ihmisten toimintakuvioita muihin tajuamatta lainkaan, miten estoisuus, pidättyvyys, traumat tai sosiaalinen idioottimaisuus estää sinunkaltaisillesi itsestäänselvän seksuaalisuuden rutiininomaisen toteuttamisen.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Kayo Deimos. Kerrankin kun sanot jotain fiksua, kääntyy pöytä ympäri ja mä oon ainoa jolla ei ole mitään mussuttamista.

Mäkään en mussuta.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Jep. Ehkä mulla on toivoa vielä ihmiseksi tulemisesta. Ja paranemisesta. Tämän muistan, Raspu ja Jepajee. Vai liioittelinko nyt?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Nyt ystävän luokse siivoamaan ja sitten uimaan. Katson illalla ketjua. Toivottavasti saadaan myös naisnäkökulmaa asiaan. Nyt äänessä ovat olleet vain miehet.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat