Sivut

Kommentit (93)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13701

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Vähä menee eessuntaas sun fiilarit.

Voin piirtää käyrät vaikutusajoista ja pussin kestosta ja osoittaa hyvin tarkasti sen hetken, jolloin aivokemia kääntyy itsensä viholliseksi.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Voin piirtää käyrät vaikutusajoista ja pussin kestosta ja osoittaa hyvin tarkasti sen hetken, jolloin aivokemia kääntyy itsensä viholliseksi.

No piirrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä13701

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Muutaman kerran heränny siihenkin että nainen masturboi itseään kädelläni. En oo viittiny häiritä.

Syytehän noista kuuluisi tulla.

Asianomistajarikos. Se oli selvästi niille tärkeämpää kuin mulle.

Nykyään onneksi yleisen syyttäjän alainen. Noin törkeä teko ei vanhene alle 10 vuodessa.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Deimos
Seuraa 
Viestejä7494

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

?

Mitkä fiilarit? Olen iloinen ja hyväntuulinen. Edelleenkin. Vai oliko viestissäni jotakin skitsofreenista?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Muutaman kerran heränny siihenkin että nainen masturboi itseään kädelläni. En oo viittiny häiritä.

Syytehän noista kuuluisi tulla.

Asianomistajarikos. Se oli selvästi niille tärkeämpää kuin mulle.

Nykyään onneksi yleisen syyttäjän alainen. Noin törkeä teko ei vanhene alle 10 vuodessa.

Soita poliisit.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13701

Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

?

Mitkä fiilarit? Olen iloinen ja hyväntuulinen. Edelleenkin. Vai oliko viestissäni jotakin skitsofreenista?

Ei, vaan vittuilin sivusta jepalle. Ilman lainauksia olin teknisesti oikeassa. =D

Deimos
Seuraa 
Viestejä7494

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

?

Ei, vaan vittuilin sivusta jepalle. Ilman lainauksia olin teknisesti oikeassa. =D

Ok, jatkan siis hyvää oloani. Tänään taas tavataan. :-)

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

?

Ai vitsi miten nokkelaa.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

?

Piirrä silti.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7494

Nyt alan ymmärtämään mitä ystävyys on ja voi olla. Siihen vain tarvittiin sattumalta tavattu amerikkalainen tyttö. Mitkä ovat todennäköisyydet? Hän on syntynyt Kaliforniassa ja minä Helsingissä ja jumittanut koko ikäni Korsossa. Sitten kesäkuun 8. päivänä päätän vetää kännit ja menen paikalliseen juottolaan. Olen jurrissa kuin ampiainen. Katselen paikan naisia ja istun vastapäätä yhtä naista. Kysyn häneltä jotain suomeksi , hän vastaa ettei puhu suomea engalanniksi ja lähtee pois. Kiinnostun. Seuraan perässä ja alan juttelemaan hänen kanssaan. Pystyn humalasta huolimatta jonkinlaiseen keskusteluun ja vaihdamme puhelinumeroita.

Tämä on ollut vaikea matka, koska tunteet tulivat minulla aika äkkiä mukaan (30 vuoden yksinäisyys?). Jopa rakkaus. Se sai minut välillä käyttäytymään omituisesti. Mutta se siitä. Kirjoitin viime perjantaina kirjeen jossa sanoin että on parempi ettemme enää tapaa. Mitä tapahtui? Tyly vastaus ja suurin piirtein käsky saapua hänen asunnolleen, Lähdimme Helsinkiin. Myös tekemään työtä eli kuvaamaan hänen korvakorujaan. Ostimme kuusi Old Rosieta ja menimme istumaan Esplanadille nurmikolle. Juttelimme. Ja muutos minussa alkoi. Aloin miettiä ja pohtia mitä on vaakakupissa. Kumpi on minulle tärkeämpää. Suhde vai ystävyys? Päivä oli loistava ja olin huojentunut. Erosimme Korsossa ja menimme koteihimme. Sitten aloin todella pohtia asioita kaikkia pohjamutia myöten. Olo parani. Tulin tänne kirjoittelemaan ja lukemaan. Häneltä tuli viesti että kuin voin? Vastasin että todella hyvin. Hän sanoi että loistavaa. En tiedä oliko muutos tietoinen vai tiedostamaton. Voiko se olla tietoinen? Muutan yhdenlaisen rakkauden toisenlaiseksi. En tiedä miksi tuota kutsua.

Rakastamme toisiamme nyt syvästi ja myös sanomme sen toisilemme. Se ei ole romanttista rakkautta vaan kuin sisar ja veli. Nyt alan ymmärtämään, että minulla ei eläessäni ole ennen ollut ystävää. Hän opetti ja johdatti minut todelliseen ystävyyteen. Voimme puhua mistä vain. Olemme toistemme tukena ja opetamme toisiamme. Jaamme surut ja ilot. Löydän joskus tytön ja hän miehen. Mutta hän asetti nyt standardin joka on todella korkea. En tule tyytymään ihan mihin tahansa. Nyt puhun siis pään sisällöstä, en ulkonäöstä. Hän on palauttanut minut mieheksi ja tehnyt taas kokonaisen. Kiitos siitä hänelle. Olen vahvempi kuin koskaan. Ja nyt muutos on pysyvä.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat